کرمان رصد

آخرين مطالب

محور سخنان امامان جمعه شهرهای استان کرمان سياسي

  بزرگنمايي:

کرمان آنلاین - کرمان - نقض قوانین و ظلم و جنایت ماهیت سردمداران آمریکا ، ضرورت نظارت بیشتر قوه قضائیه بر بازار و اولویت به حق پابرهنگان در قانونگذاری از جمله محورهای مورد تاکید امامان جمعه شهرهای مختلف استان کرمان در نماز جمعه این هفته است.
*سیرجان :
امام جمعه سیرجان سیرجان در نماز جمعه این هفته گفت :ماهیت سردمداران آمریکا ظلم ، جنایت ، نقض قوانین جهانی و بین المللی ، کشتار و بی رحمی است.
حجت الاسلام سیدمحمود حسینی افزود: اقدام اسفناک ترامپ در خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل و قبیح تر و زشت تر از این هم جداکردن بچه ها و فرزندان از والدین مهاجر نشانه سقوط آمریکا و نابود شدنش در آتش ظلم و جنایات دارد.
وی به فرمایشات رهبری معظم در روز عید فطر و همچنین در دیدار نمایندگان مجلس پرداخت و گفت : رهبری معظم تاکید بر امیدواری مردم و رفع مشکلات آنان را دارند و سران سه قوه هم تنظیم بازار سکه ، ارز و مسکن را داشته باشند و تصمیم قاطع واجرایی در رفع مشکلات اقتصادی مردم داشته باشند.
خطیب جمعه سیرجان ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به فرمایشات رهبری نظام دقت کنند و ضمن نظارت و خدمات صادقانه از قوانین خلاف مصلحت نظام و مردم پرهیز کنند و فرمایشات معظم له را نصب العین خود قرار دهند و بدانند که مجلس خانه ملت و عصاره همه فضائل است.
امام جمعه سیرجان به مناسبت های مختلف هفته از جمله اول تیرماه روز اصناف اشاره کرد و گفت : اصناف نقش مهمی در خدمت رسانی به مردم ، در انقلاب و دوران دفاع مقدس داشتند و امروز هم باید در تولید کالای ایرانی و دوری و مبارزه با گرانفروشی و احتکار تلاش کنند تا ملت ایران با همبستگی و اتحاد در جنگ اقتصادی علیه سلطه گران و دشمنان پیروز شود.
حجت الاسلام حسینی به مناسبت هفتم تیر وسالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب و شهادت شهید مهدی نصیری لاری از یاران صدیق انقلاب و شهید بهشتی که در حادثه هفتم تیر توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند پرداخت و گفت : استکبارجهانی و در راس آنها آمریکا از اول پیروزی انقلاب اسلامی قصد براندازی نظام اسلامی ملت ایران را داشته است که با همه توطئه ها طی 40 سال گذشته شکست خورده و امروز هم با هوشیاری و بصیرت مردم و ادامه راه شهدای هفتم تیر دشمنان این نظام شکست خورده هستند هفته قوه قضائیه نیز یاد آور ادامه راه شهید بهشتی ویاران انقلاب است.
شهید مهدی نصیری لاری نماینده مردم لارستان فارس در مجلس شورای اسلامی بود که در 7 تیرماه سال 1360 در حادثه انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی به همراه شهید بهشتی و دیگر یارانش به شهادت رسید و این شهید در سیرجان زندگی می کرد و چندین بار به جرم فعالیت های ضد رژیم ستم شاهی دستگیر شد و اولین فرماندار سیرجان پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود که هم اکنون نیز در گلزار شهدای سیرجان در کنار سایر یارانش آرام گرفته و آرامگاهش مورد توجه مردم این شهرستان است.
7435
* جیرفت :
امام جمعه موقت جیرفت گفت: با توجه به نوسانات قیمت های بازار دستگاه قضایی و شورای تامین نظارت بیشتری بر بازار داشته باشد.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام امین کمالی در خطبه های این هفته نماز جمعه جیرفت افزود: عده ای در این اوضاع بازار دنبال احتکار هستند که این عمل حرام است از این رو امیدواریم اصناف با کمک دستگاه های مربوطه جلوی این عمل ناپسندیده را بگیرد.
وی با بیان اینکه تحریم ها و نوسانات بازار توطئه دشمن است، اظهار داشت: عده ای در این شرایط در مسیر دشمن حرکت می کنند لذا در این زمینه هوشیار باشیم .
امام جمعه موقت جیرفت به فصل آغاز کشت در منطقه جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: مسئولان سازمان جهاد کشاورزی تدابیر و برنامه ریزی های لازم را انجام دهند تا شاهد ضرر کشاورزان نباشیم.
وی همچنین به سیب زمینی خریداری و دپو شده در جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: چرا باید سیب زمینی در حال خراب شدن باشد ولی این سیب زمینی به دست ادم محتاج نرسد.
وی به مشکلات اقتصادی کشور اشاره و اظهار داشت: نمایندگان مجلس پیگیر مشکلات مردم از طریق مسئولان باشند از این رو همه دست به دست هم نگذاریم دشمن به اهداف خود برسد.
حجت الاسلام کمالی خطاب به مفسدان اقتصادی هشدار داد و گفت: اگر دستتان را از بیت المال نکشید مردم دست شما را قطع می کنند.
وی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه بیان کرد: دشمن امروز دنبال تخریب قوه قضاییه و از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب موقعیت آمریکا را در منطقه و جهان متزلزل ساخت که این مساله سبب از بین رفتن ابهت این کشور در دنیا شد از این رو آمریکا برای جبران این شکست اقدام به انزوای ایران، کودتا، شورش و حمله نظامی کرد ولی به اهداف خود نرسید.
وی با بیان اینکه قضات قشر مظلومی از جامعه هستند، اظهار داشت: این شغل بسیار سخت می باشد چرا که سخت ترین کار اجرای عدل است.
7450/7429
*ریگان :
امام جمعه ریگان گفت: قوانینی که مجلس شورای اسلامی مصوب می کند باید با اولویت حق محرومان و پابرهنگان و قشر ضعیف باشد .
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در نماز این هفته رسگان با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ واطلاع رسانی دینی اظهارداشت :امام خمینی ره فرمودند آنقدری که دشمنان از حربه تبلیغات استفاده می کنند از طریق دیگر استفاده نمی کنند و ما باید به مساله تبلیغات بیشتر توجه دهیم و با تبلیغات صحیح اسلام را انگونه که هست به دنیا معرفی کنیم .
امام جمعه ریگان تصریح کرد: امروز تبلیغات به صورت مدرن و نوین که دشمن از آن در موارد غیر صحیح استفاده می کند ما هم باید در مصاف با دشمن همان ابزارها و تکنیک و روشها استفاده صحیح در تبلیغات داشته باشیم.
رنجبر ماهانی به هفته قوه قضائیه اشاره و تصریح کرد: امام خمینی (ره) فرمودند بنای دشمنان شما بر این است که افراد با لیاقت را بیشتر مورد حمله قرار دهند و آنها افرادی را هدف قرار می دهند که از آنان خوف و هراس دارند و شهید بهشتی یکی از آن افرادی بود که دشمن ترس و واهمه آن را داشت.
رنجبر ماهانی از جدیت و اقتدار قوه قضائیه در برخورد با اغتشاش گران وکسانی که مخل امنیت و نظم و آرامش نظام و مردم هستند تقدیر کرد.
رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه توطئه جدید امریکا پس از برجام فشار از بیرون و همراهی از داخل است اظهار داشت: کسانی از داخل کشور امریکا را همراهی می کنند که یا مشتی فراری و یا ورشکسته سیاسی و یا جزو فتنه گران سال 88بیش نیستند .
7442/ 5054

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/30134/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان

ذخیره 2 میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج

افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم

بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است

ببینید | تصاویر تلخ از کودکی که رودخانه پشترود در کرمان او را به همراه خود می‌برد

لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم + ویدئو | واکنش مردم برای نجات او را ببینید

جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس

اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به 3 بیمار

(عکس) هزینه 125 میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA

ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی

جان دوباره تالاب جازموریان بعد 2 سال خشکسالی

تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم

پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

کبد جوان 22 ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید

پیگیری طرح نیمه تمام آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی

هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید

سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند

فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین

رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین

سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند

(ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

گلوگاه‌های فساد را ببندید

لحظه غرق شدن یک کودک در سیلاب رودخانه‌ای در بم+ فیلم

جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است

جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی

پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است

تالاب جازموریان جان دوباره گرفت

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم

جوان 22ساله کرمانی به یک بیمار زندگی تازه بخشید

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در کرمان متلاشی شد

تصاویر تلخ از کودکی که رودخانه پشترود بم او را به همراه خود می‌برد!

امروز در برخی از مناطق کرمان باران می‌بارد

آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران‌خودرو در بم

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

میدان مغناطیسی زمین 3.7 میلیارد ساله است

دانشمندان تنها در 150 دقیقه الماس ساختند

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه 7 اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی 3 استان

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد

فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس

هواشناسی ایران/ هشدار بارش‌های شدید در 5 استان