کرمان رصد

آخرين مطالب

بالاترین امتیاز ملت ایران استقامت در بزرگترین جنگ اقتصادی است اقتصادي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - کرمان - امام جمعه رفسنجان گفت: امروز بالاترین امتیاز ملت ایران صبر و استقامت در بزرگترین جنگ اقتصادی است به طوری که تحریم و گرانی را می بینند، اما صبر می کنند.

حجت الاسلام عباس رمضانی‌پور روز دوشنبه در جمع راهپیمایان 13 آبان در محل میدان ابراهیم رفسنجان افزود: ملت ایران اسلامی به دنیا ثابت کرد که می تواند مستقل باشد و از توطئه ها و تحریم های دشمن هراسی ندارد و زیر بار زور نمی رود.
وی بیان کرد: ما سرزمین گسترده و سرشار از امکانات، جمعیت جوان، بانشاط و خلاق و امنیت حتی در مرزهای جغرافیایی داریم و در کشور به کارگیری قدرت سخت و نرم و ترکیبی هوشمندانه ای وجود دارد.
وی ادامه داد: تقویت قوه بازدارندگی در سطح راهبردی و تاکتیکی و نیز توانایی به نمایش گذاشتن این قدرت راه هم داریم، ضمن اینکه پویایی و انعطاف پذیری بر اساس مقتضیات و شرایط حاکم بر کشور وجود دارد.
حجت الاسلام رمضانی پور خاطرنشان کرد: توان نقش آفرینی در کنترل بحران ها در ایران وجود دارد، توان کار دیپلماتیک قوی در سطح کشورهای همسایه، خاورمیانه و خاوردور را و توانایی برهم زدن معادلات دشمن در منطقه و جهان نیز در ما وجود دارد.
وی با بیان اینکه ما تمدن قوی اسلامی را داریم که آن را به کشورهای دیگر نیز صادر می کنیم گفت: ایران در مجامع بین المللی فعال است و ما پتانسیل ارزشمندی از جوانان، مسئولان و در رأس آنها رهبری را داریم و کشور با اتکا به نیروهای جوان، تحصیل کرده، مسئولت پذیر، داخلی، خلاق می تواند پیروز میادین شود و امیدواریم که شاهد پیشرفت همه جانبه باشیم و وجود مرجع واحد در تصمیم گیری های آینده ساز راهبردی موثر است.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: ایران از نظر ویژگی های اقتصادی نیز دارای آیتم های خاصی است، ایمان عمیق مردم و پایداری انسان های مومن یکی از ویژگی های مهم و بارز ملت ایران اسلامی است و ملت ایران بر این باورند که اگر راه خدا را با استقامت طی کنند پیروزی ها را به دست می آورند.
وی تصریح کرد: مردم ایران، جمهوری اسلامی را انتخاب کردند و به سمت تعالی و جلو پیش رفتند و سرزمین ایران اسلامی و مردم سالاری دینی در این کشور محقق شد.
حجت الاسلام رمضانی پور خاطرنشان کرد: برخورداری از فرهنگ انسان ساز ناب محمدی، بهره مندی از وجود 2 رهبر مُصلح و هوشمند طی 40 سال گذشته ( امام خمینی (ره) و امام خامنه ای)، برخورداری از مردمی مقاوم و نسل جوان که پیام انقلاب را درک کرده اند از دستاوردهای نظام است.

وی گفت: همچنین تلاش و برنامه ریزی صادقانه برای وحدت مسلمانان جهان که ملت ایران مجمع ترویج این فرهنگ ایجاد وحدت بین مسلمانان جهان را دارد، حمایت بدون چشمداشت از مظلومان جهان از جمله یمن، سوریه، عراق، فلسطین و غیره و نیز ایستادگی و پرداخت هزینه های لازم در حمایت از مسئله اصلی جهان (فلسطین مظلوم) در برابر رژیم نامشروع و غاصب اسرائیل از دیگر دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی روز گذشته در جمع دانش آموزان و دانشجویان فرمودند، کسانی که فکر می کنند مذاکره با آمریکا مشکلات را حل می کند سخت در اشتباه هستند، رئیس جمهوری ساده لوح فرانسه تأکید می کند که فقط شما کافی است یک مذاکره انجام دهید همه مشکلات شما حل می شود که دروغی آشکار است.
وی ادامه داد: همچنین معظم له فرمودند برخی در صدد واقعیت های انقلاب هستند و می گویند اختلاف ایران و آمریکا از زمان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط ایران در سال 57 آغاز شد در حالی که اختلاف ایران وآمریکا از 28 مرداد سال 1332 بوده نه با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از سال 57.
امام جمعه رفسنجان گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توانست دست آمریکای خون آشام را از کشورمان قطع کند لذا برخی اگر در مدیریت ضعف دارند این ضعف ها را به اختلاف ها پیوند ندهند.
حجت الاسلام رمضانی پور خاطرنشان کرد: امروز بالاترین امتیاز مردم صبر و استقامت در بزرگترین جنگ اقتصادی است، تحریم ها و گرانی ها، فسادهای مالی و غیره را می بینند اما صبر می کنند.
وی گفت: رهبر انقلاب فرمودند امروز آمریکا از سال 1343 ضعیف تر شده اما در عین حال وحشی، لذا ما از دولت و مجلس شورای اسلامی می خواهیم که برای بار آخر و برای همیشه گام های بعدی را بر اساس منافع قوی بر دارند.

امام جمعه رفسنجان گفت: 16 آبان آخرین گام و خروج از برجام ظالمانه ای است که برای ما رقم خورد و ما به تمام تعهدات این برجام عمل کردیم اما غربی ها و آمریکای ملعون ذره ای به آن عمل نکردند لذا ما از شورای امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی می خواهیم که دوباره برگردند و عزت ملت را برای ما به ارمغان بیاورند.

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/100057/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تصویر روز ناسا؛ سایه X شکل پس‌دمه

زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند

مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود

یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی

شناسایی 612 مبتلا به سرخک در 1402/ بیشترین آمار در 4 استان

ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود

دستگاه بلوک زنی

رقیب سرسخت ایران در عراق

امشب ماه کامل صورتی را رصد کنید

مطالعه‌ جدید؛ تقریباً نیمی از شهرهای بزرگ چین درحال غرق‌شدن هستند

تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن

مرمت طرح‌های مشترک میراث فرهنگی و شهرداری در میبد

خبر جدید و مهم برای دارندگان سهام عدالت

پاس کروزها را گل کنید

داعش خراسان؛ پیمانکاران ارزان قیمت تروریسم

تغییرات آب و هوایی چگونه زندگی متولدین 2024 را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟

بازدید نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی

رفع تصرف اراضی دولتی کرمان

برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس

کلنگ زنی پروژه 100 واحدی فرهنگیان بروجن

پلمب 65 مشاور املاک و خودرو در کرمان

هشدار هواشناسی برای سیلاب در 21 استان

پلمب 65 واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان

هیل: همه رئیسان ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند

روایت «نیویورک تایمز» از قدرت حماس و چشم‌انداز غزه

پیش‌بینی نگران‌کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی به وقوع می‌پیوندد

آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر

تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت

مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد

بارندگی سیل‌آسا چه بر سر شهر زرند آورد؟

بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم

لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا

ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟

لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا

شاعر کیشوند، "وعده‌ی صادق" را روایت کرد: نشست مرهم از این مژده بر جراحت قدس

تحریم‌ های سفت و سخت و جدید آمریکا علیه ایران

افزایش کرایه‌‌ های تاکسی از این حد ممنوع شد

تزریق 207 میلیون مترمکعب آب به سفره زیر زمینی در کرمان

یورونیوز: پهپاد‌های مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند

کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل

تلسکوپ فضایی هابل 34 ساله شد

ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان

صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ چهار شنبه 5 اردیبهشت ماه

تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران

آغاز همایش ملی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور

پیش به سوی کیش ایمن‌تر/ استخدام آتش نشان آقا از میان کیشوندان

ماجرای تجاوز 4 پسر جوان به دو دختر نوجوان

ضارب دختران دانش‌ آموز در آمل دستگیر شد

یک خبر خوب و خوشحال‌ کننده برای سربازان

بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان