کرمان رصد

آخرين مطالب

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان :

دشمن در حوزه جنگ روانی با ابزار رسانه برنامه ریزی کرده است فرهنگي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - کرمان - مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: امروز دشمن در حوزه جنگ روانی و افکار عمومی با ابزار رسانه برنامه ریزی کرده و به تاثیرگذاری و نفوذ رسانه در راستای اهدافش دل بسته است.
به گزارش ایرنا، احمد علیرمضانی روز دوشنبه در نشست با اهالی رسانه با موضوع دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی ضمن اشاره به جایگاه و تاثیرگذاری رسانه ها در جامعه و با بیان اینکه دشمن فقط نابسامانی ها را می گوید و می خواهد دلها را متزلزل کند به گونه ای که برخی باور می کنند ، افزود: در حالی که هر کس به اندازه توان خود باید اقدامات انجام شده را بگوید تا امید در جامعه همچنان ساری و جاری باشد.
وی تاکید کرد: اگر دشمن سد راه جمهوری اسلامی ایران نمی شد پیشرفت های بیشتری داشتیم و هیچ فردی جلودار انقلاب اسلامی نیست و به قول امام خمینی (ره) انقلاب سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان تاکید کرد: اکنون صرفه نظر از گرایش ها و سلایق سیاسی همه به انقلاب، رهبری و امام معتقد هستیم.
علیرمضانی تصریح کرد: امروز دشمن در عرصه رسانه مانند دزدی است که می خواهد فکر ملت ما را متزلزل کند و ما وظیفه داریم با هم در کنار هم اقدامات انجام شده را بگوییم و از کشور دفاع کنیم.
وی افزود: رسانه ها ابزار قدرت و حاکمیت حکمرانان در سراسر دنیا هستند و به همین لحاظ دشمنان ما بیشترین امیدشان به استفاده از ابزار رسانه در مقابله با تفکر انقلاب اسلامی و نظام اسلامی است و میلیاردها دلار در این زمینه هزینه و اتاق های فکر تشکیل داده و با تولید محتوا، هجوم هماهنگی را انجام می دهند.
علیرمضانی با اشاره به شلیک موشک از سوی مقاومت به سمت اسرائیل و عقب نشینی اسرائیل از غره تصریح کرد: دشمن در حوزه نظامی توفیقی ندارد و به موفقیت در این حوزه هم امیدی ندارد و در عرصه سیاسی نیز نتوانستند دولت های دیگر را در تحریم ها همراه خود کرده، از شعارهایشان عقب نشستند و به اصطلاح خودشان معافیت دادند.
وی اظهار داشت: دشمن در حوزه نظامی هیچ قدرت، توفیق و امیدی ندارد و اتفاق اخیر غزه نشان داد به محض شلیک موشک از سمت مقاومت به اسرائیل تن به آتش بس داد و وزرایش استعفا می دهند.
علیرمضانی با تاکید بر اینکه کابینه رژیم صهیونیستی در حال متلاشی شدن است تصریح کرد: دشمن در برابر قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران ناتوان است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به امید داشتن دشمن به جنگ اقتصادی برابر جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن به جنگ در حوزه اقتصادی دل بسته اما بروز برخی از مشکلات در این حوزه به خود ما بر می گردد.
وی به موفق نبودن دشمن در حوزه سیاسی با اشاره به دلایل فراوان اشاره و خاطرنشان کرد: در حوزه سیاسی نیز موفقیتی برای دشمن حاصل نشده است.
علیرمضانی افزود: اکنون دشمن به عملیات روانی و جنگ رسانه ای دل خوش کرده است و اگر با تدبیر، عقلانیت، تمرکز و شجاعت جواب دشمن را بدهیم شکی نیست که دشمن شکست خواهد خورد.
وی گفت: همراهی، همدلی و همکاری اهالی رسانه نیاز مبرم در زمینه شکست دشمن در ابعاد مختلف بویژه جنگ رسانه ای است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان ادامه داد: باید بدانیم انتشار برخی پیام ها در فضای مجازی بدون تفکر ناخواسته ما را به سربازان دشمن تبدیل می کند.
وی افزود: رسانه ها مراقبت کنند پیام دشمن شاد کن در فضای مجازی و رسانه ای منتشر نشود و دقت کنند با انتشار اخبار و پیام ها دل مردم را نلرزانند.
علیرمضانی تاکید کرد: صدا و سیما به عنوان رسانه نظام و زبان گویای انقلاب اسلامی بر آن است در مقابل هجمه ناجوانمردانه دشمن از کیان و افتخارات دشمن دفاع کند و این مهم وظیفه ای برای سایر رسانه ها نیز هست.
وی به معاونت های مختلف صدا و سیما و 2 واحد مدیریتی در این رسانه اشاره کرد و گفت: این مجموعه تولید محتوا می کنند و سایر بخش ها پشتیبان این اقدامات هستند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان افزود: 27 عنوان برنامه تلویزیونی تاکنون در راستای اقدامات انجام شده در 40 ساله انقلاب اسلامی در صدا و سیمای کرمان انجام شده است.
وی ادامه داد: این رسانه در برنامه بلندای افتخار بدون تمرکز بر جریان خطی خاص از تمام استانداران کرمان به منظور ارائه دستاوردهای 40 سال گذشته دعوت شده است.
علیرمضانی به برنامه تلوزیونی کارنامه نیز اشاره کرد و گفت: در این برنامه 33 مرکز صدا و سیما عصاره خدمات انجام شده در انقلاب اسلامی را طی 40 سال اخیر در اختیار شبکه های سراسری قرار می دهند.
وی افزود: در گفت و گوی ویژه خبری نیز فرمانداران و نمایندگان شهرستان های استان به اقدامات 40 ساله انقلاب اسلامی در شهرستان های خود اشاره و آنها را تبیین می کنند.
علیرمضانی از تهیه تعدادی مستندات ویژه در صدا و سیمای مرکز کرمان به عنوان دیگر اقدام این رسانه در راستای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی نام برد و گفت: تهیه برنامه مستند برای 40 سردار شهید استان کرمان در راستای 40 سالگی انقلاب ساخته شده است.
وی گفت: هشت هزار دقیقه برنامه در راستای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سیمای کرمان تاکنون ساخته و پخش شده است که این آمار تا دهه فجر بیشتر خواهد شد.
علیرمضانی افزود: برای معرفی برنامه های معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از ظرفیت سایر رسانه ها نیز استفاده خواهد شد.
وی اظهار داشت: طبق آخرین نظرسنجی انجام شده میزان مراجعه مردم به شبکه استانی حدود 60درصد است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان تصریح کرد: در 23 برنامه رادیویی کرمان نیز حدود 11 هزار و 12 دقیقه برنامه در زمینه معرفی دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی اجرا شده است.
علیرمضانی افزود: در حوزه فضای مجازی نیز مستند مسجد جامع کرمان در چهار قسمت سه دقیقه ای تولید و بارگذاری شده است.
وی از تولید و نشر ویدئوکلیپ های انقلاب اسلامی در 16 کلاکت در فضای مجازی، تولید 40 قطعه اینفگرافی، تولید چهار موشن گرافی 30 ثانیه ای، تولید پوستر انقلاب، انجام سه پژوهش و چهار قطعه موسیقی به عنوان اقدامات انجام شده این مرکز نام برد.
به گفته علیرمضانی کنگره 6 هزار و 500 شهید استان اسفند سال جاری در کرمان برگزار می شود و در بخش سایر رسانه ها، بودجه ای به رسانه هایی که در این بخش کار کنند تعلق خواهد گرفت.
3029/ 5054

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/64197/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

دانشگاه آزاد زرند درصدد ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد شهداست

پلمب 2 واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان

جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان

راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر

پیش بینی هواشناسی کشور 31 فروردین 1403 / خیزش گرد و خاک در این استان ها

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از سکونتگاه های غیر رسمی بهبهان

سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت

لاله‌زار، همچنان سردترین ایستگاه کشور

حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد

صدور حکم قطعی پرونده کثیرالشاکی «الماس مال» کرمان

تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال

انجام 85 مورد عملیات امداد و نجات در 8 استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از 10 هزار نفر

لاله زار سردترین ایستگاه کشور

جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان

تکریم خانواده شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امر بزرگی است که باید از دل جریان‌های مردمی بجوشد

15 مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز

حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی الماس‌مال کرمان صادر شد

پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند

مخالفت آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل

بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟

حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد

فیلم/ کاری که تگرگ با یک گندم‌زار در قلعه‌گنج کرد!

سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان

خسارت صد میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به بنا‌های تاریخی سیرجان

آبگیری بندهای سنگی و ملاتی و گوراب ها در سیرجان

خبری تازه درباره پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد

عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای 3 انفجار در مرکز ایران

واکنش سپاه به آسیب نیروگاه اتمی اسرائیل

منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد

نبود مسیح در 3 بازی به چشم آمد

پرواز شرکت‌های زاگرس و ماهان در مسیر کرمان لغو شد

زمین‌های قولنامه‌ای نخرید

آغاز کار گرده افشانی در نخلستان‌های بم

سیل راه 4 روستای قلعه گنج را مسدود کرد

برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان

25 هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند

بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشکل واحدهای تولیدی

دیدار مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت با خانواده شهدا در سمنان

معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ 2گل بعداز 90

ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار

شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند

کامبک توفانی استقلال خوزستان در سیرجان

آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال

درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم

عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش

گل گهر سیرجان 2 - 2 استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند

73 هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان

گلایه پورموسوی از گل‌گهری‌ها

بارش باران به یک بنای تاریخی در نرماشیر زیان رساند