کرمان رصد

آخرين مطالب

مراسم مهمانی لاله‌ها در 19 هزار گلزار شهدای سراسر کشور ‌برگزار می‌شود اجتماعي

مراسم مهمانی لاله‌ها در 19 هزار گلزار شهدای سراسر کشور ‌برگزار می‌شود
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - گروه استان‌ها- معاون فرهنگی بنیاد شهید گفت: مراسم مهمانی لاله‌ها در 19 هزار گلزار شهدای سراسر کشور به‌صورت همزمان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ظهر امروز در ارتباط ویدئوکنفرانس با خبرنگاران استان کرمان در نشست خبری کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر اظهار داشت: اصحاب رسانه زحمات زیادی برای صدور انقلاب اسلامی می‌کشند و در اطلاع رسانی تمام برنامه‌ها نقش مهمی بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه در طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه ورود به چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و امروز بیش از هر زمانی برکت خون شهدا را متوجه می‌شویم افزود: امروز هر چه داریم از شهدا داریم و هر چه از زمان دفاع مقدس می‌گذرد ارزش گنج دفاع مقدس بیشتر احساس می‌شود.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه دشمن 340 سایت رسمی را در قالب یک کار مهندسی شده فرهنگی برای توقف روحیه ایثار و شهادت راه‌اندازی کرده است گفت: تمام اقدامات دشمن به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا در جای خود خنثی شده است.
وی با بیان اینکه مراسم مهمانی لاله‌ها در 19 هزار گلزار شهدای سراسر کشور به‌صورت همزمان برگزار می‌شود ادامه داد: برنامه ویژه ایام‌الله دهه فجر به میزبانی استان کرمان در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.
سردار یعقوبی با عنوان اینکه 350 شهید اهل تسنن در کشور داریم که در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند و جا دارد یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم گفت: تکریم خانواده شهدای ادیان توحیدی مسیحی و کلیمی نیز در دستور کار است و این شهدا برای انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند.
وی با بیان اینکه تعویض پرچم‌های مزار شهدا در سراسر کشور انجام می‌شود افزود: یادواره‌های متعدد شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در سراسر کشور به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه کنگره لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز در راستای تجلیل از شهدای زن برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود بیان کرد: از برنامه‌های این کنگره برگزاری یادواره شهدای زن در 32 استان است.
وی با بیان اینکه یادواره شهدای زن از فردا به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) در استان‌های مختلف در کشور آغاز و تا سالروز ولادت حضرت زهرا(س) ادامه دارد عنوان کرد: حدود 17 هزار شهید زن، آزاده و جانباز در سراسر کشور داریم.
سردار یعقوبی با اشاره به اینکه تجلیل از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این ایام انجام می‌شود گفت: سی‌امین جشنواره تئاتر فجر با بخش ویژه سرباز انقلاب از دوازده تا بیستم بهمن با موضوع سردار دلها و شهدای جبهه مقاومت برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه نمایشگاه هنرمندان شاهد و ایثارگر در بخش‌های مختلف هنری با موضوع پیروزی انقلاب برگزار می‌شود افزود: نشر کتاب در ترویج اندیشه و تفکر انقلاب بسیار اثرگذار است.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه از 10 عنوان کتاب در دهه مبارکه فجر امسال رونمایی می‌شود گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا در ایام‌الله دهه فجر توسط مسئولان در دستورکار است.
وی با بیان اینکه از حداقل 22 هزار خانواده شهید در ایام‌الله دهه فجر امسال بازدید می‌شود افزود: طرح پایش سلامت و برپایی میز نقاشی از دیگر برنامه‌های دهه فجر در گلزار شهدای سراسر کشور است.
رادیو گلزار در ایام دهه فجر در گلزار شهدای کرمان راه‌اندازی می‌شودکرمان در مکتب حاج قاسم؛ دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماندطرح چهلچله انقلاب اسلامی در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی برگزار می‌شود سردار یعقوبی با اشاره به اینکه حدود سه میلیون و 600 هزار نفر جامعه هدف کمیته ایثارگران است که سعی شده برنامه‌های متعددی برای آنها در ایام‌الله دهه فجر برگزار شود گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا ما چهلمین سال انقلاب را جشن نگیریم اما به برکت وجود رهبری معظم انقلاب و عزتی که شهدا برای ما ایجاد کردند دشمن در این خیال باطل خود ناکام ماند.
وی با بیان اینکه امروز نیز چهل و دومین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم گفت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی و نظامی دستاوردهای زیادی داشته و این دستاوردها در سایه تحریم و تهدیدات دشمن بوده است.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: شهادت حاج قاسم نه تنها انقلاب اسلامی را متوقع نکرد بلکه شهادت حاج قاسم سرعت انقلاب در گام دوم را بیشتر کرده است.
انتهای پیام/511/ی

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/178478/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فاز نخست شهربازی تکمیل می شود/ رونمایی از اتوبوس گردشگری در گرگان

مدارس زاهدان و 4 شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد

اطلاع‌رسانی نقش مهمی در ترغیب مالکین به اخذ سند دارد

امشب رانندگی در جاده‌های استان کرمان خطرناک است

فرودگاه های کرمان در حال آماده باش

موج سنگین سامانه بارشی در بخش نگین کویر

مضحکه شدن زن صهیونیست عاقبت همنشینی با مسیح علینژاد

سد نسا بم هنوز پر نشده است

توقیف شوتی‌ها در رودبار

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام دهنوی

قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران امروز در اوج است

از سرگیری پروازهای قطر به ایران

حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده ای جنایی

تصمیم غیرمنتطره گروسی برای سفر به تهرن

نمایش های برتر کرمان راهی مرحله کشوری شدند

عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش

واگذاری 460 زمین در ادامه‌ اجرای طرح ملی مسکن در بردسیر

آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد

حدنگاری اراضی کشاورزی کرمان در اولویت ثبت اسناد و املاک استان

مرور خاطرات با ستاره بازى ایران - کره

رژه یگان‌هایِ مستقر در استان کرمان، فردا همزمان باروز ارتش

وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها

مسدودی راه ارتباطی 7 روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد

از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید

اجتناب از سفر به استان‌های جنوب شرقی با توجه به هشدار هواشناسی

اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه 29 فروردین

آماده باش کامل به 5 فرودگاه عملیاتی استان کرمان

شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان

شرایط جوی مناسب نیست، سفر نروید

نوسازی بیش از 260 هزار واحد فرسوده در کشور با همت مالکان کلید زده شد

ابلاغ طرح تفصیلی بافت تاریخی گرگان

مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد

راه دو روستای بم مسدود شد

مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد

تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد

محور زهکلوت-دلگان در کرمان مسدود شد

تخلیه 50 خانوار روستا‌های کرمان به علت وقوع سیلاب

4 شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند

بارش باران و طغیان رودخانه 3 جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد

مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد

پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال

مسدودی 3 محور در جنوب استان کرمان

مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد

صفر شدن تعرفه صادرات محصولات ایران به روسیه

بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد

اجتماع مردم رودبار قصران در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسرائیل

حادثه تلخی که برای 3 کارگر ایرانی افتاد

زنده گیری یک حلقه مار از داخل کامیون در محور مهریز- انار

محور زهکلوت-دلگان مسدود شد

آماده باش راهداران رودبار جنوب