کرمان رصد

آخرين مطالب

سخنان امامان جمعه این هفته شهرهای کرمان سياسي

  بزرگنمايي:

کرمان آنلاین - کرمان - تهدیدهای آمریکا علیه سوریه، اهمیت و جایگاه بعثت و روز ارتش از عمده محورهای سخنان این هفته امامان جمعه شهرهای مختلف استان کرمان بود.
**جیرفت:
به گزارش ایرنا امام جمعه موقت جیرفت با اشاره به تهدیدهای آمریکا علیه کشور سوریه گفت: آمریکا در این تهدیدها دنبال منافع خود بوده و به همین منظور درصدد مشارکت بیشتر است.
حجت الاسلام امین کمالی در خطبه های این هفته نماز جمعه جیرفت افزود: آمریکایی ها می خواهند در پرونده سوریه حضور داشته باشند تا بتوانند از این جایگاه و شرایط بحران آفرینی بهره ببرند.
وی ادامه داد: تا زمانی که کارت به کارت های بن سلمان برای ترامپ ادامه داشته باشد این تهدیدات آمریکا هم ادامه دارد.
وی به اظهار نظر رئیس جمهوری آمریکا در زمینه حمله به سوریه اشاره و اظهار کرد: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دوران بزن و در رو تمام شده است.
امام جمعه جیرفت افزود: آمریکایی ها اگر اشتباهی را مرتکب شوند با محور مقاومت و رزمندگان اسلام مواجه خواهند بود و پایگاه های این کشور و حامیان آمریکا در سراسر منطقه با خاک یکسان می شوند.
خطیب جمعه جیرفت به شعار سال در زمینه حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: انتخاب شعار سال مبتنی بر تهدیدات دشمنان است که سفره ایرانیان را نشانه گرفته اند.
وی افزود: حمایت از کالای ایرانی باید در جامعه فرهنگ سازی شود تا شاهد اثرات مطلوب این شعار باشیم.
وی بیان کرد: قدرت های استعماری با تغییرات فرهنگی در ملت های دیگر، مسیری برای فروش محصولات خود ایجاد کرده و در عمل از کالای داخلی خود حمایت می کنند.
حجت الاسلام کمالی مشکلات ذهنی و روانی حمایت از کالای ایرانی را یک اصل مهم در تحقق شعار سال برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشات ابتدای سال به مفهوم تعصب برای حل این مشکل تاکید کردند از این رو بی توجهی به این مساله مهم، بی نظمی، تنبلی، نداشتن انگیزه و بی عدالتی را در پی دارد.
وی بیان کرد: دولتمردان با تمام توان خود باید از تولید و بنگاه های تولیدی حمایت کنند و نظارت بیشتری در زمینه قاچاق کالا داشته باشند.
خطیب جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک بعثت پیامبر (ص) عنوان کرد: عوامل بعثت انبیاء، انقلاب ارزش ها، تزکیه و پرورش روح، رساندن انسان به مقام عبودیت و تحکیم وحدت انسان ها است که ریسمان نبوت در سایه وحدت فراهم می شود.
وی تصریح کرد: عواملی که انسان ها را از فرمول نبوت و امامت جدا می کند عامل فکری و اندیشه، انحراف عملی و فروکش شدن روحیه جهادی و انقلابی است.
**رفسنجان
امام جمعه رفسنجان ضمن تبریک فرارسیدن بعثت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) گفت: امروز گسترش اسلام به خاطر روشن شدن حقیقت بعثت است و دشمن از این موضوع می ترسد و دائم در حال ایجاد جنگ و آتش افروزی است.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه رفسنجان اظهار کرد: وظیفه مسلمانان آگاه کردن مردم دنیا از حقیقت بعثت است و بسیاری این حقیقت را نمی دانند لذا دشمنان از حقیقت ایمان و اسلام خبر ندارند و به همین دلیل از گسترش اسلام در هراسند.
وی افزود: زمانی پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و غرب ابلاغ شد خیلی ها به این حقیقت اسلام پی برده و ایمان آوردند امروز دشمنان ما از نفوذ و گسترش اسلام هراس دارند.
حجت الاسلام رمضانی پور به مثلث شوم آمریکا، اسرائیل و آل سعود اشاره کرد و گفت: آنها برای ایجاد جنگ و تفرقه میان مسلمانان صدها میلیارد دلار تجهیزات و امکانات تهیه کرده تا اسلام را ریشه کن کنند اما این خیال واهی آنها هیچ زمانی حقیقت پیدا نمی کند.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه هدف بعثت در 2 قلمرایجاد تحول فردی در انسان و دیگری حیات اجتماعی و استقرار عدالت اجتماعی است ادامه داد: دشمنان اسلام می خواهند دولت های غرب را با خود همراه کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به بیاناتی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب به مسئولان خطاب کردند که ما نباید دهه اول انقلاب، دوران دفاع مقدس، سالهای نخست پیروزی انقلاب و دیگر دستاوردها را فراموش کنیم و قلبهای ما نیاز به تعمیر دارد به مردم خدمت و به گرفتاریها رسیدگی کنید.
حجت السلام رمضانی پور بیان کرد: تحولات اخیر در مورد ارز باید بازبینی شود و روی چهار هزار و 200 بماند و دولت و مسئولان نگذارند این میزان افزایش یابد زیرا به بخشهای مختلف ضربه وارد می شود.
** سیرجان:
امام جمعه سیرجان گفت: رژیم جعلی صهیونیست با همکاری تنگاتنگ آل سعود و آمریکا همه تلاشهای خود را در قالب جنایت های بسیار انجام داد تا بتوانند منطقه را از مقاومت و حزب الله بگیرند و صهیونیست ها هم قدرت داشته باشند که نتوانستند.
حجت الاسلام سید محمود حسینی افزود: امروز شاهد بهانه جویی های واهی شیطان بزرگ هستیم تا با دخالت در امور سوریه خود را سکاندار امنیت در منطقه قلمداد کند که باید به آنها گفت، توطئه های شما برای همیشه شکست خورده و دست و پا زدن در این منجلابی که خودشان درست کردند موجب غرق شدن و نابودی قطعی ستمگران خواهد بود.
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: امروزه تهدیدهای استکبار برای مردم در منطقه اثر ندارد و ملت ها تجربه شکست دشمنان خود را در سلاح مقاومت و ایستادگی دیدند و با همین سلاح هم به نابودی مثلت شوم استکباری خواهند رسید.
خطیب جمعه سیرجان اقتدار نظام اسلامی ایران را به دلیل اقتدار اسلام راستین عنوان کرد و گفت: یاوه گویی های ترامپ علیه ملت بزرگ ایران به دلیل افزایش روز افزون اقتدار این کشور و نظام است و ما باید این اقتدار را در مسیر رهبری و ولایت و با اتحاد و همبستگی حفظ کنیم.
حجت الاسلام حسینی استفاده دشمن علیه ملت ایران را با استفاده از هر حربه ای یادآور شد و گفت: امروز از تلگرام به عنوان یک پیام رسان جدی باید استفاده درست و بجا شود و ابزار دست بیگانگان و دشمنان قرار نگیرد.
وی ادامه داد: طرح ایجاد پیامرسان داخلی به دلیل کم شدن شیطنت دشمنان استکباری است اما همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی دستور دادند و فتوا صادر کردند داخل شدن به حریم خصوصی مردم حرام شرعی است.
امام جمعه سیرجان حمایت از کالای ایرانی را یاد آور شد و افزود: دولت از چند صدایی در تیم اقتصادی خود پرهیز کند و این تیم با برنامه ریزی های مستمر و مرتب به اقتصاد و رفاه مردم گام بردارد و واردات را به گونه ای کنترل کند که کالاهایی که در داخل تولید می شوند از ورودشان جلوگیری شود و کنترل بازار را نظارت داشته باشند.
وی با تبریک عید بزرگ مبعث، فلسفه بعثت پیامبر اسلام را مبارزه با مستکبران و اجتناب از طاغوت عنوان کرد و گفت: اسلام ناب محمدی (ص) خواهان برابری و مساوات همه مردم است و خوی استکبار هم ظلم و ستم برای رسیدن به اهداف و امیال شیطانی است لذا پیامبر مبعوث شد حکومتی اسلامی در اجرای اهداف اسلام داشته باشد.
**ریگان:
امام جمعه ریگان گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی لازم است از یک پیام رسان داخلی حمایت و پیام رسان های خارجی مانند تلگرام مدیریت و ساماندهی شود.
حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سرمایه گذار تلگرام حمایت کرده و گفته از برادر نسبت به من مهربان تر است تصریح کرد: تلگرام یک پیام رسان خارجی است که بیش از 200 میلیون نفر کاربر در سراسر جهان و 40 میلیون کاربر در ایران است.
وی افزود: امروز تلگرام بستری برای شیوع آسیب های اجتماعی در نسل جوان است و مامنی برای منافقین، سلطنت طلب ها ،براندازان نظام و کسانی که به دنبال ناامن کردن نظام جمهوری اسلامی ایران هستند .
امام جمعه ریگان بیان کرد: کارشناسان اقتصادی اظهار دارند که تلگرام باعث اخلال در بازار ارز و قاچاق ارز در کشور شده است.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه شورای عالی فضای مجازی به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکیل شد بیان کرد: از ریاست محترم جمهوری که ریاست شورای عالی فضای مجازی کشور هستند درخواست داریم از پیام رسان داخلی در سال حمایت از کالای ایرانی حمایت کند.
وی افزود: اگر همه مسئولان و مردم از تولیدات داخلی حمایت کنیم به اقتصاد کشور خدمت کرده ایم.
3029/7435/3029/7450/7429/7442

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/24325/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جمهوری اسلامی: اهانت‌کننده به پیشوایان دین را به جای محاکمه بر صدر می‌نشانند

معاون رئیسی: تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست

سیستم بادبان خورشیدی پیشرفته ناسا؛ شاهکار جدید فناوری‌ فضایی!

استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان

نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند

هشدار شدید باران در 21 استان

آبگیری بخشی ازتالاب جازموریان بر اثر بارندگی‌های اخیر

هشدار باران شدید در 21 استان

نجات جان دو کودک در سیلاب ورودی دادگستری زرند

پیش‌بینی بارندگی شدید در رفسنجان

هم میهن خطاب به رئیسی: مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرید

روزنامه اصولگرا: فرافکنی های منصوری ادامه دارد

جوان: یارانه انرژی را به جای خودروها به کدملی بدهید

ناسا نقشه ٧٢ پرواز هلیکوپتر نبوغ در مریخ را به‌ نمایش گذاشت

تصاویری شگفت‌انگیز از سحابی horsehead و Orion

بارش شدید باران در روستاهای انار

بافت ناکارآمد شهری بوشهر یک‌ هزار و 837 هکتار است

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر

نگرانی صهیونیستی از گسترش همکاری‌های نظامی ایران و روسیه

پولیتیکو: 3 دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند

پول موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا می‌آید؟

روزنامه دولت: 11 میلیون ایرانی در دولت قبل زیر خط فقر رفتند

مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان

تلاش محمد دلاوری برای شکافتن هسته در سازمان انرژی اتمی

تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت

جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند

آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان

مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است

رفع تصرف 15 هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت

کشف 700 کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس

سقف جدید برداشت از حساب های بانکی ابلاغ شد

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!

باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان

انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان

باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست

راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی

مقابله با زمین خواری 20 هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان

نازنین بیاتی و نگار فروزنده در یک قاب صمیمی

انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان

شیشه‌هایی که مانع از رشد بیوفیلم دریایی می‌شوند

تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا

متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان 84 روز است

آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد

رفع تصرف 20 هکتار از اراضی کوهپایه کرمان

باند 17 نفره جعل مدرک تحصیلی در کرمان منهدم شد

رئیسی: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد

رئیس جمهور: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد

رئیس جمهور در دانشگاه لاهور: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد

نسل جدیدی از نانوذرات نقره به تولید صنعتی رسید