کرمان رصد

آخرين مطالب

شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رساند اجتماعي

شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رساند
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - امام جمعه کرمان، گفت: شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رسانده و نیروهای مسلح ما را به نیرویی آماده در برابر تهدیدات دشمن تبدیل کرده است. - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در آیین رژه روز ارتش در کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی و تبریک 29 فروردین روز ارتش، اظهار داشت: در حالی این روز را گرامی می‌داریم که در مقابل دوربین‌های دنیا بزرگترین حرکت تاریخی توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رقم خورد و عملیات وعده صادق اجرا شد. وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در برابر خاک خود با هیچ کسی تعارفی ندارد و در برابر هر تهدیدی پاسخی قاطع خواهد داد، گفت: عملیات وعده صادق یک موفقیت بزرگ و تاریخی برای کشور بود. نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه از همه نیروهای مسلح کشور به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم، ادامه داد: نیروهای مسلح کشور ما در صحنه عمل نشان دادند که اگر کسی کوچکترین اشتباه محاسباتی علیه کشور ما کند با جواب قاطع و تنبیهی ما مواجه می‌شود. وی با اشاره به اینکه از ویژگی‌های مهم ارتش ما اراده پولادین برای انجام ماموریت در راستای منافع و مصالح کشور است، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران اراده قوی برای انجام ماموریت‌های محوله دارد. علیدادی سلیمانی با بیان اینکه روحیه بالای ارتش در انجام ماموریت‌ها بسیار اثرگذار است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران، تکلیف مدار است و به تکلیف خود در برابر آنچه که خدا از ما خواسته است عمل می‌کند. نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه جلب رضایت الهی همیشه مورد توجه ارتش بوده است، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرویی آماده و مهیا برای انجام تکلیف الهی است. وی با بیان اینکه شجاعت در میدان ماموریت از دیگر ویژگی‌های مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ارتش با شجاعت تمام و با روحیه ایثار و شهادت طلبی در میدان جهاد حاضر می‌شود و این روحیه توانسته کشور را به بازدارندگی برساند. علیدادی سلیمانی بیان کرد: نیروهای مسلح کشور دارای اراده قوی، روحیه ایثار و شهادت طلبی و شجاعت است و این ویژگی‌ها باعث شده است تا نیروهای مسلح ما به نیرویی آماده و مهیا در برابر تهدیدات دشمن تبدیل شوند. انتهای پیام/511/

امام جمعه کرمان، گفت: شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رسانده و نیروهای مسلح ما را به نیرویی آماده در برابر تهدیدات دشمن تبدیل کرده است. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در آیین رژه روز ارتش در کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی و تبریک 29 فروردین روز ارتش، اظهار داشت: در حالی این روز را گرامی می‌داریم که در مقابل دوربین‌های دنیا بزرگترین حرکت تاریخی توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رقم خورد و عملیات وعده صادق اجرا شد.
وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در برابر خاک خود با هیچ کسی تعارفی ندارد و در برابر هر تهدیدی پاسخی قاطع خواهد داد، گفت: عملیات وعده صادق یک موفقیت بزرگ و تاریخی برای کشور بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه از همه نیروهای مسلح کشور به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم، ادامه داد: نیروهای مسلح کشور ما در صحنه عمل نشان دادند که اگر کسی کوچکترین اشتباه محاسباتی علیه کشور ما کند با جواب قاطع و تنبیهی ما مواجه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه از ویژگی‌های مهم ارتش ما اراده پولادین برای انجام ماموریت در راستای منافع و مصالح کشور است، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران اراده قوی برای انجام ماموریت‌های محوله دارد.
علیدادی سلیمانی با بیان اینکه روحیه بالای ارتش در انجام ماموریت‌ها بسیار اثرگذار است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران، تکلیف مدار است و به تکلیف خود در برابر آنچه که خدا از ما خواسته است عمل می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه جلب رضایت الهی همیشه مورد توجه ارتش بوده است، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرویی آماده و مهیا برای انجام تکلیف الهی است.
وی با بیان اینکه شجاعت در میدان ماموریت از دیگر ویژگی‌های مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ارتش با شجاعت تمام و با روحیه ایثار و شهادت طلبی در میدان جهاد حاضر می‌شود و این روحیه توانسته کشور را به بازدارندگی برساند.
علیدادی سلیمانی بیان کرد: نیروهای مسلح کشور دارای اراده قوی، روحیه ایثار و شهادت طلبی و شجاعت است و این ویژگی‌ها باعث شده است تا نیروهای مسلح ما به نیرویی آماده و مهیا در برابر تهدیدات دشمن تبدیل شوند.
انتهای پیام/511/

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/621451/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا

رونالدو در اندیشه فروش وایادولید

این کتاب‌ها می‌توانند شما را بکشند!

هویت دو شهید البرزی شناسایی شد

انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با پارک علم و فناوری استان

سازش در 60 هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان

اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست

ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران

اعراب در برزخ!

اولین پیوند عضو جنین به جنین در موش‌ها انجام شد

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «بابائی ملکشاه»

تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت

وقوع ناپایداری های جوی در نقاط مختلف استان کرمان

ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود

شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟

ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت

خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان

توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی

2025؛ سال بد برای برجام

بادبان خورشیدی ناسا در مدار سفرهای فضایی جدید

موشک استارشیپ آزمایش کلیدی سوخت‌گیری فضایی را پشت سر گذاشت

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «محمدرضائی بیستگانی»

تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام

افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان

اختصاص 21 درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد

نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت

سقوط شهرداری بم به لیگ 3

انگیزه عجیب متهمی که زن مورد علاقه‌ اش را به قتل رساند

بانوی بمی بعد از 4 روز گیر کردن بین 2 دیوار زنده ماند

کدام شهرستان‌های کرمان بیشتر تحت تاثیر سامانه جدید بارشی قرار می‌گیرند؟

ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود

دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!

گشت ارشاد مدیران از رویا تا واقعیت

قالیباف: اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشاست

قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند

جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند

«کامیون زباله فضایی» به یک موشک پیر نزدیک شد

سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از 2 برابر شده است

تولید 1362 مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی

رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان

تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان

یک خانم بعد از 4 روز گیر کردن بین 2 دیوار در بم نجات یافت

مسیر دسترسی اراضی 560 هکتاری در قم احداث می‌شود

اعتراف به قتل در حمایت از دوست صمیمی

تغییر شدید قیمت‌ ها در بازار خودرو

بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟

ماموریت بلینکن در عربستان

جوانان و نوجوانان اندیشه شهید مطهری را چراغ راه خود قرار دهند

اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشا و درس‌آموز است

معمای فرسایش مداری مشتری‌های داغ حل شد