کرمان رصد

آخرين مطالب

بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد اجتماعي

بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - حجت الاسلام بامری امام جمعه، شهرستان عنبر آباد در آئین برگزاری ویژه محکومان جرائم غیر عمد با بیان این موضوع که یکی از اهداف برگزاری جشن‌های گلریزان، خریدن آبروی بنده مومنی از بندگان خداوند است، گفت: جمع آوری کمک‌های خیران برای انجام مسئولیت اجتماعی می‌باشد که در مسیر انجام حوائج بندگان مومن می‌باشد. بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان وی بیان داشت: گلریزان و کمک به آزادی محکومان جرائم غیر عمد یکی از مصادیق معامله با خداوند می‌باشد که پروردگار وعده آن را در همین دنیا داده است. علیرضا سالاری، رئیس دادگستری شهرستان عنبر آباد در آئین جشن گلریزان این شهرستان با بیان اینکه چشم تعدادی مددجوی عنبر آبادی به دست کریمانه خیران می‌باشد، گفت: در جشن گلریزان شهرستان عنبرآباد، یک میلیارد و 520 میلیون جمع آوری شد و خیران تعهد کردند 300 میلیون دیگر را کمک کنند. وی افزود: کل مبلغ بدهی مددجویان بیش از 9 میلیارد تومان می‌باشد که طی رایزنی‌های صورت گرفته 70 درصد این مبلغ در جلسات صلح و سازش رضایت اخذ شد و در نهایت این افراد با پرداخت مبلغ 2 میلیارد تومان از زندان آزاد می‌شوند. سالاری بیان داشت: خیران با حضور خود و کمک به آزادی محکومین جرائم غیر عمد همیشه یاور و همراه ستاد مردمی دیه بوده اند و زندانیان جرائم غیر عمد چشم انتظار دست سخاوتمند خیرین نیک اندیش هستند. سید حجت الله موسوی قوام، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان در جشن گلریزان شهرستان عنبر آباد با بیان این موضوع که رسالت ستاد دیه حول 2 محور پیشگیری و درمان می‌باشد، گفت: در حوزه درمان که همان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد می‌باشد، کار در حال انجام است؛ اما در حوزه پیشگیری که مهم‌ترین حوزه می‌باشد نیازمند یکسری برنامه‌های کارشناسی شده با همکاری تمامی نهاد‌های دولتی و خصوصی می‌باشد. وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رسالت ستاد دیه، فرهنگ سازی و پیشگیری از وقوع جرم در جرائم غیر عمد است، افزود: طی 23 سال از فعالیت ستاد دیه استان می‌توان به جرات گفت؛ اگر حمایت‌های خیران، نیکوکاران و مسئولان از این نهاد مردمی نبود، هرگز نمی‌توانستیم این حجم از خدمت رسانی را به این قشر آسیب دیده از جامعه را داشته باشیم. جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به همت فعالان اقتصادی، خیران، مردم و مسئولان شهرستان عنبرآباد در سالن اجتماعات اداره فرهنگ ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد. باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

حجت الاسلام بامری امام جمعه، شهرستان عنبر آباد در آئین برگزاری ویژه محکومان جرائم غیر عمد با بیان این موضوع که یکی از اهداف برگزاری جشن‌های گلریزان، خریدن آبروی بنده مومنی از بندگان خداوند است، گفت: جمع آوری کمک‌های خیران برای انجام مسئولیت اجتماعی می‌باشد که در مسیر انجام حوائج بندگان مومن می‌باشد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وی بیان داشت: گلریزان و کمک به آزادی محکومان جرائم غیر عمد یکی از مصادیق معامله با خداوند می‌باشد که پروردگار وعده آن را در همین دنیا داده است.
علیرضا سالاری، رئیس دادگستری شهرستان عنبر آباد در آئین جشن گلریزان این شهرستان با بیان اینکه چشم تعدادی مددجوی عنبر آبادی به دست کریمانه خیران می‌باشد، گفت: در جشن گلریزان شهرستان عنبرآباد، یک میلیارد و 520 میلیون جمع آوری شد و خیران تعهد کردند 300 میلیون دیگر را کمک کنند.
وی افزود: کل مبلغ بدهی مددجویان بیش از 9 میلیارد تومان می‌باشد که طی رایزنی‌های صورت گرفته 70 درصد این مبلغ در جلسات صلح و سازش رضایت اخذ شد و در نهایت این افراد با پرداخت مبلغ 2 میلیارد تومان از زندان آزاد می‌شوند.
سالاری بیان داشت: خیران با حضور خود و کمک به آزادی محکومین جرائم غیر عمد همیشه یاور و همراه ستاد مردمی دیه بوده اند و زندانیان جرائم غیر عمد چشم انتظار دست سخاوتمند خیرین نیک اندیش هستند.
سید حجت الله موسوی قوام، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان در جشن گلریزان شهرستان عنبر آباد با بیان این موضوع که رسالت ستاد دیه حول 2 محور پیشگیری و درمان می‌باشد، گفت: در حوزه درمان که همان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد می‌باشد، کار در حال انجام است؛ اما در حوزه پیشگیری که مهم‌ترین حوزه می‌باشد نیازمند یکسری برنامه‌های کارشناسی شده با همکاری تمامی نهاد‌های دولتی و خصوصی می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رسالت ستاد دیه، فرهنگ سازی و پیشگیری از وقوع جرم در جرائم غیر عمد است، افزود: طی 23 سال از فعالیت ستاد دیه استان می‌توان به جرات گفت؛ اگر حمایت‌های خیران، نیکوکاران و مسئولان از این نهاد مردمی نبود، هرگز نمی‌توانستیم این حجم از خدمت رسانی را به این قشر آسیب دیده از جامعه را داشته باشیم.
جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به همت فعالان اقتصادی، خیران، مردم و مسئولان شهرستان عنبرآباد در سالن اجتماعات اداره فرهنگ ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/621467/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جنگ غزه مستبدان خاورمیانه را مستبدتر کرده است

تازیانه بی‌آبی

جنجال نظرات مهدی نصیری

میز خدمت بنیاد شهید استان آذربایجان شرقی برگزار شد

نصب اِلمان نقشه ایران با محوریت روز کار و کارگر در کرمان

نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!

پیام تبریک مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز کارگر و معلم

یک مجوز، یک توقف

معرفی متصدیان 5 غرفه متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت

دانشمندان سن آتشفشان‌ها را در قمر آیو تعیین کردند

زراعت پنبه و کلزا روی ماه، چگونه آینده بشر را شکل می‌دهد؟

کیش برای کیشوندان/ قدردانی از زحمتکشان خدمات شهری به مناسبت گرامیداشت روز کارگر

بازداشت 25 نفر از داوطلبان کنکور سراسری

زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد

وزن‌ میانه‌روها در مجلس جدید

اصلاح‌طلبان حرف‌های نصیری را باور ندارند

فرهیختگان: نصیری نماد رادیکالیسم متوهم است

روبات چینی در مسیر ماه

وحدت رمز پیروزی ایران اسلامی در دفاع مقدس بود

فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت

تقدیر از معدنچیان زغالسنگ در شهرستان زرند

پیشنهاد مجلس به دولت در مورد سهمیه بندی بنزین

حکم جدید بابک زنجانی اعلام شد

ماجرای کمین نتساریم؛ بمب‌های اسرائیلی بر سر خودشان ریخته شد

تصاویر تلسکوپ فضایی وب از یک سحابی در فاصله 1300 سال نوری

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با مشارکت دستگاه‌ها امکان‌پذیر است

بیش از 21 هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد

توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت

مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی

با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد

تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان

فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد

اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است

فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت

مدیر توسعه تجارت و امور گمرکی منطقه آزاد کیش: صادرات در کیش با کمترین تشریفات گمرکی انجام می شود/ رسوب صفر کالا در گمرک کیش

قدردانی از زحمتکشان خدمات شهری به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر

نگاهی واقع‌بینانه به اعتراضات دانشجویی آمریکا

دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر

آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / 1000 سال حکومت ایلیاتی و 800 سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم

خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی

جانباز 70درصد البرزی «محمدرضا دستافر» به خیل شهدا پیوست

اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

سازش 21232 فقره پرونده در جنوب کرمان

(عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان

یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان

وجود 60 هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان

سامانه جدید بارشی، اول به سراغ این استان ها می رود

این پنل‌های خورشیدی جدید هرجایی می تواند نصب شود

شیراز میزبان اجلاس سراسری مدیران بیمه دی

حمایت بیش از 6000 معلم کرمانی از ایتام