کرمان رصد

آخرين مطالب

فرماندار رفسنجان:

آل سعود مهره حلقه به گوش اسرائیل و آمریکای جهانخوار است سياسي

  بزرگنمايي:

کرمان آنلاین - فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه آل سعود نیز در دو مقطع تاریخی با انگلیسی ها همراه شدند، افزود: امروز بن سلمان و آل سعود مهره حلقه به گوش اسرائیل و آمریکای جهانخوار گردیده اند آل سعودی که شجره نامه آنها یهودی تبار است.
به گزارش ایسنا منطقه کویر، علیار اسکندری نسب پیش از ظهر امروز 18 خرداد ماه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در رفسنجان با تسلیت شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع)، اظهار کرد: از شما روزه داران که به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و در راهپیمایی روز قدس که میراث معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است شرکت کردید تشکر می کنم.
وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با راهپیمایی هایی که در 40 سال گذشته و دوران متمادی انقلاب برگزار شده متفاوت است. امسال جهان اسلام و سرزمین ایران اسلامی با دو پدیده خاص مواجه شده است.
وی ادامه داد: جهان اسلام داغ سرزمین فلسطین و تصمیم استکبار جهانی را با خود دارد که آمریکای جنایتکار علیرغم همه مفاد و معاهدات بین المللی آنها را زیر پا گذاشت و انتقال سفارت خود از تل آویو به بیت المقدس انجام داد که جهان اسلام را با یک ضایعه بزرگ مواجه کرده است.
فرماندار رفسنجان تصریح کرد: همچنین عصبانیت آمریکا از مردم ایران به رهبری مقام معظم رهبری باعث خروج از برجام شده و بدعهدی هایی که آمریکا در صحنه بین المللی انجام داده است.
اسکندری نسب به شکل گیری پدیده شوم اسرائیل در جهان اشاره و بیان کرد: پدیده صهیونیزم با ملت یهود دو پدیده متفاوت است. پدیده صهیونیزم یک حرکت سیاسی در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی شروع به رشد کرد و در دهه آخر آن قرن نیز فعالیت رهبران آن شدت گرفت.
وی ادامه داد: صهیونیزم سیاسی که توسط استعمار پیر صادر گردید خواستار بازگشت یهودیان به سرزمین فلسطین و ایجاد یک کشور مستقل برای یهودیان بود. در اقصی نقاط دنیا مکانهایی را مطالعه کردند و سرانجام بر اساس پیشنهاد بزرگان یهودی، انجمنی را تحت عنوان انجمن یهودی بوجود آوردند که در آن انجمن دو طرح به تصویب رسید.
فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: تشکیل حزب سیاسی به نام صهیونیزم و ایجاد مکانی برای کشور یهودی که بعدها تحت عنوان اسرائیل نام گرفت از مصوبات انجمن یهودی بود. انجمن یهودی تحت حمایت کشورهای بزرگ زمان در دو مقطع تاریخی دو تصمیم خاص و دو نقطه عطف گرفت که یکی دعوت از یهودیان برای بازگشت به سرزمین فلسطین بعد از آنکه انگلیسی ها در سال 1914 به فلسطین حمله کردند و تا 1947 در آنجا ماندند و در سال 1947 فلسطین را با همه متصرفاتی که در آنجا داشتند و همه امکانات نظامی که انگلیسی ها در اختیار گرفته بودند در اختیار سازمان ترویستی صهیونیزم قرار دادند.
اسکندری نسب ابراز داشت: فلسطین از لحاظ موقعیت ژئوپولیتیک و سوق الجیشی محل اتصال سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا است و بهترین مکان از نظر آب و هوایی است. انگلیسی ها در این مقطع از تاریخ، تحت فشار جنبش های آزادی بخش و بیداری اسلامی در سرزمین های اسلامی بودند.
وی بیان داشت: انگلیسی ها برای اینکه منافع خود را در اینجا حفظ کنند و با حضور اسرائیل کشورهای اسلامی را ضعیف نگه دارند، به این فکر افتادند که یک مهره حلقه به گوش در قلب جهان اسلام به نام کشور یهودی ایجاد کنند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه آل سعود نیز در دو مقطع تاریخی با انگلیسی ها همراه شدند، افزود: امروز بن سلمان و آل سعود مهره حلقه به گوش اسرائیل و آمریکای جهانخوار گردیده اند آل سعودی که شجره نامه آنها یهودی تبار است.
فرماندار رفسنجان در ادامه عنوان کرد: تا چهل سال قبل هیچ کشور عربی و اسلامی و هیچ گروه فلسطینی به دنبال احقاق حق مردم فلسطین در سرزمین فلسطین نبوده اند. از فردای روزی که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) روز جهانی قدس را اعلام کرد از آن روز انتفاضه فلسطین در این سرزمین شکل می گیرد.
اسکندری نسب ابراز کرد: سالیان سال است که چشمان مردم فلسطین به درهای سازمانهای بین المللی دوخته شده تا شاید برایشان کاری کنند اما کاری نکرده اند و سالیان سال است که کودکان فلسطینی مزه تلخ باروت های اسرائیلی را می چشند.
وی خاطرنشان کرد: اسرائیل سالیان سال است که به دنبال تفرقه در کشورهای اسلامی است یک روز جبهه النصره را تشکیل می دهد، یک روز در جنوب لبنان آشوب بپا می کند، یک روز داعش را تشکیل می دهد و یک روز هم با بمب افکن ها و موشک های دوربرد و بمب های خوشه ای مردم مظلوم یمن را بمیاران می کند.
فرماندار رفسنجان به موضوع برجام اشاره و بیان کرد: آمریکا می گوید ما برجام را قبول نداریم، به درک که قبول نداشته باشی، مگر در این چهار سال ما با آمریکا کار کرده ایم، مگر در طول این چهل سال ما با اروپا و غرب کار کرده ایم آن دورانی که همه دنیا پشت صدام ایستادند این ملت با دست خالی به دشمن پیروز شد.
اسکندری نسب یادآور شد: از ابتدای سال 97 رسانه های غربی مرتب تبلیغات می کنند که امسال سال سخت جمهوری اسلامی است اما به فرموده رهبر معظم انقلاب خواب آنها تعبیر نخواهد شد.
وی ادامه داد: این ملت در شرایط سخت بیشتر پای انقلاب و نظام ایستاده است و عصبانیت آمریکائیها از این است که نقشه های آنان در منطقه خاورمیانه به نتیجه نرسیده آنها داعش و جبهه النصره را تشکیل دادند که سرزمین از نیل تا فرات اتفاق بیفتد اما امروز داعش و النصره کجاست؟
فرماندار رفسنجان عنوان کرد: آنچه که آمریکائیها به آن دل بسته اند عدم وحدت و یکپارچگی در درون کشور است مقام معظم رهبری در سالهای متمادی و متناوب به مسئله وحدت تاکید کرده است و اینکه جامعه به سمت دوقطبی شدن نرود.
اسکندری نسب اظهار داشت: آمریکائیها می خواهند جلوی نفوذ منطقه ای ایران را بگیرند چرا که می دانند آنچه در منطقه خاورمیانه طراحی کرده بودند نتوانستند کاری از پیش ببرند و دو جنگ را در خاورمیانه راه انداختند اما راه به جایی نبردند.
وی تصریح کرد: همه مردم و مسئولین در هر رده ای باید پشت سر مولا و مقتدایشان مقام معظم رهبری حرکت کنند تا همراه با جانشین خلف امام(ره) از میراث امام خمینی(ره) که نظام مقدس جمهوری اسلامی است پاسداری کنیم.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/29733/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

حامیان گشت ارشاد

چرا اجرام زحمت در ایستگاه فضایی بین المللی شناور می شوند؟

لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن

دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد

رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد

تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند

معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان

تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم)

دستور بارگیری قریب به 2000 موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد

دستور بارگیری قریب به 2000 موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد

نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم

شورای اداری ایتان کرمان

تکرار قصه ناتمام زن‌کشی

فصل جدید مسلمان‌ستیزی مودی

وطن امروز نوشت: نظام اسلامی و چالش کشف حجاب

دیوار کلاهبرداری فرو ریخت

ماجرای 4 اسیر قدیمی اسرائیلی که «ابوعبیده» از آن ها یاد کرد

تکرار یک اشتباه

تندروها در پی رسیدن به کرسی قالیباف؟

«طوفان اقصی» کار «رئیس سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل» را ساخت

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان

با روش تخلیه الکتریکی آشنا شوید

میزان بارش باران در 24 ساعت گذشته کرمان اعلام شد

قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم

دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود

تا 24 ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود

وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم

فیلم| بارش تگرگ در راین کرمان

ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند

دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان

رقابت 2 هزار و 2٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور

مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد

گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد

بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی

دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد

فیلم | جاری شدن سیلاب در شهداد کرمان

آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش در گرامیداشت هفته سلامت

افتتاح پایگاه سلامت خانواده با محوریت مادر وکودک درمجتمع مسکونی مهستان کیش

عامل تحریم

روایت «فارن پالیسی» از تله‌ای که اسرائیل در آن گرفتار شده است

داستان ابوشجاع

ناسا یک گام به کشف حیات بیگانه در مریخ نزدیک‌تر شد

ستاره هایی که درآسمان میبینیم چه اندازه ای هستند؟

تجهیز 20 بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان

آبگرفتگی شدید خیابان های شهر راین کرمان

باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد

بازگشایی 45 کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان