کرمان رصد

آخرين مطالب

معاون استاندار کرمان:

لزوم توجه به معنویت و ایجاد امید در برنامه های دهه فجر/ برنامه های دهه فجر باید دستاوردهای نظام و انقلاب را تعمیق بخشد سياسي

  بزرگنمايي:

کرمان آنلاین - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان بر توجه به محتوا و معنویت برنامه های گرامیداشت دهه فجر تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی تاثیر مثبتی بر نشاط و امید مردم داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان بر توجه به محتوا و معنویت برنامه های گرامیداشت دهه فجر تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی تاثیر مثبتی بر نشاط و امید مردم داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی روز یکشنبه در ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان کرمان افزود: بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ناامید کردن مردم هستند و برای مقابله با این توطئه دشمنان باید سعی کنیم که برنامه های دهه فجر بار معنوی داشته و امید را در دل مردم زنده کند.
وی تصریح کرد: برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی باید محتوایی برای از بین بردن یأس داشته باشد تا همکاری مردم در جهت اهداف انقلاب اسلامی ایران را روز افزون کند.
فدائی تعصب برای حفظ نظام و انقلاب را زمینه ساز حضور در جلسات برنامه ریزی و اجرای برنامه های دهه فجر دانست و خاطرنشان کرد: همواره تلاش می شود که برنامه های دهه فجر برای حفظ نظام و رفع بد اندیشی هایی که در جامعه ایجاد می شود، تاثیرگذار باشد.
معاون استاندار کرمان ضمن تاکید بر این مطلب که برنامه های 12 و 22 بهمن ماه باید با حساسیت و باشکوه تر از سایر روزها برگزار شود، عنوان کرد: توجه به هدف و محتوای برنامه های گرامیداشت دهه فجر نیز ضروری است.
وی افزود: بسیاری از کشورها روزهای ملی خود را تنها با شادی و سرور برگزار می کنند اما برنامه های ما در شرایط کنونی باید علاوه بر شادی از محتوای خوبی نیز برخوردار باشد زیرا این برنامه ها بازتاب ملی و جهانی دارد.
فدائی یادآور شد: ارزیابی و نظارت بر برنامه های ستاد گرامیداشت دهه فجر امر مهمی است تا برنامه ها از نظر کیفی نیز در حد خوبی برگزار شود.
وی بر حضور نماینده هایی از کمیته های ارزیابی و نظارت در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: مستند سازی برنامه در افزایش کیفیت برنامه های بعدی نیز اهمیت دارد.
***تشکیل کمیته های 24 گانه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ستاد گرامیداشت ایام الله هه فجر انقلاب اسلامی با تشکیل 24 کمیته استانی شکل گرفته است .
مهدی صدفی افزود:21 ستاد شهرستانی، 50 ستاد در بخش ها و دو هزار ستاد روستایی و عشایری در استان کرمان تشکیل شده است .
وی بر برگزاری برنامه های خوب، مناسب، تاثیرگذار و جذاب در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: ایام الله دهه فجر یک مقطع بسیار مهم و سرنوشت ساز در تاریخ این کشور و ملت به شمار می رود و امام راحل بی دلیل از این ایام به عنوان ایام الله یاد نکرده اند .
وی خاطرنشان کرد: اینکه مقطعی از زمان از سوی امام راحل به عنوان ایام الله تعریف شده است، به معنای آن است که در این روزها عنایات خاص و ویژه خداوندی متجلی شده است .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: عنایات عام خداوند در همه اوقات شامل حال بندگان می شود و عنایات خاص خداوندی در کوران حوادث و مشکلات شامل یک فرد یا یک گروه انسانی می شود .
صدفی بر استفاده هر چه بیشتر از درس های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر برگزاری عالمانه و هنرمندانه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرده اند .
وی اجرای برنامه های مردمی را اولویت اول ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان دانست و گفت: تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی اولویت دوم ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، عنوان کرد: دشمنان به دنبال آن هستند که بگویند نظام دینی، ولایی و اعتقادی ما کارآمدی ندارد و تمام تلاش خود را برای براندازی نظام و مقابله با کشور به کار گرفته است وبا برگزاری برنامه های سطحی نمی توان به نحو شایسته مقابل این توطئه ها ایستاد .
صدفی افزود: در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی دولت ها در حد توان خود کار کرده اند و کارهای بسیار زیادی در این کشور انجام شده است که در ایام الله دهه فجر این دستاوردها باید تبیین شود .
وی خاطرنشان کرد: یکی از راه های براندازی مد نظر دشمنان سیاه نمایی است و باید با استفاده از نظرات افراد توانمند، هنرمند و اندیشمند در مقابل این توطئه دشمنان ایستاد .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه باید حرمت ایام فاطمیه (س) در دهه فجر انقلاب اسلامی حفظ شود، گفت: بر اساس آموزه های دینی، مراسمات گرامیداشت دهه فاطمیه باید پررنگ و با حفظ شئونات این ایام برگزار شود .
وی ادامه داد: در تمامی روزهای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی باید رعایت موازین شرعی، اعتقادی، دینی و الهی را داشته باشیم .
صدفی از پرهیز از اسراف به عنوان یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی یاد کرد و با تاکید بر رعایت این اصل در برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: شادابی و نشاط در برنامه ها نیز باید حفظ شود .
وی در ادامه با تاکید بر اینکه آئین گرامیداشت سالروز ورود امام راحل به کشور باید به شکلی پررنگ برگزار شود، افزود: 22 بهمن ماه نیز یکی از روزهای بسیار بزرگ انقلاب اسلامی ایران است .
صدفی خاطرنشان کرد: در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در هر کجا که حضور مردم وجود داشته است بسیاری از تنش ها و توطئه های دشمنان رفع شده است .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: 22 بهمن ماه امسال باید توفنده تر، پررنگ تر و باشکوه تر برگزار شود و همه در صحنه باشیم زیرا این کار پیوند مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی ایران است .
خبرنگار: حسن شاهی

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/15245/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هیل: همه رئیسان ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند

روایت «نیویورک تایمز» از قدرت حماس و چشم‌انداز غزه

پیش‌بینی نگران‌کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی به وقوع می‌پیوندد

آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر

تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت

مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد

بارندگی سیل‌آسا چه بر سر شهر زرند آورد؟

بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم

لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا

ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟

لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا

شاعر کیشوند، "وعده‌ی صادق" را روایت کرد: نشست مرهم از این مژده بر جراحت قدس

تحریم‌ های سفت و سخت و جدید آمریکا علیه ایران

افزایش کرایه‌‌ های تاکسی از این حد ممنوع شد

تزریق 207 میلیون مترمکعب آب به سفره زیر زمینی در کرمان

یورونیوز: پهپاد‌های مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند

کشف یک راه جدید برای از بین بردن بوی زیر بغل

تلسکوپ فضایی هابل 34 ساله شد

ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان

صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ چهار شنبه 5 اردیبهشت ماه

تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران

آغاز همایش ملی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور

پیش به سوی کیش ایمن‌تر/ استخدام آتش نشان آقا از میان کیشوندان

ماجرای تجاوز 4 پسر جوان به دو دختر نوجوان

ضارب دختران دانش‌ آموز در آمل دستگیر شد

یک خبر خوب و خوشحال‌ کننده برای سربازان

بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان

سرمقاله جوان/ در هوای مهاجرت 70 میلیون ایرانی!

سرمقاله اطلاعات/ اهمیت سفر رئیسی به پاکستان

سرمقاله آرمان ملّی/ مشروعیت مردمی قانون

صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت

شاید موشک‌های آینده بدون سوخت کار ‌کنند!

جانباز سرافراز «علی طحان سفلی» به خیل همرزمان شهیدش پیوست

درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال

آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و 200 میلیارد ریال در کرمان

دستگیری جاعلان مدراک در کرمان

عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند

سرمقاله شرق/ چگونه عرف قانون را می‌بلعد

سرمقاله اعتماد/ در جست‌وجوی تقویت اعتماد و امید

سرمقاله ایران/ سفر به سریلانکا زیر سایه سیاست تعامل همه‌جانبه

سرمقاله جهان صنعت/ ضرورت جلب رضایت مردم

سرمقاله دنیای اقتصاد/ توصیه خیرخواهانه

ساعت هوشمندی که اختلال در ریتم قلب را زودتر از وقوع پیش‌بینی می‌کند

نشست ستاد استانی کنگره ملی شهدای غریب در گلستان برگزارشد

برنامه عملیاتی برای تسریع در امر خدمت رسانی بهتر به جامعه ایثارگری طراحی شده است

تزریق 207 میلیون مترمکعب آب به سفره زیر زمینی

سرمقاله کیهان/ ابعادی از ظهور قدرت ایران در عملیات «وعده صادق»

سرمقاله خراسان/ خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات

قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد

دستگاه های جوجه کشی شرکت مکانیزاسیون در مسیر صادرات