کرمان رصد

آخرين مطالب

اجرای 12 طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل اجتماعي

اجرای 12 طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - محبوب حیدری گفت: محلات هدف بازآفرینی شده شامل 406 هکتار در پارس آباد، 2 هزار و 173 هکتار در اردبیل ، 182 هکتار در نمین و 205 هکتار در گرمی است که با تامین اعتبار لازم در این شهر ها انجام شده است. مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: طی سال‌های اخیر در اردبیل 18 طرح باز آفرینی با زیر بنای 59 هزار و 229 متر مربع و با اعتبار 617 میلیار ریال ، در مشگین شهر پنچ طرح بازآفرینی با زیر بنای هفت هزار و 882 متر مربع و با 98 میلیارد ریال اعتبار ، در پارس آباد مغان پنج طرح با زیر بنای 14 هزار و 958 متر مربع و 61 میلیارد ریال اعتبار و سه طرح بازآفرینی در خلخال با پنج هزار متر مربع و 85 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است. بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان او با اشاره به برنامه ابلاغ شده در بافت فرسوده شهری استان گفت: طی سال‌های اخیر ساماندهی و نوسازی 6 هزار و و 452 واحد مسکونی در استان ابلاغ شده بود که میزان پیشرفت فیزیکی آنها به 75 درصد رسیده است. مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل از مساعدت و کمک‌های دولتی در بازآفرینی و نوسازی مسکن، بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری استان اردبیل خبر داد و افزود: این حمایت‌ها جزو حقوق مالکان املاک و سازندگان در بافت‌های فرسوده و ناکار آمد شهری بوده و آنها حق دارند از این مشوق‌ها بهره‌مند شوند که لازمه آن واقع شدن ملک افراد در محدوده بافت‌های فرسوده می‌باشد. حیدری گفت: در گام اول شهروندان می‌توانند با ورود به سامانه اینترنتی مربوط به تسهیلات بافت فرسوده به آدرسwww.facility.udrc.ir از قرارگیری ملک خود در محدوده بافت‌های فرسوده مطلع و در صورت تایید از حمایت‌هایی همچون صدور مجوزها و انشعابات، وام و تسهیلات بانکی، کمک‌های کالبدی (شهرسازی) و یا واحد مسکونی در مقابل زمین بهره‌مند شوند. او بیان کرد: در قالب مشوق‌های اعمال شده با هماهنگی و هدایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل صدور پروانه ساختمانی (با تخفیف)، انشعابات شامل آب و فاضلاب، برق، گاز و تلفن و همچنین ارائه پایان کار ساختمان در کوتاه‌ترین زمان و خارج از نوبت توسط دستگاه‌های مربوطه انجام می‌گیرد. حیدری افزود: همه مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان استان شامل شرکت آب و فاضلاب، مخابرات، شرکت گاز، شرکت برق و شهرداری‌ها در این خصوص اعلام آمادگی کرده‌اند که در کمترین زمان ممکن نسبت به راه‌اندازی کار مالکان و سازندگان واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری اقدام نمایند. او به ارائه تسهیلات بانکی برای نوسازی بافت‌های فرسوده شهری اشاره کرد و گفت: پنج میلیارد و 500 میلیون ریال برای مرکز استان ، سه میلیارد و 500 میلیون ریال برای سایر شهرها با سود 23 درصد و زمان بازپرداخت 20 ساله در قالب وام نهضت ملی (ساخت)، همچنین یک میلیارد و 850 میلیون ریال وام بدون سود در دوران مشارکت و بازپرداخت در زمان اتمام دوران مشارکت و مبلغ سه میلیارد و 650 میلیون ریال با سود 23 درصد با زمان بازپرداخت هفت ساله در قالب وام نوسازی مسکن (ساخت) به متقاضیان پرداخت می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

محبوب حیدری گفت: محلات هدف بازآفرینی شده شامل 406 هکتار در پارس آباد، 2 هزار و 173 هکتار در اردبیل ، 182 هکتار در نمین و 205 هکتار در گرمی است که با تامین اعتبار لازم در این شهر ها انجام شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: طی سال‌های اخیر در اردبیل 18 طرح باز آفرینی با زیر بنای 59 هزار و 229 متر مربع و با اعتبار 617 میلیار ریال ، در مشگین شهر پنچ طرح بازآفرینی با زیر بنای هفت هزار و 882 متر مربع و با 98 میلیارد ریال اعتبار ، در پارس آباد مغان پنج طرح با زیر بنای 14 هزار و 958 متر مربع و 61 میلیارد ریال اعتبار و سه طرح بازآفرینی در خلخال با پنج هزار متر مربع و 85 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
او با اشاره به برنامه ابلاغ شده در بافت فرسوده شهری استان گفت: طی سال‌های اخیر ساماندهی و نوسازی 6 هزار و و 452 واحد مسکونی در استان ابلاغ شده بود که میزان پیشرفت فیزیکی آنها به 75 درصد رسیده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل از مساعدت و کمک‌های دولتی در بازآفرینی و نوسازی مسکن، بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری استان اردبیل خبر داد و افزود: این حمایت‌ها جزو حقوق مالکان املاک و سازندگان در بافت‌های فرسوده و ناکار آمد شهری بوده و آنها حق دارند از این مشوق‌ها بهره‌مند شوند که لازمه آن واقع شدن ملک افراد در محدوده بافت‌های فرسوده می‌باشد.
حیدری گفت: در گام اول شهروندان می‌توانند با ورود به سامانه اینترنتی مربوط به تسهیلات بافت فرسوده به آدرسwww.facility.udrc.ir از قرارگیری ملک خود در محدوده بافت‌های فرسوده مطلع و در صورت تایید از حمایت‌هایی همچون صدور مجوزها و انشعابات، وام و تسهیلات بانکی، کمک‌های کالبدی (شهرسازی) و یا واحد مسکونی در مقابل زمین بهره‌مند شوند.
او بیان کرد: در قالب مشوق‌های اعمال شده با هماهنگی و هدایت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل صدور پروانه ساختمانی (با تخفیف)، انشعابات شامل آب و فاضلاب، برق، گاز و تلفن و همچنین ارائه پایان کار ساختمان در کوتاه‌ترین زمان و خارج از نوبت توسط دستگاه‌های مربوطه انجام می‌گیرد.
حیدری افزود: همه مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان استان شامل شرکت آب و فاضلاب، مخابرات، شرکت گاز، شرکت برق و شهرداری‌ها در این خصوص اعلام آمادگی کرده‌اند که در کمترین زمان ممکن نسبت به راه‌اندازی کار مالکان و سازندگان واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری اقدام نمایند.
او به ارائه تسهیلات بانکی برای نوسازی بافت‌های فرسوده شهری اشاره کرد و گفت: پنج میلیارد و 500 میلیون ریال برای مرکز استان ، سه میلیارد و 500 میلیون ریال برای سایر شهرها با سود 23 درصد و زمان بازپرداخت 20 ساله در قالب وام نهضت ملی (ساخت)، همچنین یک میلیارد و 850 میلیون ریال وام بدون سود در دوران مشارکت و بازپرداخت در زمان اتمام دوران مشارکت و مبلغ سه میلیارد و 650 میلیون ریال با سود 23 درصد با زمان بازپرداخت هفت ساله در قالب وام نوسازی مسکن (ساخت) به متقاضیان پرداخت می‌شود.
باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/621455/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب

نمای زیبای زمین از ایستگاه فضایی بین المللی

آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان 3 تا 6 سال در کرمانشاه

ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان

ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین

پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری

بدن کرم شب تاب چه جوری ایجاد نور میکنه؟

ربات بامزه شاطر را ببینید

تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان

برگزاری آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس و تقدیر از برگزیدگان جشنواره کیش بهشت خانواده

سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود

معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند

ناسا یک پیام از فاصله 225 میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد

انتقال خون فارغ از گروه خونی ممکن می‌شود

رویکرد بنیاد ارائه خدمات موثر و هدفمند به ایثارگران است

پیروز در جنگ اقتصادی با ادامه راه شهدا رقم می‌خورد

کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد

موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است

مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس

آخرین جزئیات از دوره جدید کالابرگ

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 11 اردیبهشت 1403

کدام شهرستان‌های کرمان بیشتر تحت تأثیر سامانه جدید بارشی قرار می‌گیرند؟

بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا

رونالدو در اندیشه فروش وایادولید

این کتاب‌ها می‌توانند شما را بکشند!

هویت دو شهید البرزی شناسایی شد

انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با پارک علم و فناوری استان

سازش در 60 هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان

اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست

ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران

اعراب در برزخ!

اولین پیوند عضو جنین به جنین در موش‌ها انجام شد

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «بابائی ملکشاه»

تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت

وقوع ناپایداری های جوی در نقاط مختلف استان کرمان

ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود

شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟

ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت

خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان

توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی

2025؛ سال بد برای برجام

بادبان خورشیدی ناسا در مدار سفرهای فضایی جدید

موشک استارشیپ آزمایش کلیدی سوخت‌گیری فضایی را پشت سر گذاشت

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «محمدرضائی بیستگانی»

تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام

افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان

اختصاص 21 درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد

نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت

سقوط شهرداری بم به لیگ 3