کرمان رصد

آخرين مطالب

شهردار کرمان:

اولویت نخست مدیریت شهری کرمان پرداخت حقوق نیروی انسانی است سياسي

  بزرگنمايي:

کرمان آنلاین - کرمان - شهردار کرمان گفت: اولویت نخست مدیریت شهری کرمان در دوره‌ جدید پرداخت حقوق نیروی انسانی است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سیدمهران عالم‌زاده صبح چهارشنبه در جمع کارکنان شهرداری منطقه دو با بیان اینکه مردم، مشتری‌های ما هستند، گفت: همه باید به مردم احترام بگذاریم.
وی با اشاره به ورود مشتری‌های خاص به شهرداری منطقه دو تأکید کرد: در منطقه دو باید برای مشتری‌های خاص شرایط ویژه‌ای قائل شویم و ساختاری ایجاد کنیم تا به مشتریان خاص خدمات ویژه‌ای ارائه کنیم.
عالم‌زاده به بدهی‌های متعدد شهرداری کرمان اشاره کرد و گفت: بدهی به نیروی انسانی، از تمام بدهی‌ها نامطلوب‌تر است؛ بنابراین، اولویت نخست مدیریت شهری در دوره‌ جدید، پرداخت حقوق نیروی انسانی است.
وی با بیان اینکه در شهرداری منطقه دو ظرفیت بیشتری برای درآمدزایی وجود دارد، گفت: همکاران شهرداری منطقه دو باید بیشتر تلاش کنند تا از بحرانی که در آن قرار داریم، به‌خوبی عبور کنیم.
شهردار کرمان به برجام و مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور هم اشاره کرد و گفت: پول، کالای هوشمندی است و به سمت جایی می‌رود که سودآور باشد؛ بنابراین، در شرایط فعلی، به سمت ساختمان‌سازی نمی‌آید و چون درآمدهای شهرداری از گذشته به صدور عوارض، تفکیک و فروش تراکم متکی بوده، اکنون با مشکل مواجه شده‌ایم.
عالم‌زاده ممیزی شهر کرمان را ضروری دانست و گفت: در حوزه‌ ممیزی باید با کمک همکاران شهرداری‌های مناطق تلاش کنیم که این مهم به ثمر برسد تا بتوانیم در زمینه‌ وصول عوارض به‌صورت جدی وارد شویم.
وی با بیان اینکه متأسفانه برخی همکاران که منافع و منفعت‌شان به خطر افتاده و حب‌وبغض دارند، همکاران دیگر را تحریک می‌کنند که به تجمع‌های غیرقانونی دست بزنند، تصریح کرد: این افراد با فرافکنی، مشکلات را به شورای اسلامی شهر، شهردار، معاون مالی و اقتصادی و سایر مدیران نسبت می‌دهند؛ درحالیکه اگر کارنامه‌ این افراد را بررسی کنیم، هیچ نقطه‌ مثبتی دیده نمی‌شود.
شهردار کرمان به برخی تجمع‌های غیرقانونی اشاره کرد و گفت: در شهرداری به‌دنبال ایجاد فضای امنیتی نیستیم؛ ضمن اینکه تمام همکاران باید این موضوع را بدانند وقتی پول نیست، باید صبر و حوصله داشته باشند.
عالم‌زاده در خصوص ثبت ساعت ورود و خروج توسط کارکنان شهرداری گفت: بیش از 10 درصد از کارکنان شهرداری ساعت ورود و خروج خود را ثبت نمی‌کردند که موجب ایجاد اختلال در شهرداری شده بود.
وی ضمن تشکر از تمام کارکنان به‌ویژه معاونان شهرداران و مدیران حراست مناطق که نسبت به ثبت ورود و خروج خود اقدام کردند، گفت: در برخی موارد همه برابر هستیم و به نظر من شهردار و معاونان شهردار هم باید ساعت ورود و خروج خود را ثبت کنند.
شهردار کرمان در رابطه با بازنشسته شدن کارکنانی که به مرز بازنشستگی رسیده‌اند، گفت: وقتی دچار مشکلات عدیده‌ مالی هستیم، باید تعدادی از همکاران بازنشسته شوند تا بخشی از بار مالی شهرداری کم شود؛ ضمن اینکه با این اقدام برای جوانان نیز فرصت مناسب ایجاد می‌شود تا رشد کنند.
عالم‌زاده با بیان اینکه برخی از همکاران انتظار دارند اقوام و فرزندان‌شان در شهرداری مشغول به‌کار شوند، گفت: از سال 93 بخشنامه شده که به‌کارگیری هر نوع نیرو در شهرداری‌ها ممنوع است؛ ضمن اینکه استانداری پیگیر تعیین‌تکلیف نیروهایی است که از سال 93 در شهرداری جذب شده‌اند.
وی بار دیگر با تأکید بر اینکه از همکاران منطقه دو انتظار داریم با توجه به شرایط مالی کنونی، با همدلی و همت مضاعف تلاش کنند تا این شرایط را به‌خوبی پشت سر بگذاریم، گفت: نمی‌توانیم نسبت به سرنوشت یک‌دیگر بی‌تفاوت باشیم.
شهردار کرمان افزود: شرایط مالی دولت مناسب نیست؛ چراکه اگر مناسب بود، یارانه‌ مربوط به اتوبوس‌رانی را به شهرداری‌ها پرداخت می‌کرد.
عالم‌زاده ادامه داد: هیچکس به شهرداری کمک نخواهد کرد؛ بنابراین، خودمان باید به خودمان کمک کنیم؛ باید نگاه را به درون معطوف کنیم و با تعامل بیشتر با مردم، در جهت افزایش درآمدها تلاش کنیم.
وی با بیان این‌که سلایق شهروندان ساکن در منطقه دو با سایر مناطق متفاوت است، گفت: در زمینه‌ی مسایل مربوط به خدمات شهری در منطقه دو، باید به سمت اقدامات کیفی برویم و از اقدامات کمی پرهیز کنیم.
شهردار کرمان به انتخاب علی سعیدی، به‌عنوان سرپرست شهرداری منطقه دو اشاره کرد و گفت: انتخاب مهندس سعیدی، به‌عنوان سرپرست شهرداری منطقه دو، در همین راستا بود که اقدامات کیفی در محدوده‌ی این منطقه افزایش پیدا کند.
عالم‌زاده هم‌چنین با بیان این‌که کارکنان و کارگران شهرداری افراد باغیرتی هستند و شهر را مثل خانه‌ی خود می‌دانند، گفت: امکان ندارد در سیستمی نیروی انسانی چهارماه حقوق نگرفته باشد، اما هم‌چنان با همان کیفیت کار کند.
وی افزود: ما قدر چنین نیروهایی را به‌خوبی می دانیم؛ ضمن این‌که مردم هم باید قدر این افراد که دلسوزانه برای شهر خدمت می‌کنند را بدانند و با پرداخت حق‌وحقوق شهرداری، کمک کنند تا بتوانیم حقوق معوق کارگران را پرداخت کنیم.
شهردار کرمان هم‌چنین ساختمان فعلی شهرداری منطقه دو را در شأن کارکنان و ارباب رجوع این منطقه ندانست و گفت: در محدوده‌ی اراضی حسن‌آباد، قطعه‌زمینی برای احداث ساختمان جدید شهرداری منطقه دو در نظر گرفته شده است.
سرپرست شهرداری منطقه دو نیز ضمن تشکر از حضور شهردار کرمان در جمع کارکنان این منطقه گفت: همکاران منطقه دو، ظرفیت بالایی دارند، اما همواره تحت فشار کاری هستند.
علی سعیدی افزود: علی‌رغم درآمدزایی در منطقه دو، این منطقه از نظر سیستم‌های مورد نیاز اداری عقب است و به‌طور مثال روابط‌عمومی ندارد.
وی به احداث ساختمان جدید شهرداری منطقه دو هم اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با انتخاب یک مشاور خوب، یک ساختمان ماندگار برای شهرداری منطقه دو بسازیم.
سرپرست شهرداری منطقه دو با اشاره به تشکیل کمیسیون‌های مختلف درآمدی، شهرسازی و حقوقی در این منطقه گفت: از طرف تمام همکارانم در منطقه دو قول می‌دهیم که تلاش کنیم تا شرایط سخت کنونی را با سربلندی پشت سر بگذاریم

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/27148/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد

گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد

بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی

دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد

فیلم | جاری شدن سیلاب در شهداد کرمان

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

عامل تحریم

روایت «فارن پالیسی» از تله‌ای که اسرائیل در آن گرفتار شده است

داستان ابوشجاع

ناسا یک گام به کشف حیات بیگانه در مریخ نزدیک‌تر شد

ستاره هایی که درآسمان میبینیم چه اندازه ای هستند؟

تجهیز 20 بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان

آبگرفتگی شدید خیابان های شهر راین کرمان

باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

بازگشایی 45 کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد

آسیب سیل به پل ورودی شهر راور

ده نمکی در دو اپیزود

چرا رئیسی به پاکستان سفر کرد؟

روشنگری از دلایل اجرای طرح نور؛ به زودی

اجرای نزدیک به 3هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

هیتلر برای چه به دنبال برج ایفل بود؟

تلسکوپ فضایی جیمز وب شواهدی از وجود حیات را کشف کرده است

خانواده شهدا پرچمداران اصلی ایثار و شهادت هستند/ نسل امروز نیازمند آشنایی با شهدا

مراجعه بیش از 18 هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان

انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان

آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا

رقابت 12 هزار و 778 دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور

عبورسیلاب از ورودی شهر راور

گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان

آسیب سیلاب به پل ورودی شهر راور

تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر

آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار

درخواست خصمانه آرژانتین از پاکستان و سریلانکا علیه ایران

در باکو جایی برای شیعیان نیست

التهاب سیاسی در دانشگاه‌های آمریکا

همه‌جا پای یک ژن در میان است؛ حتی در لذت از موسیقی!

ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها

از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان

مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی

جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان

جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

پلمب 65 واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان

اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند