کرمان رصد

آخرين مطالب

نسل جدید سامانه‌های پاسخگوی تماس‌های تلفنی و امکانات آنها

سامانه‌های پاسخگوی هوشمند تلفنی کسب و کار

سامانه های پاسخگوی هوشمند تلفنی

بزرگنمايي:

نسل جدید سامانه‌های پاسخگوی تماس‌های تلفنی این امکان را فراهم کرده‌اند که تماس گیرندگان با اعلام نیاز خود بصورت صوتی، پاسخ خود را دریافت کنند و یا به داخلی مرتبط وصل شوند. در حال حاضر سامانه‌های پاسخگویی تلفن هوشمند شده‌اند و بسیاری از نیازهای مشتریان را بصورت خودکار پاسخ می‌دهند.

با استفاده از نسل جدید سامانه‌های پاسخگوی تماسهای تلفنی علاوه بر اینکه تماس گیرندگان می‌توانند با اعلام نیاز خود بصورت صوتی، پاسخ خود را دریافت کنند و یا به داخلی مرتبط وصل شوند، می‌توانند هر کار دیگری مانند وارد کردن اعداد یا تاریخ را به جای استفاده از صفحه کلید از طریق گفتار انجام دهند.

در حال حاضر سامانه‌های پاسخگویی تلفن هوشمند شده‌اند و بسیاری از نیازهای مشتریان را بصورت خودکار پاسخ می‌دهند. علاوه بر اتصال به داخلی، امکاناتی نظیر مدیریت فکس‌ها، پیام‌های صوتی، ضبط مکالمات تلفنی، مدیریت شکایات و بسیاری از امور مشتریان را نیز انجام می‌دهند. در اصل می‌توان با این نسل جدید سامانه‌های تلفنی، یک منشی مکانیزه شده داشت تا هم باعث جلب رضایت مشتریان شود و هم اینکه نیروی انسانی مجموعه را درگیر نکند.

سامانه‌های پاسخگوی هوشمند تلفنی

امروزه با بهره گیری از سامانه‌های پاسخگوی تماس‌های تلفنی دیگر دغدغه از دست دادن تماس‌ها و یا فرصت‌های کاری وجود ندارد. در حال حاضر با گسترش خدمات تلفنی و استفاده آسان از تلفن برای عموم مردم، ارتباط تلفنی شاید مهم ترین و اولین راه ارتباط افراد با سازمان‌ها باشد.

نسل جدید سامانه‌های تلفن گویا دیگر تنها محدود به امکان اتصال ساده به داخلی‌ها نیستند بلکه با امکان بسیار کاربردی و قابل توجه تشخیص گفتار مشتریان می‌توانند به راحتی به داخلی‌های مد نظر خود بدون ارتباط با منشی وصل شوند و یا اگر لازم باشد اطلاعاتی برای سامانه ارسال و یا عددی وارد کنند، از طریق محاوره تمامی اطلاعات را در اختیار سیستم قرار دهند بدون اینکه از صفحه کلید استفاده کنند و یا پرسنل سازمان را درگیر کنند.

تلفن گویا به صورت خودکار جواب تماس گیرندگان با شرکت را می‌دهد و پس از سلام و معرفی شرکت پیغام مناسب جهت راهنمایی مشتریان پخش می‌کند. جهت اتصال به داخلی‌ها می‌توان در هنگام مشغول بودن داخلی مد نظر برای جلوگیری از از دست دادن تماس صف انتظار تشکیل داد و مشتری را به صبر و شکیبایی تا زمان اتصال به کارشناس دعوت کرد و همچنین به او اطلاع داد که نفر چندم در صف انتظار است.

برای زمانی که در مجموعه کسی پاسخگو به تلفن‌ها نیست می‌تواند از امکان صندوق صوتی استفاده کرد تا پیغام مشتری برای کارشناس مورد نظر ایمیل شود. حتی می‌توان ارسال و دریافت فکس برای شرکت را از طریق همین سامانه راه اندازی کرد. تلفن گویا امکانات زیادی را فراهم کرده است.

بررسی امکانات سامانه‌های پاسخگوی تلفنی

  • تشخیص گفتار یا صوت

امروزه تلفن و سامانه‌‌های تلفنی جزیی جدا نشدنی از زندگی و کسب و کار هستند. در حال حاضر سامانه‌های هوشمند تلفنی توانایی تشخیص صوت را دارند. تشخیص گفتار تلفنی علاوه بر آسان‌تر کردن ارتباط مشتری با شرکت‌ها و سازمان‌ها، ارائه بهتر سرویس‌ها به مشتریان را به دنبال دارد. قابلیت تشخیص گفتار با سادگی محاوره با این سیستم‌ها، به حل بیشتر مشکلات و محدودیت‌های سامانه‌های تلفنی منجر می‌شود.

دقت تشخیص بالای 90 درصد، سرعت تشخیص بالا، پشتیبانی از زبان فارسی و کار با رابط‌های تلفنی موجود مانند برد دیالاجیک و یا ویپ از ویژگی‌های منحصربه فرد این سیستم‌ها هستند.

  • اتصال خودکار به داخلی‌ها

اپراتور خودکار به عنوان جایگزین فرد پاسخگو به تلفن، جهت اداره کلیه امور تلفنی و اتصال به داخلی‌ها بصورت خودکار، بکار می‌رود. سیستم تلفن گویا پس از تشخیص زنگ و جوابگویی به آن، پیام خوش آمدگویی پخش کرده و تماس گیرنده را جهت اتصال به شخص و یا بخش مورد نظر راهنمایی می‌کند.

 اپراتور خودکار به دلیل مزایایی از قبیل مدیریت موثر و حرفه‌ای تماس‌های ورودی، انتقال خودکار تماس‌های ورودی به بخش‌های مختلف، عدم شنیدن بوق اشغالی برای تماس گیرندگان به دلیل پاسخگویی چندین خط همزمان، تداعی کردن تصویر حرفه‌ای در ذهن مشتری و... بسیار کارآمد است و تماس گیرندگان با تلفن گویا، قادر خواهند بود با راهنما‌هایی که این سیستم در اختیار آنها قرار می‌دهد به اطلاعات مورد نیاز خود از طریق درختواره اطلاعاتی، توسط شماره گیر تلفن، دسترسی پیدا کنند.

  • صف انتظار 

بعد از اتصال به داخلی توسط اپراتور خودکار در صورت عدم پاسخگویی و یا مشغول بودن خط داخلی، تماس گیرنده می‌تواند به داخلی دیگری متصل شود و یا منتظر بماند تا داخلی آزاد شود. در این حالت تلفن گویا با تشکیل صف انتظار، نوبت وی را در صف اعلام کرده و موزیک انتظار پخش می‌کند. در نهایت درصورت انتخاب تماس گیرنده می‌تواند با اپراتور صحبت کند.

  • انتقال تماس‌های سازمانی به موبایل و یا دیگر خطوط 

تلفن داخلی خود را می‌توان به همه جا برد. افراد می‌توانند برای زمانی که در شرکت حضور ندارند تلفن داخلی خود را روی تلفن همراه خود و یا خط دیگری انتقال (دایورت) دهند.

  • تماس گیر خودکار

به منظور اطلاع رسانی، تبلیغات، اعلام تبریک، اعلام سررسید اقساط وام، اعلام محصولات و خدمات جدید شرکت و یا هر نوع پیغام دیگر، می‌توان نرم افزار تلفن گویا را برنامه ریزی کرد تا با لیستی از شماره تلفن‌های تعریف شده تماس بگیرد و برای مخاطبین پیغام صوتی پخش کند و یا بصورت خودکار فکس ارسال کند.

جهت حصول اطمینان از اینکه مخاطب پیغام را شنیده است نرم افزار می‌تواند از مخاطب درخواست کند تا شماره‌ای را وارد کند، در این صورت می‌توان مطمئن بود که پیام موردنظر به دست مخاطب رسیده است.

  • ارسال و دریافت فکس

جهت ارسال و دریافت فکس به صورت خودکار می‌توان از سامانه‌های تلفنی استفاده کرد. در بخش ارسال فکس، سیستم امکان ارسال فکس‌های از پیش آماده مانند تبلیغات، فهرست قیمت، معرفی محصولات و غیره و یا ساخت فکس بر اساس اطلاعات موجود در بانک‌های اطلاعاتی مانند گردش حساب، فاکتور فروش، گزارشات هفتگی و ماهیانه و... را برای افراد فراهم می‌کند.

در بخش دریافت فکس، سیستم فکس‌های ارسالی تماس گیرندگان را دریافت کرده و بصورت فایل تصویری ذخیره می‌کند. فکس‌های رسیده سپس از طریق ایمیل و یا نرم افزار تحت شبکه قابل مشاهده، چاپ، دسته بندی و ارسال به کارتابل سایر کاربران است.

  • شکایات و پیگیری شکایات 

به کمک این بخش تماس گیرندگان می‌توانند شکایت مورد نظر خود را پس از تماس اعلام کرده و کد پیگیری دریافت کنند. شکایات مطرح شده توسط کاربر مسئول چک شده و برای هر کدام پاسخ مناسب ثبت می‌‌شود. پس از آن تماس گیرنده می‌تواند با تماس مجدد و ورود کد پیگیری، پاسخ خود را دریافت کند.

  • صندوق صوتی 

به کمک این بخش تماس گیرندگان می‌توانند در صندوق صوتی کارمندان، مدیران و یا یک بخش از شرکت یا سازمان پیغام بگذارند. تعداد صندوق‌های صوتی نامحدود بوده و هر داخلی و یا هر فرد می‌ تواند صندوق صوتی داشته باشد. صندوق صوتی معمولا در صورت عدم حضور و یا عدم پاسخگویی و یا مشغولی خطوط داخلی فعال می‌شود و شخص تماس گیرنده می‌تواند برای داخلی گرفته شده، پیغام صوتی بگذارد.

  • پیشنهادات و انتقادات 

سامانه پیشنهادات و انتقادات گویا همواره موجب ایجاد ارتباط نزدیک با مخاطبین و شنیدن صدای مشتریان جهت بهبود ارائه خدمات و محصولات بوده است. از طریق این سیستم مشتریان می‌توانند انتقادات خود را در محیطی کاملا راحت و بدون دخالت نیروی انسانی با یک تماس تلفنی اعلام کنند.

  • مسابقه و نظرسنجی

در این بخش سیستم از طریق پخش پیام صوتی و اعلام گزینه‌های پاسخ، اقدام به دریافت عدد از تماس گیرنده کرده و پاسخ وی را در بانک اطلاعاتی ذخیره می‌کند. سپس گزارشات نظرسنجی و یا مسابقه را بر اساس پاسخ‌های ثبت شده ارائه می‌کند. نرم افزار تلفن گویا می‌تواند بر اساس پاسخ وارد شده، سوال بعدی را مشخص و انتخاب پرسش‌ها را با هوشمندی لازم انجام دهد.

  • گزارشات تلفن گویا 

در سامانه تلفن گویا، گزارشات تماس یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم بشمار می‌رود. داشتن اطلاعات دقیق از تماس‌های ورودی شرکت یا سازمان و نحوه پاسخگویی پرسنل به تماس‌ها میتواند در تصمیم گیری‌های مدیریتی بسیار موثر باشد. گزارشات تماس شامل اطلاعات کاملی از تعداد تماس‌ها، مدت تماس‌ها، تماس‌های داخلی‌، تماس‌های بدون پاسخ، مشغولی، میزان استفاده از خدمات گویا و انواع گزارشات آماری و نموداری است.

  • ضبط مکالمات 

در حال حاضر سیستم‌های ضبط مکالمات به بخش جدایی ناپذیر از مراکز تماس تبدیل شده‌اند. همچنین شرکت‌ها و سازمان‌هایی که به دنبال بررسی عملکرد و نحوه تعامل کارکنان خود با مشتریان هستند به استفاده از دستگاه ضبط مکالمات SIPLogic روی می‌آورند. ضبط مکالمات مزایای مهمی دارد که مدیران را قادر می‌سازد از نقاط ضعف و قوت کارکنان خود در تعامل با مشتری آگاه شده و نسبت به رفع آنها اقدام کرده و رضایت مشتریان خود را تضمین کنند.

  • ضبط مکالمات 

در حال حاضر سیستم‌های ضبط مکالمات به بخش جدایی ناپذیر از مراکز تماس تبدیل شده اند. همچنین شرکت‌ها و سازمان‌هایی که به دنبال بررسی عملکرد و نحوه تعامل کارکنان خود با مشتریان هستند به استفاده از دستگاه ضبط مکالمات SIPLogic روی می‌آورند.

داشتن سیستم‌های پاسخگوی هوشمند تلفن گویا با پاسخگویی 24 ساعته در هر سازمانی باعث جلب رضایت مشتریان و سودآوری آن مجموعه می‌شود. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و سهولت ارتباطات هر شغلی با توجه به نیازهای خود می‌توان از قابلیت‌های سیستم تلفن گویا بهره برد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت شرکت تیباسامانه به آدرس  www.tibasamaneh.com مراجعه کنند.

انتشار محتوا:اخبار رسمی

ساير مطالب

15 مردادماه؛ بهره‌برداری از پروژه 11 کیلومتر انتهایی خط لوله انتقال آب به کرمان

تنگنای توسعه آب در کرمان را با ارتقای بهره وری جبران کنیم

دورنمای توسعه استان کرمان امیدوار کننده است

کشت گیاهان مقاوم به کم آبی علاج سلامتی محیط زیست و انسان

رونق تولید با کشت خاویار گیاهی در کرمان

در نظر گرفته شدن ظرفیت 40 هزار میلیارد تومانی تهاتر برای کشور طی سال جاری

آماده بودن 400 میلیارد تومان سند برای تهاتر در استان کرمان در سال جاری

نبض تپنده اقتصاد کرمان در دل بزرگترین راسته بازار کشور

اتمام پروژه گازرسانی به شهرستان جیرفت تا سال 99/هیچ پروژه عمرانی استان نباید تعطیل شود

برخی پروژه های سرمایه گذاری در کرمان تعیین تکلیف شد

اصلاح نقطه پرحادثه جاده ای «راین- حسین آباد» در استان کرمان

آیت‌الله جنتی باز هم دبیر شورای نگهبان شد

کمبود نقدینگی و فشارهای مالیاتی دو مانع اصلی رونق تولید هستند

بازاریان و کسبه 4 درصد مالیات استان را پرداخت می‌کنند

عدالت را قربانی وصول سهمیه نکنید

عدم تناسب افزایش چندین برابری پایه مالیاتی استان با تولید

52 هزار تُن لیمو ترش از باغ های جنوب کرمان برداشت شد

نظام مبادلات پیمانکاری فرعی کرمان موفق عمل کرده است

افزایش ضریب پرداخت خسارت به محصولات کشاورزی استان کرمان

اتصال واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی گل‌گهر سیرجان به مدار سراسری برق کشور

شروعی، با پایان باز...

هشدار استانداری نسبت به بالا بودن قیمت مرغ در کرمان

مرغ، سرسازگاری با کرمانی‌ها ندارد!!

تالار مرکزی کرمان؛ پروژه ای 10 ساله با 88 درصد پیشرفت فیزیکی

صرفه‌جویی پیش‌بینی شده از تغییر ساعات ادارات محقق نشد/رعایت مصرف برق نشود؛ خاموشی خواهیم داشت

دولت به جای افزایش قیمت نان، قیمت آرد را کاهش دهد/نان، کشش افزایش قیمت را ندارد

ورود تعزیرات حکومتی به موضوع اقتصاد مقاومتی ضروری است

بیش از 59 میلیارد ریال سهم در بورس منطقه ای کرمان معامله شد

رشد 7 درصدی ارائه اظهارنامه مالیاتی استان کرمان در سال جاری

30 درصد جامعه مالیات پرداخت نمی‌کنند

31 تیرماه جاری؛ آخرین مهلت ثبت نام در جشواره کارآفرینان برتر/ افزایش نرخ مشارکت اقتصادی استان

تعاونی‌ها نقش بسزایی در ارائه خدمات حمایتی به روستاییان دارند

تثبیت مالکیت 13 میلیون و 100 هزار هکتار اراضی ملی استان/برخی قوانین ثبت با شرایط روز جامعه سازگاری ندارد

صرفه اقتصادی نیروگاه‌های خورشیدی کاهش یافته است

وصول بیش از 12000میلیارد تومان مالیات از محل بررسی تراکنش های بانکی در کشور

90 درصد مشکلات فعلی در لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده حل می‌شود

یکی از دغدغه‌های فعالان اقتصادی مراحل دشوار اخذ مجوزهاست

هیچ کس در کشور متولی سرمایه گذاری داخلی نیست/ قوانین متعدد و متناقض خسته‌کننده است

مشکلات صنعت به دلیل عدم نظارت هاست

مالیات یکی از منابع اصلی تامین هزینه های کشور است

تعریف1421 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان

ابلاغ ماموریت 7 گانه به فرمانداران کشور برای رونق تولید

بازدید معاون وزیر کشور از چند واحد تولیدی و بررسی مشکلات آنها

اگر پروژه ای مشکل زیست محیطی دارد چرا اجازه اجرای آن را می دهید؟

تولید 13 میلیون گل شاخه بریده در سطح استان کرمان

افزایش قاچاق دام زنده در استان کرمان

ارزش طرح های فولاد بوتیای ایرانیان 1.2میلیارد دلار اعلام شد

مشکل زیست محیطی مانع بهره برداری از چهار طرح تولیدی شد

کرمان محل تردد کالای قاچاق است

تشکیل 986 پرونده قاچاق کالا در سه ماهه نخست امسال در تعزیرات استان