مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان:
رسانه ها به فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی کمک کنند
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1397 - 15:38:36
ایرنا - فرهنگی
|
|
کرمان آنلاین - کرمان - مشاور رسانه ای و مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با قدردانی از زحمات دست اندرکاران خبرگزاری ها و مطبوعات در انعکاس فعالیتهای انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی این استان گفت : رسانه ها باید در راستای جا انداختن فرهنگ اقتصاد مقاومتی نیز اهتمام ویژه تری داشته باشند. مهدی زین الدینی روز پنجشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) افزود: طی چند سال گذشته اقدامات چشمگیری با راهبری تیم اقتصادی دولت و مساعدت معین های اقتصادی در قالب طرحهای اقتصادی مقاومتی و مسئولیت های اجتماعی شرکتها و مراکز خصوصی در جای جای استان کرمان انجام گرفته که نسبت به چهار دهه گذشته بی نظیر است . وی گفت : رسانه ها و روابط عمومی ها به عنوان عناصر اطلاع رسانی در جذب و جلب مشارکت عمومی و اعتماد اجتماعی نقش مکمل و تعیین کننده ای دارند چرا که افکار عمومی مسائل جامعه را همواره از دریچه این دو عنصر اطلاع رسانی می بینند. زین الدینی ادامه داد: بنابراین رسانه ها با بهره گیری از داده ها و اطلاعات روابط عمومی حوزه های مختلف می توانند با انتقال و انعکاس اقدامات و فعالیتهای مطلوب دستگاههای اجرایی و بخش غیردولتی به روحیه امیدآفرینی در جامعه کمک کنند. وی افزود: اگر روابط عمومی ها بتوانند به درستی و با جزئیات لازم از طرحهای اقتصاد مقاومتی انجام گرفته در استان کرمان نسبت به رسانه ها اطلاع رسانی سریع و بهنگام داشته باشند به همان میزان می توان به فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی پایدار دراین استان امیدوار شد. به گفته زین الدینی در صورت تحقق این امر می توان زمینه استقبال و علاقه مندی جوانان بیکار جویای کار در اجرای طرحهای پایدار اقتصاد مقاومتی استان را بطور فراگیر شاهد بود و موجبات امیدواری هر چه بیشتر به آینده را بین اقشار مختلف جامعه پدید آورد. 5054
http://www.kerman-online.ir/fa/News/27004/رسانه-ها-به-فرهنگسازی-اقتصاد-مقاومتی-کمک-کنند
|