کرمان رصد

آخرين مطالب

امام جمعه موقت کرمان:

ازدواج سفید و همجنسگرایی اساس خانواده را نابود می‌کند/ کشور در خطر عظیم کاهش جمعیت است سياسي

  بزرگنمايي:

کرمان رصد - امام جمعه موقت کرمان با اشاره به روند رشد جمعیتی کشور، تصریح کرد: کشور ما در خطر عظیم کاهش جمعیت است و هرسال آمار تولدها پایین می‌آید.
به گزارش ایسنا منطقه کویر، حجت الاسلام "احمد شیخ بهائی" امروز اول شهریورماه در آئین وحدت بخش نماز جمعه ضمن دعوتبه تقوا، با اشاره به آیات و روایات گفت: خداوند انسان را آفرید و به او اختیار داد اما انسان با قرار گرفتن در مسیر صحیح از نعماتی که خداوند به او داده، درست استفاده کند.
وی با تبیین جنبه‌های مادی و معنوی وجود انسان، تصریح کرد: انسان برای کنترل کبر و غرور خود نیاز به تزکیه دارد تا انسان بتواند در جهاد اکبر که همان جهاد با نفس و خودخواهی، خود بینی و هوای نفس، حسادت‌ها و ظلم‌ها مسلط شود.
امام جمعه موقت کرمان با اشاره به غدیر خم، اظهار کرد: غدیر یک حادثه نیست و یک جریان است؛ پیامبر مثل چشمه‌ای است که جوشیده لذا همه انسان‌ها باید از زلال ناب پیامبر اکرم بهره‌مند شوند. در زمان غیبت امامت امت، ولایت امر در اختیار ولی فقیه جامع الشرایط است و بیعت ما با مقام معظم رهبری یعنی بعیت با امام و پیامبر است.
وی با اشاره به مناسبت‌های هفته آینده، گفت: امروز روز پزشک است و از پزشکان درخواست دارم از انواع طب‌ها غافل نشوند و طب سنتی و تجربیات بشری را نیز فراگیرید؛ ضمن آنکه رعایت حال فقرا کنید و حتی‌الامکان زنان به پزشک زن و مردان به پزشک مرد مراجعه کنند.
حجت‌الاسلام شیخ‌بهائی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید اندرزگو و آغاز هفته دولت از فردا بیان کرد: چهارم شهریور مصادف با روز مباهله است، روز خاتم بخشی علی و روز خانواده است، مباهله جمع یک خانواده است و در قرآن خانواده را محور قرار داده است. خانواده الگوست.
وی با اشاره به مسئله تشکیل خانواده فرهنگ غربی در کل جهان که دارد خانواده را نابود می‌کند، اظهار کرد: همجنس گرایی، ازدواج سفید و ... باعث نابودی اساس خانواده است و در جنگ با این فرهنگ غلط باید شرایط ازدواج‌ها را آسان بگیریم و جوانان را تشویق کنیم، و اینگونه می‌توانیم با این فرهنگ غلط مقابله کنیم.
امام جمعه موقت کرمان با اشاره به روند رشد جمعیتی کشور، تصریح کرد: کشور ما در خطر عظیم کاهش جمعیت است و هرسال آمار تولدها پایین می‌آید.
وی بیان کرد: هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم و شهادت شهیدان رجایی و باهنر است و ما کرمانی‌ها افتخار داریم که یکی از بزرگترین شخصیت‌های شهید این نظام شهید باهنر است و ایشان در زمان طاغوت در تالیف کتاب‌های دینی جز نفوذی‌ها بودند.
حجت‌الاسلام شیخ‌بهائی با بیان این مطلب که به فصل پاییز نزدیک می‌شویم و با توجه به سیلاب‌های تلخ اول سال، خطاب به مردم گفت: مطالبه‌گر باشید و از مسئولین بپرسند و پیگیر شوید که برای پیشگیری از سیل چه اقداماتی انجام داده‌اند.
وی به هم پاشیدگی جبهه دشمن اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه جبهه دشمن در حال حاضر از هم پاشیده لذا ما به دلیل بی‌تدبیری‌های داخلی ضربه می‌خوردیم.
وی با اشاره به مطالبی که در فضای منتشر می‌شود و در ادامه بر لزوم هوشیاری و حساسیت مسئولین بر اقدامات فرهنگی تاکید کرد و با اشاره به دستاوردهای اخیر جمهوری اسلامی عنوان کرد: زدن پهپاد دشمن را در آسمان و توقیف کشتی آنها را در دریا، نشان از عزت ماست؛ اما دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و زمانی کشتی ما را توقیف می‌کنند نیز هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و با خواری مواجه می‌شوند.
امام جمعه موقت کرمان ادامه داد: هر کس در مسیر حفظ دین خداود قدم بردارد حتما خداوند او را یاری خواهد کرد و بر این اساس است که در 40 سال با قدرت پیش رفته‌ایم و در 40 سال بعدی کار ما بسیار راحت‌تر و کار دشمن بسیار دشوارتر خواهد بود.
امام جمعه موقت کرمان به موضوعات اقتصادی نیز اشاره و بیان کرد: حوزه اقتصادی همانند یک خودرو است که تمامی اجزای آن باید با هم کار کنند و برنامه های اقتصادی همه به هم متصل هستند و باید هماهنگ پیش روند و باید از فرصت تحریم که دشمن ایجاد کرده است، حداکثر استفاده را کرد.
حجت الاسلام شیخ بهائی با یادآوری این نکته که سازمان‌ها و گروه های معاند میلیاردها دلار برای تهاجم فرهنگی هزینه می‌کنند، گفت: چگونه می‌شود کارخانه تولید چادر مشکی در داخل کشوری که حجم بالای مصرف آن را دارد، تعطیل می‌شود و کره جنوبی باید برای ما چادر مشکی بفرستد و در کنار آن باید انواع لباس‌های مستهجن که لباس نیستند و برهنگی هستند با قیمت ارزان همه جا در دسترس باشد چرا متوجه نیستیم؟
وی خاطرنشان کرد: باید جلوی نفوذ در فرهنگ گرفته شود و نفوذها در حجاب سینما، کتاب، فضای مجازی و غیره دارند کار می‌کنند و مسئولان باید بیدار و هوشیار باشند و مردم باید حواسشان جمع باشد و از مسئولان بخواهند و حساسیت باید بالا باشد.
امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: مدیران باید در مجموعه‌های خود نسبت به مسائل دینی و فرهنگی حساس باشند و خودشان رعایت ضوابط شرعی را مدیریت کنند.
حجت الاسلام شیخ بهائی با تاکید بر این مطلب که حجاب، قانون مشخصی دارد و دستگاه‌های اجرایی باید به وظایف خود را عمل کنند، تاکید کرد: قوه قضائیه نیز باید به این مهم ورود کند و اگر دستگاه‌ها به وظایف خود عمل می‌کنند باید تشویق و اگر نمی‌کنند باید تنبیه شوند.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/92800/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

افزودن خط جدید به مسیرهای اتوبوس در کرمان

فولاد - مس رفسنجان

نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)

لبخند گلرهای کی‌روش: رحمان و حامد نمی‌بازند(عکس)

خلاصه بازی فولاد و مس‌رفسنجان + فیلم

هفته 24 لیگ برتر فوتبال؛ برتری مس رفسنجان در زمین فولاد خوزستان

راهپیمایی مردم کرمان در حمایت از سپاه+ فیلم و عکس

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

فولاد خوزستان 0 - 1 مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم

پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال

درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور

توزیع بیش از 25 هزار جلد پاسپورت در فاریاب

آبگیری بند‌های سنگی، ملاتی و گوراب‌ها در سیرجان

6 مصدوم طی واژگونی پیکان در کرمان

تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست

گزارش زنده: فولاد 0-0 مس رفسنجان

معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی

دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار + فیلم

مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

راهپیمایی حمایت از مردم غزه و «وعده صادق» در پایتخت مقاومت

کمک 10 کشوربه رژِیم صهیونیستی برای خنثی کردن عملیات وعده صادق

حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است

برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)

آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر

صحنه میدان عمل و دیپلماسی ایران هماهنگ و همراه است

دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد

صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است

خودروی گرفتار در سیل عنبرآباد از غرق شدن حتمی نجات یافت

عملیات وعده صادق یک واکنش حداقلی به دشمن صهیونیستی بود

ساخت سیل‌بند 180 کیلومتری جنوب آغاز می‌شود

برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در کرمان + تصاویر

مرگ دلخراش عروس در شب عروسی + فیلم

انجام 85 مورد عملیات امداد و نجات در 8 استان متأثر از سیل و آبگرفتگی

سلفی گلزار و همسرش؛ بالاخره از عروس خانم رونمایی شد! | تصویر

هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده روبرو می شود

برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند

راهپیمایی مردم کوهبنان در حمایت ازپاسخ موشکی ایران به اسرائیل

(عکس) سلفی دونفره محمدرضا گلزار و همسرش!

صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال

نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق‌شدن حتمی در عنبرآباد کرمان

انسداد 25 محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور

تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه

سیل در روستای الله آباد ابوسعیدی

عروسی که به عزا تبدیل شد!

تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی

خدمات رسانی به 10هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در 4 استان

فیلم/ نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق شدن حتمی در عنبرآباد

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان