کرمان رصد

آخرين مطالب

انصاري: عظمت حقوقي برجام بيش از ملي شدن صنعت نفت است گفتگو

  بزرگنمايي:

کرمان انلاين- حجت الاسلام مجيد انصاري در گردهمايي حاميان حسن روحاني در جيرفت استان کرمان افزود: بعد از برجام بود که توانستيم کيک زرد را ذخيره کنيم و علاوه بر اينکه آب سنگين را توليد مي کنيم به آمريکا هم مي فروشيم همچنين نيروگاه هسته اي بوشهر را راه اندازي کرده ايم.
وي بيان کرد: برجام اين همه دستاورد در حوزه توليد و صادرات نفت، خريدهاي استراتژيک خارجي، کشتيراني بين المللي و باز شدن در بازارهاي جهاني به روي کالاهاي ايراني داشته، آن وقت عده اي مدام مي گويند برجام يعني هيچ.
وي گفت: درست است که مقام معظم رهبري فرمودند اين ملت بود که سايه جنگ را از سر کشور برطرف کرد اما ملت با انتخاب ابزار درست اين کار را کرد يعني انتخاب رئيس جمهوري و دولتي که بداند با دنيا چطور بايد حرف بزند.
عضو ارشد مجمع روحانيون مبارز افزود: آقاي دکتر ظريف ذخيره اين نظام است که در دولت گذشته خانه نشين شده بود که دولت کنوني از اين نخبگان توانست نهايت استفاده را ببرد و نمونه اين نخبگان در دانشگاه هاي ما زياد بودند که به محض اتمام تحصيلات به خارج از کشور مي رفتند و هم اکنون با راه اندازي شرکت هاي دانش بنيان توانسته اند در خاک خود بمانند.
وي ايام انتخابات را فرصت بسيار مناسبي براي بيان دستاوردهاي دولت بيان کرد و گفت: خوشبختانه عليرغم مخالفت برخي گروه ها و جريان ها عليه اين دستاوردها فضاي مجازي توانسته است براي مردم به خوبي روشنگري کند.
حجت الاسلام انصاري اظهار کرد: مخالفان بايد بدانند که اين مردم همان کساني هستند که وقتي آيت الله هاشمي در سال 92 رد صلاحيت شد به توصيه وي لبيک گفتند و راي خود را به دولت تدبير و اميد دادند.
وي گفت: آيت الله هاشمي هم از سختي کار اين دولت آگاه بود و همواره تاکيد مي کرد که دولت روحاني زماني قدرت را در دست گرفت که بسياري از ارکان هاي قدرت با اين دولت همراه نبودند.
وي با اشاره به اينکه دولت يازدهم در شرايط بسيار نامناسبي دولت را تحويل گرفت افزود: روزهاي بسيار طاقت فرسايي بر اين دولتمردان گذشته است و با اين سختي ها بود که کارهاي بزرگي را هم براي اين نظام انجام داده آن هم در حالي که اين دستاوردها هيچ وقت توسط رسانه هاي ملي پوشش داده نشده است.
معاون حقوقي رئيس جمهوري بيان کرد: اگر مخالفان دولت يک دهم دستاوردهاي اين دولت را انجام مي دادند، در بوق و کرنا مي کردند و بارها پوشش رسانه اي مي کردند که نمونه آن را در مالچ پاشي 2 هزار و 200 هکتار از اراضي خوزستان مي بينيم.
وي گفت: در صورتي که ارکان هاي مخالف دولت تنها مقدار ناچيزي از اين اراضي را مالچ پاشي کرده بودند به واسطه بولتن ها و تشکيلات نامحسوس خبري به اندازه اي پوشش دادند که مردم هم خسته شده بودند.
وي افزود: اين دولت با خزانه خالي و بدهي 18 هزار ميليارد توماني تحويل گرفته شد همچنين 600 هزار نفر برخلاف قانون در دستگاه هاي دولتي به کار گرفته شده بودند که بدون اينکه رديف مالي براي آنها پيش بيني کرده باشند با اين حال دولت اين افراد را اخراج نکرد و براي آنها رديف مالي گرفت.
انصاري با اشاره به اينکه کشور از لحاظ ذخيره غذايي هم در شرايط بسيار نامناسبي به سر مي برد گفت: در سيلوهاي سيستان و بلوچستان تنها براي سه روز ذخيره گندم موجود بود و در کل کشور هم براي 18 روز ذخيره داشتيم.
وي بيان کرد: توانستيم ظرف سه سال 11.5 ميليون تن گندم توليد و سه ميليون تن هم ذخيره کنيم و علاوه بر اين بسياري از رکوردهاي ديگر مثل شکر، شيلات و ديگر محصولات کشاورزي شکسته شده است.
وي افزود: افزايش 21 هزار تخت بيمارستاني و صادرات بنزين بعد از 80 سال و صادرات 900 هزار بشکه نفت ايران نشان از فعاليت جهادي اين دولت را دارد و اگر وزراي اين دولت مي ايستادند و تحريم ها را نظاره مي کردند به اين موفقيت ها نمي رسيدند.
عضو ارشد مجمع روحانيون مبارز گفت: دولت با دست خالي از پول، ميانگين حقوق دريافتي معلمان را از حدود 1 ميليون و 200 هزار تومان به بيش از دو برابر رسانده است.
وي با اشاره به اينکه توجيه و توضيح برخي مسائل براي عوام سخت است اما شما معلمان در اين جمع مي توانيد اين مسائل را درک کرده و به ديگران انتقال دهيد بيان کرد: اگر تورم 44 درصدي سال 91 ادامه مي يافت، امروز در مرز تورم سه رقمي بوديم اگر دولت شوک نفتي را کنترل نکرده بود، امروز مردم ايران با مشکلات زيادي مواجه بودند و اگر همان تورم 44 درصدي باقي مي ماند، معنايش اين بود که سالي 44 درصد از ارزش پول و توان خريد مردم کاسته مي شد.
وي گفت: مخالفان دائم از فيش هاي حقوقي صحبت مي کنند و آن را براي خود فتح الفتوح اعلام مي کنند اين در حالي است که پايه ريزي اين فيش ها در دولت قبل به علت خلاء قانوني شکل گرفته بود که به لطف اين دولت تمام آن 23 ميليارد تومان به خزانه برگشت و آن ايرادهاي قانوني هم برطرف شد و براي حقوق سقف 10 ميليون توماني تعيين شده است.
انصاري افزود: سئوال من از مخالفان اين است که چرا آنها اجازه تحقيق و تفحص از شهرداري تهران را به مجلس نمي دهند؟
وي گفت: خواهش بنده از همه اين است که به زحمت سه سال و نيمه خدمتگزاران ملت توهين نکنيد، هر چه در اين سه سال و نيم به دست آمده حاصل زجر و تلاش خدمتگزاران مردم است، بياييد به ولايت فقيه ظلم نکنيد، کدام ظلم بالاتر از اين است که شما از نظام اسلامي که ولي فقيه در راس آن است، چهره يک نظام مفلوک عقب مانده را ترسيم کنيد.
وي اظهار کرد: دولت ها و مجالس مي آيند و مي روند اما اين منطقي نيست که به دست خودمان خانه اعتماد را تخريب کنيم، هيچ کس با نردبان دروغ و تخريب به بهشت نرسيده است.

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/4910/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سرمقاله تعادل/ تصویرسازی مطالبات کارگران

سرمقاله همشهری/ نگاه ویژه رهبرمعظم انقلاب به فرهنگ کار

توسعه روشی برای بهبود مصرف انرژی در دستگاه‌های مخابراتی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

سرمقاله کیهان/ اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است

سرمقاله وطن امروز/ حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند

سرمقاله خراسان/ فناوری ایرانی ، پیشران دیپلماسی اقتصادی

سرمقاله فرهیختگان/ ضرورت ترویج گفتمان مقاومت برای خانواده دانشگاه آزاد

سرمقاله شرق/ محیط زیست به‌مثابه تمام دولت

سرمقاله اعتماد/ پدیده‌های اجتماعی و جبر مستقیم

سرمقاله ایران/ تجویز اصولی در برابر آدرس غلطِ «ان‌شاءالله خیرخواهان» چیست؟

سرمقاله دنیای اقتصاد/ انتخابات آمریکا؛ روشنی‌ها و ابهام‌ها

پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف80 درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده

ربودن کودک 4 ساله از مقابل چشمان مادرش

حادثه تلخی که برای یک اتوبوس در اصفهان رخ داد

روز برفی ؛ مرتضی پاشایی و محمدرضا گلزار

فلسفه چینی: سفری به ژرفای اندیشه شرقی

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت

کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه

آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان

طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه

ترفند متفاوت آدم ربایان به دام انداختن مردم

اسرائیل در غزه؛ جنایت پشت جنایت

رقابت بیش از 3 هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان

اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

حامیان گشت ارشاد

چرا اجرام زحمت در ایستگاه فضایی بین المللی شناور می شوند؟

لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن

دادستان انتظامی قضات کشور به کرمان سفر کرد

رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد

تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند

معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان

تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم)

دستور بارگیری قریب به 2000 موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد

دستور بارگیری قریب به 2000 موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد

نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم

شورای اداری ایتان کرمان

تکرار قصه ناتمام زن‌کشی

فصل جدید مسلمان‌ستیزی مودی

وطن امروز نوشت: نظام اسلامی و چالش کشف حجاب

دیوار کلاهبرداری فرو ریخت

ماجرای 4 اسیر قدیمی اسرائیلی که «ابوعبیده» از آن ها یاد کرد

تکرار یک اشتباه

تندروها در پی رسیدن به کرسی قالیباف؟

«طوفان اقصی» کار «رئیس سازمان اطلاعات ارتش اسرائیل» را ساخت

تعهد شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی برای حفاظت از کودکان