کرمان رصد

آخرين مطالب

مدیر کل ورزش و جوانان استان خبر داد:

اختصاص ردیف بودجه ای برای احداث استخر 50 متر قهرمانی و سالن 6 هزار نفری / بنیاد علوی از ورزش قلعه گنج حمایت خوبی داشته است ورزشي

  بزرگنمايي:

کرمان آنلاین - مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان از تخصیص ردیف بودجه ای از سوی معاونت مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان برای احداث یک استخر قهرمانی استاندارد و همچنین یک سالن 6 هزار نفری استاندارد برای سال 97 در کرمان خبر داد.
به گزارش ایسنا؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان چند روزی را در پایتخت حضور داشت و مذاکراتی با مسئولان وزارت ورزش و جوانان در جهت حل وفصل مسائل مربوط به ورزش و جوانان استان داشتند.
همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان "محمد امیری خراسانی" در این سفر به ملاقات برخی ورزشکاران کرمانی حاضر در اردوهای تیم های ملی رفت تا علاوه بر پیگیری مسائل کلان حوزه ورزش، ورزشکاران و قهرمانان استان را نیز در این هیاهو فراموش نکرده باشد.
دکتر " محمد امیری خراسانی" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کویر، به نحوهتشکیل تیم فوتبال کرمانی که عازم نروژ هستند، اشاره و گفت: این تیم به همت بنیاد علوی یکی از معین های اقتصادی استان کرمان در شهرستان قلعه گنج تشکیل شده است.
وی ادامه داد: براساس سیاست گذاری های اقتصاد مقاومتی بنیاد علوی می بایست به دنبال تولید، اشتغال و محرومیت زدایی در شهرستان قلعه گنج باشد، رونق ورزش و ایجاد عدالت ورزشی در منطقه قلعه گنج یکی از اقدامات محرومیت زدایی این بنیاد می باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان از ایجاد شور و نشاط ورزشی و رونق ورزش همگانی در شهرستان قلعه گنج خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع استعدادیابی تیم فوتبال قلعه گنج در رده سنی نونهالان شکل گرفته و عازم مسابقات نروژ کاپ شده اند.
وی از تاثیر نقش حمایتی بنیاد علوی در رشد ورزشی این شهرستان سخن به میان آورد و مطرح کرد: برنامه ریزی برای ایجاد زیر ساخت ها و همچنین استعداد یابی در ورزش از اقدامات خوبی است که با همکاری و تعامل مسئولان این بنیاد با اداره ورزش و جوانان استان در حال اجرا است.
امیری خراسانی اضافه کرد: بنیاد علوی بودجه ای برای حمایت از ورزش در شهرستان قلعه گنج در نظر گرفته است که پس از بحث و تبادل نظر میان اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان این بنیاد مقرر شد تا این بودجه در راستای طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان و در مسیر ایجاد دو یا سه پایگاه استعداد سنجی، استعداد پروری و حمایت از نخبگان ورزشی هزینه شود.
وی با اشاره به اینکه این اعتبارات به چه رشته هایی اختصاص داده می شود، اظهار کرد: فوتبال یکی از این رشته ها است و چند رشته دیگر نیز پس از بررسی های لازم و رایزنی با فدراسیون ها مشخص می شوند، البته این کار نیز تا حدودی صورت گرفته و به زودی نهایی می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی، داوری، مربی گری و دانش افزایی در این شهرستان است تا در بحث آموزش نیز شهرستان قلعه گنج مربیان و داوران غنی و مستقلی داشته باشد، از دیگر اهدافی است که در این شهرستان دنبال می کنیم.
وی از اقدامات بنیاد علوی در جهت تکیل زیرساخت های ورزشی در قلعه گنج سخن گفت و بیان کرد: در این خصوص عملیات احداث یک استخر از شش ماه قبل آغاز شده است و پیش بینی می شود تا بهمن ماه سال جاری این استخر آماده بهره برداری شود.
امیری خراسانی ادامه داد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با بنیاد علوی در صورت اتمام این پروژه، وزیر ورزش و جوانان و مدیران ارشد بنیاد علوی به احتمال زیاد در ایام دهه فجر در مراسم افتتاحیه این استخر حضور خواهند داشت، همچنین یکی دیگر از برنامه های بنیاد احداث یک سال ورزشی چند منظوره و استاندارد در قلعه گنج است که گلنگ این پروژه هم در همان روز به زمین زده می شود.
وی در خصوص خلاءهای فرهنگی در رابطه با ورزش، گفت: اینکه ما بخواهیم که یک نهاد به نام اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی در بحث فرهنگ سازی در ورزش اقداماتی انجام دهد و این برنامه ها ثمر بخش باشند، یک تفکر اشتباه است.
مدیر کل ورزش و جوانان معتقد است: در خصوص محور فرهنگ سازی در ورزش همه دستگاه ها و نهاد ها باید در کنار ما باشند، اما از آنجا که ما متولی ورزش هستیم در خصوص موضوع جوانان با صحبت های انجام شده با "رستمی" معاون فرهنگی و امور جوانان وزارت ورزش مقرر شد تا همایش NGO های جوان کشور را به میزبانی شهرستان قلعه گنج طی ماه های آتی برگزار کنیم.
وی به نتیجه نشست هایی که در تهران با مسئولین ورزش و جوانان داشته است، اشاره و عنوان کرد: جایگاه ورزش کرمان فراتر از موقعیت فعلی است، با کمک همکارانمان در اداره کل ورزش و جوانان و مسئولان ارشد استان در تلاش هستیم تا کرمان صاحب جایگاه بهتری در کشور شود.
امیری خراسانی اضافه کرد: طی این سه روز جلساتی با آقای "آقازاده" معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان پیرامون برخی مسائل و مشکلات موجود در شهرستان های سیرجان و بردسیر داشتیم که باید از پیگیری های نماینده مردم این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی هم تشکر کنم، همچنین در خصوص دیده شدن ردیف بودجه ای پیرامون آغاز عملیات استخر 50 متر قهرمانی کرمان و سالن استاندارد 6 هزار نفری کرمان برای سال 97 مذاکراتی صورت گرفت.
وی بیان کرد: در این خصوص همچنین با آقای "مدبر" مدیر عامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی نیز مذاکراتی صورت گرفت، که پیگیری مسائل پیست دوچرخه سواری کرمان، احداث سالن 6 هزار نفری و همچنین استخر 50 متر قهرمانی در اولویت بود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان به سایر نتایج نشست هایی که با مسئولین ارشد وزارت ورزش و جوانان داشته است، اشاره و خاطر نشان کرد: یکی از اتفاقات خوب این جلسه دستور تحویل موقت زمین چمن مصنوعی شهید عرب نژاد شهرستان زرند بود که با وجود اینکه 2 سال از پایان کار و آماده شدن این زمین گذشته بود اما همچنان به هیات فوتبال و اداره ورزش شهرستان زرند تحویل نشده بود، امیدوارم با وجود زمین چمن مصنوعی شهید عرب نژاد فوتبال این شهرستان روزهای بهتری پیش روی خود داشته باشد.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/10200/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هشدار قرمز سیلاب؛ بارش سنگین باران در 4 استان کشور

جرجر شدید باران و جاری شدن سیلاب ها در استان کرمان

حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!

شدت بارندگی جنوب کرمان در ساعات عصر بیشتر می‌شود

پنتاگون جزئیات جدیدی درباره حمله ایران فاش کرد

دیدار تشکل‌های شاهد و ایثارگر با معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری

زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد

2 شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟

مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!

شکایت دو برزیلی از مس رفسنجان به فیفا!

«نون. خ 5» پربیننده‌ترین شد و «زیرخاکی» محبوب‌ترین

7 هزار و 552 رای جایگزین حبس در کرمان صادر شده است

کشف 30هزار لیتر گازوئیل قاچاق درانار

راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد

2 شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا

یک تیم لیگ برتری در آستانه‌ی محرومیت

بیش از 600 مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند

حضور میدانی مدیران اجرایی برای مهار سیلاب

مصدوم شدن 9 نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بم _ ریگان

باران رحمت در کیش؛ شب پرتلاش نیروهای شرکت عمران، آب و خدمات برای جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر جزیره

پیام تسلیت دکتر رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان «دهنوی»

فیلم/ بارش سیل‌آسا در رودبار جنوب

جزییات هشدار سطح قرمز هواشناسی برای استان کرمان/بارش باران‌های سیل آسا

افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان

آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان

تصاویری از بارندگی سیل آسا در رودبار جنوب | ببینید

بارش باران در کهنوج/ آمادگی ستاد بحران

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

افزایش تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با آموزش و پرورش برای توسعه فعالیت های فرهنگی

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه بر شناساندن سبک و سیره عملی شهدا به جوانان تآکید کرد

صبر و ایثار خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درس آموز است

اقدامات سازمان اقتصادی کوثر منجر به خودکفایی‌های بزرگ در حوزه اقتصادی شد

آغاز بارش‌های باران در استان کرمان

واقعیت‌های جنگ را برای جوانان و فرزندانمان تبیین کنیم

استامینوفن برای قلب ضرر دارد؟

هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد

کف هنگام پخت گوشت را دور بریزیم؟

سامانه قوی بارشی درجنوب کرمان فعال شد

همکاری با ایران اولویت سیاست خارجه روسیه است

توصیه‌ فرماندار جیرفت به کشاورزان و عشایر در پی وقوع سیلاب احتمالی

پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده «نون خ»

ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد 105 زمین‌لرزه طی هفته گذشته

تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است

انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند

ارائه تخفیف 40 درصدی برای اجرای طرح کلید به کلید

آماده باش 350 نفر نیروی راهداری درجنوب کرمان

هواشناسی 28 فروردین 1403/ هشدار باران شدید و سیل در استان های جنوبی

استامینوفن ممکن است برای سلامت قلب ایمن نباشد

گل حساس تقدیم به سرمربی آزرده‌دل (عکس)

قاتل سریالی بعد از 28 سال آزاد شد