کرمان رصد

آخرين مطالب

کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است اجتماعي

کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان گفت: کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام است و 4 شهید گمنام در استان تشییع و تدفین می‌شود. - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ محمود مهدوی‌فرد عصر امروز در جلسه مشترک شورای هماهنگی دفاع مقدس و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کرمان که با حضور محمدمهدی فداکار استاندار و محمدرضا پورابراهیمی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در محل سالن پیامبراعظم (ص) استانداری برگزار شد با بیان اینکه مجموعه خاطرات عزیز در حوزه دفاع مقدس تولید شده است، اظهار داشت: از سه آزاده کرمانی خاطراتی ضبط شده که به صورت قطعات کوتاه تهیه و در قالب‌های مختلف منتشر می‌شود. وی با اشاره به اینکه در استان کرمان منزل پدری شهید سلیمانی به‌عنوان یک اثر ملی ثبت شده است، گفت: آثار زیادی در استان کرمان در حوزه دفاع مقدس وجود دارد که ارزش ثبت ملی دارد و باید پیگیری شود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه چهل و دومین سالگرد آزادسازی خرمشهر در پیش است، افزود: امسال بزرگداشت فتح خرمشهر با شعار "در راه فتح قله‌ای" برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه در استان کرمان فرماندهی انتظامی استان کرمان میزبان برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان است، ادامه داد: برنامه‌هایی در این زمینه دیده شده که متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود. مهدوی‌فرد با بیان اینکه 322 پیکر شهید گمنام در سطح استان کرمان وجود دارد و میزبان پیکر مطهر این شهدا هستیم، گفت: 231 درخواست از مجموعه‌های مختلف از جمله روستاها برای تدفین شهدای گمنام در استان کرمان داریم. وی با اشاره به اینکه 145 حرم و یادمان شهدای گمنام در سطح استان کرمان داریم که 23 یادمان در دانشگاه‌ها قرار دارد، افزود: 94 یادمان در مجموعه شهری داریم که 241 شهید گمنام در آنها قرار دارد. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه 14 شهید گمنام نیز در مجموعه‌های نظامی قرار دارند که یادمان آنها تکمیل شده است، ادامه داد: از مجموعه درخواست‌ها 43 مکان که در سال جاری به تهران ارسال شده است 23 مورد در اولویت اول و 20 مورد در اولویت دوم قرار دارند. وی با اشاره به اینکه در ایام شهادت امام صادق(ع) کرمان میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام است، گفت: با سه مکان موافقت نهایی شده است و در این ایام سه شهید گمنام در سطح استان کرمان تشییع و تدفین می‌شود که کرمان روستای کوهپایه، رفسنجان و سیرجان میزبان پیکر مطهر شهدا هستند. انتهای پیام/511/

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان گفت: کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام است و 4 شهید گمنام در استان تشییع و تدفین می‌شود. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ محمود مهدوی‌فرد عصر امروز در جلسه مشترک شورای هماهنگی دفاع مقدس و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کرمان که با حضور محمدمهدی فداکار استاندار و محمدرضا پورابراهیمی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در محل سالن پیامبراعظم (ص) استانداری برگزار شد با بیان اینکه مجموعه خاطرات عزیز در حوزه دفاع مقدس تولید شده است، اظهار داشت: از سه آزاده کرمانی خاطراتی ضبط شده که به صورت قطعات کوتاه تهیه و در قالب‌های مختلف منتشر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در استان کرمان منزل پدری شهید سلیمانی به‌عنوان یک اثر ملی ثبت شده است، گفت: آثار زیادی در استان کرمان در حوزه دفاع مقدس وجود دارد که ارزش ثبت ملی دارد و باید پیگیری شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه چهل و دومین سالگرد آزادسازی خرمشهر در پیش است، افزود: امسال بزرگداشت فتح خرمشهر با شعار "در راه فتح قله‌ای" برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در استان کرمان فرماندهی انتظامی استان کرمان میزبان برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان است، ادامه داد: برنامه‌هایی در این زمینه دیده شده که متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.
مهدوی‌فرد با بیان اینکه 322 پیکر شهید گمنام در سطح استان کرمان وجود دارد و میزبان پیکر مطهر این شهدا هستیم، گفت: 231 درخواست از مجموعه‌های مختلف از جمله روستاها برای تدفین شهدای گمنام در استان کرمان داریم.
وی با اشاره به اینکه 145 حرم و یادمان شهدای گمنام در سطح استان کرمان داریم که 23 یادمان در دانشگاه‌ها قرار دارد، افزود: 94 یادمان در مجموعه شهری داریم که 241 شهید گمنام در آنها قرار دارد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه 14 شهید گمنام نیز در مجموعه‌های نظامی قرار دارند که یادمان آنها تکمیل شده است، ادامه داد: از مجموعه درخواست‌ها 43 مکان که در سال جاری به تهران ارسال شده است 23 مورد در اولویت اول و 20 مورد در اولویت دوم قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه در ایام شهادت امام صادق(ع) کرمان میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام است، گفت: با سه مکان موافقت نهایی شده است و در این ایام سه شهید گمنام در سطح استان کرمان تشییع و تدفین می‌شود که کرمان روستای کوهپایه، رفسنجان و سیرجان میزبان پیکر مطهر شهدا هستند.
انتهای پیام/511/

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/623427/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شکست ابرتوافق منطقه

مورد عجیب خواهران خزعلی

رای سازمان ملل، سفیر اسرائیل را دیوانه ساخت

تغییر قواعد مواجهه ایران و اسرائیل

ترانه رپر مشهور آمریکایی در حمایت از فلسطین دنیا را درنوردید

سرچشمه امید مردم کجاست؟

دوئل رائفی‌پور‌ با قالیباف به کجا می‌رسد؟

گل‌گهر خودش را فراموش کرد!

درخواست عجیب هواداران سپاهان از محرم نویدکیا

تراکتور تبریز 2 - گل گهر سیرجان 0

افزایش محدوده بافت فرسوده شهر ایلام به 500 هکتار

حمایت بازیگر برجسته آلمانی از غزه و حمله به دولت آلمان

ترانه رپر مشهور آمریکایی در حمایت از فلسطین

مراحل تغییر ماه را ببینید

تساوی 1-1 سپاهان و مس رفسنجان / مورایس و نویدکیا امتیازات را تقسیم کردند

آژیر قرمز رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در مورد جذب فقط 12 درصد اعتبارات

دادِ بلندِ رییس اتاق بازرگانی کرمان در خصوص کمبود هتل و بلیط هواپیما در بزرگترین استان کشور

تجارت جهانی مانند دوران جنگ سرد مختل شده است

گرگانی‌ها در اندیشه چهارمین قهرمانی لیگ برتر بسکتبال

تصویر روز ناسا ؛ AR 3664، گروه لکه‌های غول‌پیکر

مدیرکل بنیاد مازندران از آغاز رزمایش دیدار با خانواده‌های معزز شهدای امدادگر خبر داد

انتقام کاپیتان سابق سپاهان از مورایس

نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه آی‌تی در استان کرمان برگزار می‌شود

رضایت مورایس از کسب یک امتیاز در رفسنجان

آژیر قرمز رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در مورد جذب فقط 12 درصد جذب اعتبارات

توقف سپاهان در زمین مس رفسنجان

نویدکیا: نوش دارو پس از مرگ سهراب نمی‌خواهم؛ طلب سال قبل را پرداخت کنید

سوپراستارهای سپاهان، گل‌ها را به هدر دادند/ تساوی با مس در رفسنجان، مورایس را ناامید کرد

پرسپولیس جای استقلال را در جدول گرفت/ نفس تراکتور پشت سپاهان

باید برای تامین مالی، از بانک‌ها گذر کنیم

زور سپاهان به شاگردان نویدکیا نرسید

مراجعه 100 هزار دستگاه ناوگان سنگین جاده‌ای به مراکزمعاینه فنی استان کرمان

توقف سپاهان برابر مس؛ «مورایس» حریف «نویدکیا» نشد

واکنش بازیکن مس رفسنجان به پرداخت نشدن طلب تیم

(ویدیو) خلاصه بازی مس رفسنجان 1 - سپاهان 1

آیا بارش برف و باران، تأثیری در وقوع زلزله دارد؟

توقف سپاهان مقابل مس با نقشه و اجرای خودی‌ها

مس رفسنجان 1 - سپاهان اصفهان 1

سپاهان حریف ستاره‌های سابق خودش نشد

گل دوم تراکتور به گل‌گهر +فیلم

خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان + فیلم

خلاصه بازی مس رفسنجان 1-1 سپاهان (لیگ برتر ایران - 1402/1403)

مس و سپاهان در رفسنجان به تساوی رسیدند/ نویدکیا در اولین تقابل با سپاهان برنده نشد

تساوی مس رفسنجان و سپاهان اصفهان؛ جدال شاگردان جدید و قدیم برنده نداشت

مس رفسنجان1 - 1سپاهان : محرم علیه جایگاه سومی!

تراکتور 2 - گل‌گهر صفر؛ خیز مطهری برای تصاحب رتبه سوم

دعوای نیابتی

چرا این‌قدر «هستید» آقای خیابانی؟

خجالتی بود اما...

هوش مصنوعی، دستیار یا دشمن ما؟