کرمان رصد

آخرين مطالب

تاسیس بنیاد مسکن نشات گرفته از افکار ربّانی امام راحل بود اجتماعي

تاسیس بنیاد مسکن نشات گرفته از افکار ربّانی امام راحل بود
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا باوقار ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل و فرماندار شهرستان مشگین‌شهر به مناسبت دهه افتتاح حساب 100 امام (ره) اظهار کرد: لذتی که خانوارها با صاحبخانه شدن تجربه می‌کنند با هیچ لذتی قابل قیاس نیست. وی با بیان اینکه تامین مسکن و سرپناه برای نیازمندان جزو حسنات و باقیات و صالحات است، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن با گام نهادن در این مسیر در کنار توسعه و عمران مناطق شهری و روستایی زمینه مهاجرت معکوس را در روستاها فراهم کرده است. امام‌جمعه مشگین‌شهر تامین مسکن و سرپناه را نیاز ضروری تمام خانوارها دانست و بیان کرد: بنیاد مسکن در تامین ضروری‌ترین نیاز انسان‌ها اقدام کرده و پاداش دنیوی و اخروی را برای این مجموعه انقلابی حاصل کرده است. باوقار اجرای طرح‌های هادی روستایی، بهسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی و … را مهم ارزیابی کرد و افزود: 8 هزار واحد مسکونی روستایی در مشگین‌شهر بهسازی شده که اقدامی مثبت و فراگیر در عمران روستاها و مهاجرت معکوس از شهرهای بزرگ است. وی با بیان اینکه وسعت بافت‌های فرسوده شهری در مشگین‌شهر بالاست، تصریح کرد: انتظار می‌رود بنیاد مسکن با تسریع در طرح‌های هادی روستایی و مقاوم‌سازی مساکن نسبت به ساماندهی این بافت‌ها اقدام کند. امام جمعه مشگین‌شهر حساب 100 امام را برکت مستمر و صدقه جاریه امام راحل برای کشور دانست و اظهار کرد: اندیشه الهی که در تاسیس بنیاد مسکن وجود داشت سبب شده است تا همچنان نیازمندان به خانه‌دار شدن امیدوار بوده و بنیاد مسکن را مامن و مالجایی برای نیازمندی‌های خود بدانند. در این دیدار فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز با قدردانی از بنیاد مسکن اردبیل در اجرای طرح‌های هادی در روستاهای مشگین‌شهر اظهار کرد: این طرح‌ها شامل بهسازی و بازسازی واحدهای روستایی، آسفالت معابر روستایی، صدور سند مالکیت روستایی و … است که در مشگین‌شهر نیز با قوت و قدرت انجام می‌شود. شهرام محمدی از احداث واحدهای مسکونی خیرساز در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: 8 واحد مسکن خیرساز در مشگین‌شهر در حال احداث است. وی بافت فرسوده شهری در مشگین‌شهر را یادآور شد و بیان کرد: با توجه به حجم بالای این بافت‌های فرسوده لازم است تا بنیاد مسکن در اسرع وقت با برنامه‌ریزی های لازم نسبت با بازسازی و بهسازی این بافت‌ها اقدام کند. کد خبر 6083393

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا باوقار ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل و فرماندار شهرستان مشگین‌شهر به مناسبت دهه افتتاح حساب 100 امام (ره) اظهار کرد: لذتی که خانوارها با صاحبخانه شدن تجربه می‌کنند با هیچ لذتی قابل قیاس نیست.
وی با بیان اینکه تامین مسکن و سرپناه برای نیازمندان جزو حسنات و باقیات و صالحات است، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن با گام نهادن در این مسیر در کنار توسعه و عمران مناطق شهری و روستایی زمینه مهاجرت معکوس را در روستاها فراهم کرده است.
امام‌جمعه مشگین‌شهر تامین مسکن و سرپناه را نیاز ضروری تمام خانوارها دانست و بیان کرد: بنیاد مسکن در تامین ضروری‌ترین نیاز انسان‌ها اقدام کرده و پاداش دنیوی و اخروی را برای این مجموعه انقلابی حاصل کرده است.
باوقار اجرای طرح‌های هادی روستایی، بهسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی و … را مهم ارزیابی کرد و افزود: 8 هزار واحد مسکونی روستایی در مشگین‌شهر بهسازی شده که اقدامی مثبت و فراگیر در عمران روستاها و مهاجرت معکوس از شهرهای بزرگ است.
وی با بیان اینکه وسعت بافت‌های فرسوده شهری در مشگین‌شهر بالاست، تصریح کرد: انتظار می‌رود بنیاد مسکن با تسریع در طرح‌های هادی روستایی و مقاوم‌سازی مساکن نسبت به ساماندهی این بافت‌ها اقدام کند.
امام جمعه مشگین‌شهر حساب 100 امام را برکت مستمر و صدقه جاریه امام راحل برای کشور دانست و اظهار کرد: اندیشه الهی که در تاسیس بنیاد مسکن وجود داشت سبب شده است تا همچنان نیازمندان به خانه‌دار شدن امیدوار بوده و بنیاد مسکن را مامن و مالجایی برای نیازمندی‌های خود بدانند.
در این دیدار فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز با قدردانی از بنیاد مسکن اردبیل در اجرای طرح‌های هادی در روستاهای مشگین‌شهر اظهار کرد: این طرح‌ها شامل بهسازی و بازسازی واحدهای روستایی، آسفالت معابر روستایی، صدور سند مالکیت روستایی و … است که در مشگین‌شهر نیز با قوت و قدرت انجام می‌شود.
شهرام محمدی از احداث واحدهای مسکونی خیرساز در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: 8 واحد مسکن خیرساز در مشگین‌شهر در حال احداث است.
وی بافت فرسوده شهری در مشگین‌شهر را یادآور شد و بیان کرد: با توجه به حجم بالای این بافت‌های فرسوده لازم است تا بنیاد مسکن در اسرع وقت با برنامه‌ریزی های لازم نسبت با بازسازی و بهسازی این بافت‌ها اقدام کند.
کد خبر 6083393

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/621865/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

وقتی اسرائیل، غرب را از دست می‌دهد

مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است

عناصر خلاق در اقتصاد کشور باید شناسایی شوند

دکتر قاضی‌زاده هاشمی: بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

با پیروزی انقلاب اسلامی مولفه‌های بومی وارد اقتصاد شد

دیروز و امروز در کرمان چقدر باران بارید؟

حل مشکل 50 ساله مردم جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضاییه

این «پلاستیک زنده» خودش را نابود می‌کند

ماجرای نجات 29 دریانورد در آب‌ های هرمزگان

مراقب این پیامک در ایام تعطیلات باشید!

توقیف کامیون حامل 267 کیلو شیشه در تهران

خبر خوش سازمان هواشناسی برای مردم تهران

تجلیل از نیروهای شرکتی و خدماتی بنیاد کرمانشاه

کسب 5 مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری

شکاف فزاینده واشنگتن و تل‌آویو بر سر پایان جنگ غزه

پیدا شدن ماهواره‌ای که 25 سال گم شده‌ بود

حل مشکل پنجاه ساله «اسناد رفسنجان قشم»

استقبال از پیکر شهدای گمنام در کرمان

23 یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد

حل مشکل 50 ساله مردم جزیره قشم در سفر اژه‌ای به هرمزگان

پیش بینی بارش باران در برخی مناطق کرمان

بالاخره دولت دستور همسان‌ سازی حقوق‌ ها را داد

کشف جدیدی در مورد صاعقه برای اولین‌بار در جهان

آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان

واگذاری اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم بعد از 51 سال

حل مشکل 50 ساله مردم جزیره قشم در سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان

رفع مشکل هفت هزار و 142 سند موسوم به سند رفسنجان در قشم

انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور

پیش‌بینی بارش باران در برخی مناطق کرمان

سبک زندگی سالم بر ژنتیک غلبه می‌کند

روایت «آکسیوس» از توافقی که تنها امید بایدن است

بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری

افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر

تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان

اولین واکنش دادستانی به پیدا شدن یسنای 4 ساله

جزئیات جدید از تقسیم استان تهران

آبگیری هفت هزار هکتار از تالاب جازموریان

مناسبت روز، جمعه، 14 اردیبهشت

آزمایش جالب تاثیر امواج صوتی بر ذرات نمک

آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود

سال پر پرتاب فضایی با ماهواره‌های طلوع 3، ظفر 2 و کوثر

میزان تسهیلات بافت‌های فرسوده اعلام شد

گلایه تاکسی داران از تاکسی های گرانقیمت برقی

جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید

فیلم| حرکت غول جاده‌ های ایران به سوی کرمان

زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد

چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند

استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم

افتتاح 10 ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند

پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان