کرمان رصد

آخرين مطالب

محورهای سخنان امامان جمعه شهرهای مختلف استان کرمان سياسي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - کرمان - مواضع اخیر رئیس جمهوری آمریکا در زمینه مذاکرات بدون قید و شرط با ایران و فشارهای اقتصادی و منطقه ای از جمله محورهای سخنان ائمه جمعه شهرستان های استان کرمان است.
به گزارش ایرنا، امام جمعه جیرفت به مواضع اخیر رئیس جمهوری آمریکا در زمینه مذاکرات بدون قید و شرط با ایران اشاره کرد و گفت: موضع حاج قاسم سلیمانی و فرمانده سپاه موضعی انقلابی و مورد حمایت اکثر مردم ایران است.
حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه های این هفته نماز جمعه جیرفت ادامه داد: نقطه مقابل این موضع، طرفداران مذاکراه با آمریکا هستند که به دلیل منافع شخصی خود دنبال رابطه می گردند و قرآن کریم از این افراد بعنوان منافق یاد می کند.
وی ادامه داد: منافقین دنبال ایجاد 2 صدایی و چند صدایی هستند که خسارات زیادی به نظام می زنند لذا از این رو مسئولان باید هوشیارانه این مسائل را رصد کنند.
خطیب جمعه جیرفت با بیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال جنگ نابرابر اقتصادی است اظهار داشت: در جنگ هشت ساله تحمیلی افراد منافق و ستون پنجم وجود داشتند و امروز هم در کنار دشمنان خارجی افراد منافق و ستون پنجم وجود دارند از این رو مسئولان باید هوشیار باشند تا این افراد به نظام آسیب وارد نکنند.
وی به موج تغییرات قیمت دلار اشاره کرد و گفت: در این زمینه یک اقدام قاطع از قوه قضاییه و دولت نیاز است زیرا در زمان جنگ اقتصادی نباید یک پرونده در طول 6 ماه رسیدگی شود.
حجت الاسلام سعادت فر افزود: بزرگترین خیانت در دوران جنگ، دوست را دشمن معرفی کردن است.
وی همچنین با اشاره به فصل برداشت محصول خرما گفت: سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان برای محصول خرمای باغداران این منطقه برنامه ریزی دقیقی داشته باشد تا از ضرر و زیان خرماداران جلوگیری شود.
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان باید مانع فعالیت دلالان شود زیرا ورود واسطه ها سبب ضرر و زیان رسیدن به کشاورزان می شود.
** سیرجان
امام جمعه موقت سیرجان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سیرجان گفت: حالا دشمن برای رسیدن به هدف خود فشارهای اقتصادی و منطقه ای را زیاد کرده و برای ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت به دنبال عصبانی کردن مردم و راه انداختن شورش، ناآرمی و اعتراض است.
حجت الاسلام حسین حیدری افزود: آمریکا برای رسیدن به اعتراض های مردمی موضوعاتی نظیر هزینه ها و سرمایه گذاری جمهوری اسلامی در منطقه را مطرح می کند و می خواهد با کاهش اعتماد عمومی و ایجاد هیاهو نظام اسلامی را زیر سئوال ببرد و به مردم و جهان اعلام کند که نظام جمهوری اسلامی ایران در حال فروپاشی است.
وی با اشاره به دغل بازی و حیله و مکر آمریکا و دشمنان ملت ایران اظهار داشت: ترساندن مردم از درگیری ایران اسلامی با آمریکا در فضای مجازی، ایجاد رعب و وحشت در افکار عمومی و همه این ترفندها به خاطر ناامید کردن مردم است که باید همه هوشیار باشیم و به خوبی دشمن را بشناسیم و با آن مقابله کنیم.
خطیب جمعه سیرجان افزود: مردم ایران مقابل آمریکا و هر دشمنی که بخواهد به ملت و نظام اسلامی ضربه بزند می ایستند.
حجت الاسلام حیدری گفت: هر مسئول یا غیرمسئولی که در ادارات یا ارگانها و در این شرایط موجب ناراحتی مردم و ایجاد فشار اقتصادی و روحی و روانی و حتی شایعه پراکنی و دمیدن روح نا امیدی در جامعه شود خائن است و خیانت می کند و از دشمن بدتر است که باید با او برخورد شود.
امام جمعه موقت سیرجان با اشاره به مناسبت های مختلف هفته آینده از جمله روز خبرنگار افزود: در این برهه زمانی تمام مردم و به طور خاص خبرنگارن مسئولیت دارند ضمن داشتن بصیرت و آگاهی کامل روحیه امید را به مردم و جامعه انتقال دهند و از اتحاد و همبستگی و ایستادگی در مقابل دشمن غافل نشوند تا آمریکا و همه دشمنان انقلاب اسلامی را شکست بدهیم.
وی ادامه داد: باید بدانیم دشمن ما در موضع ضعف قرار گرفته که دست به دروغ و خیانت و هیاهو می زند.
وی گفت: اگر قلم، کلام و رفتار خبرنگاران در مسیر تلاش و آگاهی و بصیرت افزایی جامعه باشد قدرتمند است و امیدواریم که خبرنگاران پاسخگوی شایعات دشمنان باشند و مردم حقایق را از کلام و قلم خبرنگار نظام جمهوری اسلامی جویا شوند.
** ریگان
امام جمعه ریگان نیز گفت: مسئولان به ظرفیتهای داخلی و استفاده از سرمایه های موجود در ایران اسلامی که نسخه شفابخش دردها وآلام کنونی جامعه است توجه و از آنها استفاده کنند.
حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی با اشاره به فراز و نشیب هایی که در بازار سکه و ارز وجود دارد بیان داشت: دشمن در این زمینه گام هایی را برداشته و اهدافی را دنبال می کند.
وی افزود: افزایش نامعقول و غیرمنطقی برخی کالاها نشان داد که جنگ روانی و مدیریت شده رسانه های خارجی در برخی از موارد به موفقیت هایی دست پیدا کرده است.
امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه نرخ کالاهای بازار باید کنترل شود تصریح کرد: برخی با بالا بردن قیمت کالاهای مورد نیاز جامعه در فراز و نشیب بازار سو استفاده هایی می کنند که باید با این افراد با جدیت برخورد شود.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن افکار عمومی نسبت به کنترل و بهبود اوضاع از سوی دولت و حاکمیت است که با مدیریت صحیح این پروژه دشمن ناکام خواهد ماند.
وی بیان داشت: دشمن سعی دارد با دادن فراخوان و سازماندهی در فضاهای مجازی و رسانه ها و ایجاد اعتراضات خیابانی و آشوبها مردم را نسبت به برخی از ناکارامدی ها حساس و به میدان بیاورد تا بستری برای آشوب در کشور فراهم کند.
امام جمعه ریگان گفت: می دانیم برخی از ضعف ها و ناکارامدی ها وجود دارد اما ما نباید میدان را به دست دشمن بدهیم تا او آن را مدیریت کند بلکه مدیریت این میدان نیز باید دست خودمان باشد.
وی بیان داشت: امروز مطالبه مردم از دولت و دستگاه های نظام این است که اگر وزیر و مدیری در سالهای اخیر نتوانسته کارنامه خوب و قابل قبولی از خود ارائه دهد نیروهای با انگیزه و متخصص را جایگزین آنها کند.
امام جمعه ریگان افزود: گلوگاه های فساد در بدنه کشور اعم از بانکها، گمرکات، بنادر مراکز ثبت سفارش تاسیس ارز و دیگر موارد باید بسته، مدیریت و کنترل شود.
وی گفت: ایجاد هماهنگی اقتصادی دولت و برخورداری از یک فرمانده مقتدر در دستگاه اقتصادی کشور از جمله مطالبات مردم است.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی بیان داشت: مسئولان به ظرفیتهای داخلی و استفاده از سرمایه های ایران اسلامی که نسخه شفابخش دردها و آلام کنونی جامعه است توجه کنند.
وی به مذاکره ترامپ با رئیس جمهوری کشورمان نیز اشاره کرد و گفت: عده ای خواهان مذاکره مستقیم اند و برخی هم مذاکره را بی سند می دانند.
امام جمعه ریگان به فرمایشات امام خمینی (ره) نیز اشاره کرد و گفت: بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند ما با آمریکا روابط ایجاد نخواهیم کرد مگر اینکه آدم شود و از ظلم کردن دست بردارد.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی همچنین از سربازان گمنام امام زمان (عج) به دلیل کشف و ضبط محموله سنگین اشرار در شرق استان کرمان نیز تقدیر کرد.
3029/7450/7435/7429/7440

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/41189/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

آقای ذوالنوری ممنون

انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام

تصاویری از لحظه فرود آپولو 11 بر سطح ماه در سال 1969

انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس

گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان

سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم

خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم

رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران

راه ارتباطی 50 روستا در گنبکی مسدود شد

عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)

عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم

فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود

عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم

فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه

قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

دردسر تیک‌تاک

ناسا 2 ماموریت رصد زمین را پس از 18 سال متوقف کرد

سگ رباتیک با قابلیت شعله‌افکنی تا فاصله 10 متری

فیلم| جاری شدن رودخانه فصلی رفسنجان در پی بارش باران

آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد

تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد

عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد

یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها

دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران

پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

مس رفسنجان 1 (5)-(4) 1 پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!

صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها

سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد

مس رفسنجان 1 (5) - (4) 1 پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند

مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان

نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت

صعود مس رفسنجان به جمع 8 تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد

خلاصه بازی مس رفسنجان 1 (5) - پیکان 1 (4)

نجات روسیه با اقتصاد موازی

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

اصفهان؛ میخی بر تابوت اسرائیل