کرمان رصد

آخرين مطالب

انسجام ملی نقطه قوت ایران اسلامی و مایه هراس دشمن است فرهنگي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - کرمان - رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا از انسجام ملی به عنوان نقطه قوت و اقتدار ایران اسلامی یاد کرد و گفت : دشمن به دنبال خدشه در این انسجام است که باید همه دلسوزان نظام و صاحبان تریبون ها هوشیار باشند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی روز دوشنبه در یادواره شهدای روحانی و تبلیغات استان کرمان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ دشمن در برنامه های سال 97 پیش بینی هایی کرده بود که در اجرای آنها موفق نشد و ممکن است این برنامه ها را به سال 98 منتقل کند.
وی ادامه داد : شرایط ، عظمت، نقش و برد انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون اقتضا دارد همه اقشار و طبقات بخصوص روحانیون که تریبون دارند مطلع باشند و مردم را هدایت کنند که خدای ناخواسته از ناحیه دشمن و جریان های داخلی لطمه ای به انقلاب اسلامی وارد نشود.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: جامعه اطلاعاتی آمریکا در واپسین هفته های آخر هزاره دوم میلادی تحلیلی را ارائه کرده بود که در آن سند آمریکا 6 هدف را برای 25 سال اول از 2001 تا 2025 طراحی کرد و در آن سند آمده بود ،اگر آمریکا بتواند در مدت یاد شده قدرت خود را تثبیت کند ماندنی است و در غیر این صورت از سال 2025 فروپاشی امپراتوری آمریکا آغاز می شود.
وی به گسترش آزادی، امنیت برای اتباع آمریکا و دیگران در یک جهان یکپارچه، تضعیف و خنثی سازی نیروهای بی ثبات ساز جهانی که منظور کشورهایی چون ایران، کره شمالی، روسیه، چین، نزوئلا و غیره و کمک به الحاق پنج قدرت اصلی خصوصا چین، روسیه و هند به جریان اصلی در حال پیدایش بین المللی به عنوان برخی از این اهداف یاد کرد .
وی با صرف نظر از بین 2 هدف چهارم و پنجم آمریکا، هدف ششم را تلاش و اقدام برای کمک به جامعه بین المللی در رام کردن نیروهای واگرایی که عنصر تغییر عامل به وجود آمدن آنها بوده است را نام برد و گفت: منظور آمریکا در این هدف صرفا کشور ایران است.
حجت الاسلام سعیدی تاکید کرد: قرار بود آمریکا ظرف 25 سال با انواع شیوه ها این 6 هدف را در اقصی نقاط جهان پیاده کند.
حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه در طول 19 سال گذشته سه رئیس جمهوری در آمریکا به قدرت دست پیدا کرده اند ، افزود: سئوال این است هر کدام از روسای جمهور آمریکا چه طرحی برای ایران داشتند؟
وی ادامه داد: استراتژی بوش برای ایران نظامی و نگاه وی این بود اقوام ما در غرب آسیا نتوانستند خواسته های ما را پیاده سازی کنند لذا ما باید با قدرت نظامی وارد منطقه شده و اهدافمان را با قدرت نظامی محقق کنیم.
حجت الاسلام سعیدی تاکید کرد: بوش؛ چهار هدف دولت سازی، نهاد سازی و ایجاد پایگاه و مهار قدرت ایران را دنبال می کرد و اهداف فرعی زیادی داشت لذا با این رویکرد بر شرق و غرب ایران در عراق و افغانستان مسلط شد.
رئیس دفتر عقیدیتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه آیا بوش موفق بود یا نه؟ تصریح کرد: بوش با صرف هزینه های مالی و جانی زیاد برای آمریکا در تحقق اهداف خود ناموفق بود.
وی اظهار داشت: ترامپ می گوید بوش 6 تا هفت تریلون دلار هزینه کرد و چهار هزار نفر کشته داد و خسارات زیادی به منطقه تحمیل کرد و در آخر یک جمهوری اسلامی را در کنار ایران درست کرد و از منطقه خارج شد.
وی گفت: اوباما به دلیل شرایط حاکم بر ایران و روی کار آمدن دولتی با شعار اعتدال در ایران و شعار همزیستی مسالمت آمیز با غرب؛ دوران طلایی داشت.
حجت الاسلام سعیدی گفت: اوباما چهار هدف و 9 راهکار داشت لذا وی می خواست ایران قدرت هسته ای و منطقه ای نباشد و از حزب الله و حماس حمایت نکند و در خاورمیانه نقش نداشته باشد.
وی با طرح این سئوال که اوباما در طرح استراتژی خود و پیاده کردن اهداف موفق بود یا نه؟ تاکید کرد: اوباما در بخش هسته ای نسبتا موفق بود و ما را از نقطه اوج بر سر میز مذاکره نشاند.
وی افزود: همچنین اوباما در نفوذ فکری، اندیشه ای و ذهنی در بین مسئولان و مردم و نفوذ موردی در بین تیم هسته ای و غیره موفق عمل کرده است.
حجت الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه اگر ملت ما بدانند در ذهن منحرف دشمن چه می گذرد موضع گیری بهتری خواهد داشت به طرح این سئوال پرداخت که اگر دشمن نتواند در ذهن سیاستمداران اینگونه القا کند که همه چیز حتی آب خوردن شما به برجام بسته و متوقف است آنوقت چه اتفاقی می افتد؟
وی ادامه داد: اینجاست که می بینیم مردم یک روزی می گویند انرژی هسته ای حق مسلم ماست اما زمانی از زبان دولتمردان می شنوند آب خوردن ما هم به برجام بستگی دارد طبیعی است که می گویند علی الاصول ما از حق مسلم مان گذشته ایم و فعلا معیشت ما را حل کنید و این هم از معیشت!
به گفته سعیدی، ترامپ استراتژی را تغییر داد و عناصر قدرت ایران را چهار مورد می داند و می گوید اگر بتوانیم عناصر قدرت ایران را از او بگیریم این نظام فرو می پاشد یا تغییر جهت می دهد.
رئیس دفتر عقیدیتی سیاسی فرماندهی کل قوا تاکید کرد: ترامپ انسجام ملی را مهمترین عنصر قدرت و سرمایه ایران می داند و ایران ملتی است که تحت فرمان رهبری قرار دارد لذا می بینیم آمریکایی ها درست هدف گذاری کرده اند زیرا این انسجام ملی در بسیاری از کشورهای دیگر وجود ندارد.
حجت الاسلام سعیدی افزود: دومین عامل قدرت ایران، نفوذ و قدرت منطقه ای و عمق استراتژی و نفوذ معنوی ما در عراق، سوریه، لبنان، یمن، فلسطین و غیره از قدرت دفاعی ما هم از بعد دیگر اهمیت بیشتری دارد و نفوذ معنوی انقلاب در بدنه جامعه جهان اسلام سرمایه بزرگی است و بر این اساس ترامپ دومین رکن قدرت ایران را قدرت منطقه ای می داند.
وی افزود: ترامپ قدرت دفاعی را سومین رکن قدرت و اقتدار ایران می داند و این نشان می دهد آنها می دانند ما چه چیزهایی داریم.
حجت الاسلام سعیدی اظهار داشت: ترامپ چهارمین رکن اقتدار ایران را انرژی، نفت و گاز می داند و می خواهد درآمد ایران را از طریق نفت و گاز به صفر برساند.
وی تاکید کرد: آیا ملت ایران اجازه می دهد که این عناصر قدرت را از او بگیرند لذا باید این واقعیت ها برای مردم گفته و روشن شود زیرا اگر این چهار عنصر از ایران گرفته شود چیزی برایش باقی نمی ماند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: سئوال اصلی این است آیا دشمن بدون ارتباط با داخل و محافل داخلی می تواند خواسته های خود را عملیاتی کند؟ مطمئن باشید اگر زمینه داخلی وجود نداشته باشد و دشمن در داخل کشور، بستر و زمینه مناسب برای تهاجم را پیدا نکند به طور قطع موفق نخواهد بود.
وی افزود: پس ما یک جریان معارض و غرب گرای داخلی داریم که بسترساز و زمینه ساز اجرای نقشه و اهداف دشمن است و یک تهاجم خارجی داریم.
حجت الاسلام سعیدی افزود: ما یک جنگ سخت و جنگ نرم داریم که جنگ سخت را با توپ و تانک مدیریت می کنیم و جنگ نرم با شیوه نرم افزاری است همان چیزی که در شوروی و اوکراین اتفاق افتاد و در سال 88 نیز در ایران می خواستند اجرا کنند که عملیاتی نشد.
3029/ 5054

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/78929/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بازدارندگی متعارف ایران

تمام ماموریت بالگرد مریخی «نبوغ» را در یک دقیقه تماشا کنید

207 میلیون مترمکعب سیلاب‌های شمال کرمان مدیریت شد

تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند

صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند

پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان

هشدار نارنجی هواشناسی برای 21 استان

لزوم دریافت شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی

ماجرای دستگیری یک قاتل فراری در شوش

مرگ تلخ یک دانشجوی دندانپزشکی در رفسنجان

حرکت پر سر و صدای آمریکا علیه ایران

نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود

قالیباف بازنده مشارکت حداقلی

ماجرای جت شخصی؛ 21 سال دیر فهمیدیم!

راحتی خیال از مرز شرقی؟

جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!

ساخت دستگاهی برای تولید برق از عرق بدن

تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!

انتصاب مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

همه فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند

ساخت 150 هزار مسکن استطاعت پذیر در تهران | 5500 خانه فرسوده و خطرناک نوسازی می شوند

اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان

محاکمه دوباره کارگردان متهم به تجاوز

اطلاعیه مهم تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی

جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان پیدا شد؛ تحقیقات تکمیلی ادامه دارد

اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود

کی بود کی بود من نبودم؟!

اجرای آزمایشی برای اثبات قانون اول نیوتون

قالی‌بافان دلسردی می‌بافند / سایه‌اندازی رکود و کاهش صادرات بر فرش اردبیل

محققان از ریه بافت مینیاتوری ساختند

اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر

پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان

حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود

حصه نقدی واگذاری بلوک 85 درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود

شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی

زرندی‌ها 40000 واحد خون اهدا کردند

رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور

افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه

اتفاق خبرسازی که برای هنجارشکن‌ های اینستاگرام افتاد

افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر

سرمقاله اعتماد/ سیل و رفع خطر ناامنی غذایی و سوءتغذیه

سرمقاله ایران/ ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به اسلام آباد

سرمقاله دنیای اقتصاد/ جهش تولید با مشارکت مردمی

سرمقاله مردم سالاری/ سنگ‌اندازی بی‌نتیجه اسلواکی در مسیر توافق مهاجرتی ناتو

سرمقاله قدس/ چالش‌های «شانگهای» برای برقراری صلح در غزه

سرمقاله همدلی/ چماق و هویج وعده صادق در پرونده هسته‌ای

چالش‌های افزایش تعطیلی؛ شنبه یا پنج‌شنبه، مساله این است!

غافلگیری کاخ سفید از ابعاد حمله ایران

نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان

گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»