کرمان رصد

آخرين مطالب

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دولت احمدی‌نژاد شبکه فتنه سال 88 را دوباره فعال کرد/عدم پیوستن به FATF خطرش به مراتب برای انقلاب کمتر از پیوستن به آن است سياسي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در فتنه 88 طراحی و برنامه این بود که بساط دین و جمهوری اسلامی حذف بشود و مقام معظم رهبری در سال 89 درباره سران فتنه فرمودند «نباید انسان بازیچه دشمن بشود، وسط کار وقتی فهمید باید راه را عوض کند» عنوان کرد: در 9 دی سال 88 فتنه جمع شد اما دولت دهم آقای احمدی نژاد آنها را امیدوار کرد و شبکه اینها دوباره فعال شد و (با به هم ریختن بازار و نرخ ارز) صحبت از منجی کردند که منجی بیاید کشور را نجات بدهد.
به گزارش ایسنا منطقه کویر، "جواد کریمی قدوسی" امروز 24 آذرماه در نشست پرسش و پاسخ در دانشگاه آزاد کرمان اظهار کرد: ملت ایران برای تحقق استقلال 55 سال است که مبارزه می کنند، هزینه دادند، ترور و تحریم شدند و برای به دست آوردن محتوای این کلمه مقاومت کردند.
وی افزود: زمانی انقلاب اوج گرفت که استقلال کشور به معنی واقعی از دست رفت و چند روز پس از تصویب قانون کاپیتولاسیون، در آبان سال 43 حضرت امام فرمودند «ما را فروختند، استقلال ما را فروختند».
کریمی قدوسی بیان کرد: نطفه و آغاز انقلاب ما مبارزه با استکبار جهانی بوده و مبارزه با تسلط این قدرت نامشروع بر کشور ما و کشورهای منطقه بوده است
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز امریکا خیلی ضعیف تر و ذلیل تر از 40 سال قبل است که در همه جای کشور ما حضور داشت و برای خود مصونیت ایجاد کرده بود و به تعبیر مقام معظم رهبری انگلیس نیز دیگر آن قدرت قبل نیست اما ملت ایران در سراسر دنیا با پیام خود در حال مقاومت با استکبار است و دارند مبارزه می کنند.
چالش ما در داخل کشور این است که عده ای می خواهند به غرب وابسته شویم
وی افزود: تمام چالش های ما در داخل به دلیل مقاومت جریان انقلابی برای استقلال با جریانی است که می خواهند وابسته به غرب باشند.
کریمی قدوسی با بیان اینکه در فتنه 88 طراحی و برنامه این بود که بساط دین و جمهوری اسلامی حذف بشود و مقام معظم رهبری در سال 89 درباره سران فتنه فرمودند «نباید انسان بازیچه دشمن بشود، وسط کار وقتی فهمید باید راه را عوض کند» عنوان کرد: در 9 دی سال 88 فتنه جمع شد اما دولت دهم آقای احمدی نژاد آنها را امیدوار کرد و شبکه اینها دوباره فعال شد و (با به هم ریختن بازار و نرخ ارز) صحبت از منجی کردند که منجی بیاید کشور را نجات بدهد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: این تکفر موجب برگشت فتنه و ادغام در تفکر اعتدال و اصلاحات شد و امروز مجلس، مجلس اعتدال و اصلاحات است و مبانی براندازی جمهوری اسلامی توسط این تفکر است و در مجلس بیش از 50 درصد از نمایندگان پای این تفکر هستند.
وی با بیان اینکه نطق های ضدانقلابی نمایندگان و عملکرد را ببینید. برخی از روز نخست دنبال رفع حصر و تطهیر سران فتنه هستند گفت: 11 میلیون نفر از مردم در اول انقلاب به بنی صدر رای دادند چون بنی صدر شعار داد دکترای اقتصاد دارد و اقتصاد را درست می کند، آیا مردم به بنی صدر رای دادند که با منافقین و علیه انقلاب کار کند؟
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: امام فرمودند«من هم اگر پایم را از اسلام کنار بگذارم، همین مردم می ریزند و ما را از بین می برند» و اینجا قضیه روشن است. کسانی که از مردم رای می گیرند، شعار اقتصادی می دهند اما می گویم برنامه نمایندگان کنونی برنامه مجلس ششم است و مواضع این است و ما می گوییم مردم رای می دهند که امور کشور را اداره کنید اما شما برای سران فتنه و ... راه افتاده اید؟
بعد از فتنه 88 بنیاد راکفلر توسط آقای ظریف به ایران وصل شد
این نماینده مجلس اظهار کرد: در بحث حضور دُری اصفهانی در تیم مذاکره کننده هسته ای سئوال بنده از وزیر امور خارجه این بود که آیا سابقه ایشان را نمی دانستند و اینکه بعد از فتنه 88 بنیاد راکفلر توسط آقای ظریف به ایران وصل شد.
کریمی قدوسی ادامه داد: تفکر غرب گرا با سرپل های نفوذ و دو تابعیتی ها بسیاری از مسوولیت های کشور را به دست دارند که با خیلی ها برخورد شده و خیلی در دست برخورد است و بنده مستندات را دارم و یکی از وظایف اصلی نمایندگان مجلس اظهار نظر در باره همه امور کشور است و جاهایی دسترسی نمی دهند که مسائل امنیتی و دفاعی است و در امور جاری کشور چیزی محرمانه نیست.
وی تصریح کرد: نمایندگانی که در چنین شرایطی در مجلس قرار می گیرند و التهاب کشور را فرا می گیرد، اگر موضع نگیرند، مورد خطاب مردم واقع می شوند.
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر امور خارجه فرانسه در تهران به رییس جمهور می گوید باید بر سر مسائل موشکی و منطقه مذاکره کنیم و کسانی از کشور ما در این زمینه قول هایی می دهند و زمانی که می گوییم، می گویند ما مذاکره نمی کنیم، گفت و گو می کنیم.
هر چه از بنده شنیدید، عینا درست است
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بدون مستندات به دیگران تهمت می زند، عنوان کرد: هرچه می گوییم مستند و درست است. آنها تکذب می کنند، تکذیب نکنند، جای تعجب است زیرا دستشان رو و خیانتشان آشکار می شود. هر چه از بنده شنیدید، عینا درست است و تکلف و وظیفه ماست و باید به مردم اطلاع بدهیم و فتنه ها و خیانت ها را افشا کرده و جلوی آن را بگیریم.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در بخشی از سخنانش درباره حوادث تروریستی دو سه سال اخیر اظهار کرد: دشمن تصمیم گرفته بود به هر قیمتی در ایران عملیات ایجاد شود تا ثابت شود ایران امن نیست و حمله مجلس، حمله به یکی از مراکز امنیتی، مراسم رژه اهواز و ... جای سئوال جدی دارد که آیا قصوری بوده که صورت گرفته و دنبال بررسی ها هستیم.
وی ادامه داد: جلسات مختلفی با حضور مسوولان امنیتی انتظامی داشتیم و اعلام کردم مسوول امنیت داخلی دولت است و باید پاسخگو باشد و ملاحظات امنیتی ویژه ای در این زمینه وجود دارد و پیگیر هستیم.
اگر جمهوری اسلامی نبود و "CFT" تصویب می شد باید 50 برابر کاپیتولاسیون قیام می کردیم
کریمی قدوسی در بخش دیگری از سخناش درباره تصویب CFT گفت: ماده 6 کنوانسیون می گوید کنوانسیون شرط پذیر نیست و می گوید تمام باید تراکنش های اقتصادی به صورت آنلاین در اختیار ما قرار بگیرد. اگر امروز حکومت جمهوری اسلامی نبود و "CFT" در شورای ملی تصویب می شد باید 50 برابر کاپیتولاسیون قیام می کردیم.
این نماینده مجلس با بیان اینکه مسوولان ما همه استانداردهای نظام بین المللی را ذیل برجام پذیرفته اند و پالرمو و دیگر مسائل امضای آقای روحانی را دارد تصریح کرد: هیچ کشوری با ما شرط نگذاشته که اگر می خواهید کار اقتصادی کنید به FATF بپیوند و ما 40 سال است که کار کردیم و از پس اینها برآمدیم و مسئله این است که این کنوانسیون استانداردی ندارد که با همه کشورها یکسان برخورد کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: عدم پیوستن به FATF خطرش به مراتب برای انقلاب کمتر از پیوستن به آن است زیرا براساس بیانیه این نهاد، نسخه ویژه برای جمهوری اسلامی می پیچد و برخورد یکنواخت را با تمام اعضا قرار نداده است.
CFT خلاف بیّن شرع و قانون اساسی است
وی با اشاره به ایرادات شورای نگهبان و رفع برخی از آنها افزود: CFT ایرادات بسیار جدی دارد و اعلام کرد که خلاف بیّن شرع و قانون اساسی است و نمی توانید رفع کنید و مواضع شورای نگهبان سر جای خود باقی است و اکنون مجمع تشخیص مصلحت باید با دو سوم رای بدهد تا تصویب شود در مجموع، جمع بندی منفی دارند و به احتمال خیلی زیاد در مجمع رای نخواهد آورد.
کریمی قدوسی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در زمینه مذاکرات هسته ای فرمودند" توافق نکردن به مراتب بهتر از توافق بد است" گفت: ببینید کشور در برجام چقدر ضرر کرد؟ تجهیزات مهم و مدرن ما را برش دادند و اجازه ندادند اسکلت آهن باقی بماند و همان ها را نیز برش دادند.
وی با اشاره به معطل کردن اقتصاد به خاطر برجام تصریح کرد: یکی از دلایل رکود و بلاتکلیفی اقتصاد به خاطر برجام و مذاکره بود و بعد از برجام رخنه های مختلف اطلاعاتی و امنیتی را شاهد هستیم و در رفت و آمدها، ما را تخلیه اطلاعاتی 100 درصد کردند.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه به صورت مستند می گوییم مضرات برجام خیلی زیاد است، بیان کرد: حُسنش این بود که نسل جدید بفهمد به امریکا نمی شود اعتماد کرد و بصیرت افزایی خوبی بود.
وی درباره تعامل جمهوری اسلامی با دنیا اظهار کرد: دولت شبهه بزرگی در اذهان عمومی به وجود آورد و این تهمت به انقلاب بود که می گفت انقلاب با دنیا سر جنگ دارد و ما آمده ایم با دنیا تعامل کنیم.
کریمی قدوسی افزود: رژیم صهیونیستی و آپارتاید افریقای جنوبی خط قرمز ما بود که مسئله آپارتاید حل شد. امریکا خودش با ما قطع رابطه سیاسی کرد و امام و رهبری قطع رابطه را در مسائل سیاسی پاربرجا دانستند نه در مسائل علمی، ورزشی مراودات تجاری و ...
وی تصریح کرد: بنابراین جمهوری اسلامی بنای بر جنگ، تعارض، قطع رابطه و درگیری را با دنیا نداشته و مهم مشی مذاکره است و ما در برجام با اصل مذاکره مخالف نبودیم و مقام معظم رهبری اذن داده بودند و البته خط قرمز گذاشته و باید و نباید را گفته بودند.
کریمی قدوسی با بیان اینکه خود مسوولان گفتند ما نتوانستیم بایدها را بگیریم در حالی که اگر می ایستادند و منطق انقلابی را پیاده می کردند و عجله نداشتد می توانستند بگیرند تصریح کرد: در مورد اروپایی ها نیز هشت ماه از برجام گذشته و چندی قبل معاون وزیر خارجه اسبق آلمان به تهران می آید و لاریجانی می گوید شما اروپایی ها به آقای روحانی قول دادید و آلمان و فرانسه به روحانی گفتند در برجام بمانید و مشکلات را حل می کنیم که وزیر خارجه اسبق آلمان می گوید "باورتان شده اروپا قول داده برای شما کار کند؟ و یکی از مسوولان وزارت خارجه اخیرا اعلام کرد من هیچ امیدی به باز شدن کانال میان ایران و اروپا ندارم.
نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار کرد: بحث این نیست با دنیا تعامل نداشته باشیم، تعامل و رابطه با دنیا مورد نظر جمهوری اسلامی است و افرادی برای بهره برداری سیاسی این را می گویند که نیروهای انقلابی سر جنگ با دنیا دارند.
بعد از برجام در همه حوزه ها ما را تخلیه اطلاعاتی 100 درصد کردند
وی با اشاره به تلاش نیروهای حزب اللهی افزود: در زمان تحریم در دولت نهم و دهم 172 میلیارد دلار نفت فروختند و اسکناس را به تهران آوردند که برخی فقط یک میلیارد دلار بابک زنجانی را می گویند اما همین افراد انقلابی را شناسایی کرده و اسم آنها را افراد خائن به امریکا فروختند و اکنون در لیست تحریم ها قرار دارند.
کریمی قدوسی تصریح کرد: بعد از برجام در همه حوزه ها ما را تخلیه اطلاعاتی 100 درصد کردند و برای تخلیه اطلاعاتی امنیتی نیز تیم های محیط زیستی مانند سیدامامی را اجیر کردند که در کویر دنبال شناسایی شهرهای موشکی و در خلیج فارس به اسم بررسی آثار جلبک های دریایی دنبال شناسایی اسکله های سپاه باشند.
وی درباره اینکه چرا بعد از هر مسوولیتی وضعیت کشور اینگونه می شود و اینکه چرا هر کس را انتخاب می کنیم، اینطوری از آب در میاید؟ گفت: بار امانت انقلاب اسلامی اینگونه است و انقلاب نابی است که پرچمدار انقلاب امام عصر است و شانه هایی تحمل آن بار امانت را دارد که از هر لحاظ خودساخته باشد.
نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار کرد: امانت داری مسئله بسیار مهمی است و افراد نخبه در قدرت وهم قوی هستند و اگر قدرت معنوی نباشد، آنها را مقابل رهبری و اسلام قرار می دهد.
قانون انتخابات ما به دشمن پهلو می دهد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه قانون انتخابات ما به دشمن پهلو می دهد و دشمن دریافته از راه قانون و فضای انتخابات می تواند در کشور نفوذ کند بیان کرد: در سال های آینده باید حتما تغییراتی در قانون اساسی به وجود آید که مقام معظم رهبری در کرمانشاه چراغ سبز را نشان داده اند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: ریاست جمهوری کار فوق العاده تخصصی است و پیشنهاد این است تجدیدنظر شود و می گوییم کاش نخست وزیری می ماند و رهبری نخست وزیر را به مجلس پیشنهاد می داد و در این صورت بین بخش سیاست های کلی و اجرایی هماهنگی می شد و به کشور ثبات می داد و انتخاب رییس جمهور را تخصصی تر می کرد.
دولت شب قبل از بررسی CFT به همه نمایندگان زنگ زده بود
وی با اشاره به اینکه مجلس نیز همینگونه است و باید تخصصی شود، اظهار کرد: دولت شب قبل از بررسی CFT به همه نمایندگان زنگ زده بود در حالی که باید اجازه بدهیم نماینده خودش تحلیل و درک بکند و تطمیع نماینده و پس گرفتن امضاء و ... همه اشکال دارد که باید در قانون دیده شود.
کریمی قدوسی با اشاره به اینکه بعد از 40 سال تجربه دشمن می گوید بهترین راه نفوذ در انتخابات است، گفت: قوه مقننه را استحاله کرده و به این وضع رساندند که وضع مجلس نسبت به شان و جایگاه ملت پایین است.
وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به مطالبه گری در زمینه CFT تصریح کرد: مطالبه گری در این قصه نشان داد راه حفظ ارزش ها و پیاده کردن آرمان ها به این است که مردم به این صورت در صحنه باشند و باید نخبگان پیگیری و مطالبه کنند.
کریمی قدوسی با اشاره به اینکه شفاف سازی آراء، آغاز شفاف سازی در امور دیگر و موجب اصلاح امور می شود، بیان کرد: مقابله با دو تابعیتی ها و نفوذ، یکی از اولویت هاست و قوانین ما جوابگو نیست، شفاف سازی حوزه مالیات، شفافسازی زندگی مسوولان و ... را باید ادامه دهیم تا به نتیجه برسیم و مرم باید به صحنه بیایند و اسلام مردم را به صحنه می خواند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/67626/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود

آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس

موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی 6 سیلندر

تست موفق اولین موتور 6سیلندر ایرانی

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد

غافلگیری حاملان 435 کیلو موادمخدر در ریگان

کشف 31 هزار و 920 نخ سیگار قاچاق در کرمان

نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند

دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند

بیش از 95 درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد

برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر

7 دلیل که باید انار بخورید

دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند

سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران

تغییر باورهای 30 سال گذشته درباره فرزندآوری، به عهده آموزش و پرورش است

باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود

تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه

تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم

دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است

سیلاب، راه 10 روستای بم را مسدود کرد

پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان

تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

10 راه روستایی در شهرستان بم مسدود شد

نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد

غول باستانی که کوسه‌های سفید امروزی را کوتوله می‌کند!

اجرای 18 پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته

روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل

استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است

بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم

مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند

ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود

فرونشست زمین در میدان امام حسین (ع) یزد + ویدئو

راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج

برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد

3 فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند

راه 15 روستا در بم بازگشایی شد

رقابت بیش از 45 هزار داوطلب کرمانی در کنکور

تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان

رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد

اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان

ظرفیت ارزش افزوده معدن در جنوب کرمان 10 برابر بیشتر از کشاورزی است

خواب آشفته اسرائیل برای منطقه

آغاز گرده افشانی در نخلستان‌های بم

برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات

اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور

پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان

بارش‌ها در کرمان تداوم دارد

تشکیل یک استان جدید تصویب شد