کرمان رصد

آخرين مطالب

قرارداد بیش از 2000 میلیاردی راهداری در جنوب کرمان اقتصادي

قرارداد بیش از 2000 میلیاردی راهداری در جنوب کرمان
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان از انعقاد 2 هزار و 100 میلیارد تومان قرارداد در جنوب استان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به چهار سال قبل 40 برابر شده است. - اخبار استانها - مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه طرح سفرهای نوروزی در جنوب استان کرمان آغاز شده است، اظهار داشت: در جنوب استان با ابلاغ استاندار کرمان روز گذشته کمیته ستاد سفرهای نوروزی تشکیل جلسه داد و تقسیم کار بین دستگاه‌ها انجام شده است تا بتوانیم نوروز امسال را بدون حادثه پشت سر بگذاریم. وی با اشاره به اینکه 60 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، گفت: 8 اکیپ راهداری به همراه اکیپ‌های پلیس‌راه و همچنین فرمانداران، دهیاران، اورژانس و هلال‌احمر همه بسیج شدند تا خدمات خوبی را در 30 کیلومتری شهرها به رانندگان و مسافران ارائه کنند. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه راه‌اندازی پویش همراهان سفر از دیگر اقدامات انجام شده است، ادامه داد: براساس بررسی‌های انجام شده در سال‌های اخیر افرادی که داخل خودرو حضور دارند نیز در کاهش تصادفات موثر هستند. وی بیان کرد: در این راستا اکیپ پویش همراهان سفر ایمن در ورودی شهرستان جیرفت راه اندازی شده است و موارد مرتبط با فرهنگ‌سازی ترافیک به کسانی که به حوزه جنوب استان کرمان وارد می‌شوند، ارائه می‌شود. محمودی با بیان اینکه از قریب 1.5 ماه پیش لکه‌گیری محورها، تجدید خط‌کشی‌ها و اصلاح نیوجرسی‌ها در جنوب استان کرمان انجام شده است، افزود: تمام این اقدامات در راستای ایمنی بیشتر رانندگان انجام شده و از رانندگان هم درخواست داریم که به توصیه‌ها توجه بیشتری داشته باشند. وی با اشاره به اینکه طی چهار سال گذشته در دو مرحله نقاط حادثه خیز جنوب استان کرمان شناسایی شده است، گفت: چهار سال قبل، 89 نقطه پر حادثه در محورهای جنوب استان شناسایی و تمامی این نقاط اصلاح شده است. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه در مرحله دوم نیز پنج نقطه جدید پرحادثه در محورهای جنوب استان احصا شده است، ادامه داد: تاکنون 3 نقطه آن اصلاح شده و اصلاح دو نقطه دیگر آن با پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی در دست اقدام است. وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ایمنی راه‌ها در جنوب استان کرمان، بیان کرد: طی دو سال اخیر حدود 2 هزار 100 میلیارد تومان قرارداد در جنوب استان کرمان بسته شده که در مقایسه به چهار سال قبل افزایش زیادی داشته است. محمودی با بیان اینکه میانگین قراردادهای منعقد شده چهار سال قبل بین 50 تا 60 میلیارد تومان بوده و طی دو سال 40 برابر شده و به حدود 2 هزار و 100 میلیارد تومان رسیده است، گفت: عزم دولت در احصا نقاط پرحادثه، رفع این نقاط و در نتیجه آن کاهش تصادفات است. وی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی سال گذشته حدود 56 درصد کاهش تصادفات را نسبت به نوروز 1401 داشتیم که این موضوع کار امسال ما را سخت کرده است، افزود: در طرح نوروزی امسال هم با تمام توان به دنبال آن هستیم که این آمار را حفظ کنیم. انتهای پیام/511/

مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان از انعقاد 2 هزار و 100 میلیارد تومان قرارداد در جنوب استان خبر داد و گفت: این آمار نسبت به چهار سال قبل 40 برابر شده است. - اخبار استانها -
مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه طرح سفرهای نوروزی در جنوب استان کرمان آغاز شده است، اظهار داشت: در جنوب استان با ابلاغ استاندار کرمان روز گذشته کمیته ستاد سفرهای نوروزی تشکیل جلسه داد و تقسیم کار بین دستگاه‌ها انجام شده است تا بتوانیم نوروز امسال را بدون حادثه پشت سر بگذاریم.
وی با اشاره به اینکه 60 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، گفت: 8 اکیپ راهداری به همراه اکیپ‌های پلیس‌راه و همچنین فرمانداران، دهیاران، اورژانس و هلال‌احمر همه بسیج شدند تا خدمات خوبی را در 30 کیلومتری شهرها به رانندگان و مسافران ارائه کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه راه‌اندازی پویش همراهان سفر از دیگر اقدامات انجام شده است، ادامه داد: براساس بررسی‌های انجام شده در سال‌های اخیر افرادی که داخل خودرو حضور دارند نیز در کاهش تصادفات موثر هستند.
وی بیان کرد: در این راستا اکیپ پویش همراهان سفر ایمن در ورودی شهرستان جیرفت راه اندازی شده است و موارد مرتبط با فرهنگ‌سازی ترافیک به کسانی که به حوزه جنوب استان کرمان وارد می‌شوند، ارائه می‌شود.
محمودی با بیان اینکه از قریب 1.5 ماه پیش لکه‌گیری محورها، تجدید خط‌کشی‌ها و اصلاح نیوجرسی‌ها در جنوب استان کرمان انجام شده است، افزود: تمام این اقدامات در راستای ایمنی بیشتر رانندگان انجام شده و از رانندگان هم درخواست داریم که به توصیه‌ها توجه بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه طی چهار سال گذشته در دو مرحله نقاط حادثه خیز جنوب استان کرمان شناسایی شده است، گفت: چهار سال قبل، 89 نقطه پر حادثه در محورهای جنوب استان شناسایی و تمامی این نقاط اصلاح شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه در مرحله دوم نیز پنج نقطه جدید پرحادثه در محورهای جنوب استان احصا شده است، ادامه داد: تاکنون 3 نقطه آن اصلاح شده و اصلاح دو نقطه دیگر آن با پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی در دست اقدام است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ایمنی راه‌ها در جنوب استان کرمان، بیان کرد: طی دو سال اخیر حدود 2 هزار 100 میلیارد تومان قرارداد در جنوب استان کرمان بسته شده که در مقایسه به چهار سال قبل افزایش زیادی داشته است.
محمودی با بیان اینکه میانگین قراردادهای منعقد شده چهار سال قبل بین 50 تا 60 میلیارد تومان بوده و طی دو سال 40 برابر شده و به حدود 2 هزار و 100 میلیارد تومان رسیده است، گفت: عزم دولت در احصا نقاط پرحادثه، رفع این نقاط و در نتیجه آن کاهش تصادفات است.
وی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی سال گذشته حدود 56 درصد کاهش تصادفات را نسبت به نوروز 1401 داشتیم که این موضوع کار امسال ما را سخت کرده است، افزود: در طرح نوروزی امسال هم با تمام توان به دنبال آن هستیم که این آمار را حفظ کنیم.
انتهای پیام/511/

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/617737/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

«ارومیه» واقعا احیا شد؟

شورش علیه سیاست

استفاده از پسماند میوه‌ها برای تولید مواد باارزش صنعتی

اجرای 107 میلیاردی پروژه دفع آب‌های سطحی در بافت تاریخی یزد

کمک انویدیا به سگ‌های رباتیک برای حفظ تعادل حتی روی توپ بادی

پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک در استان کرمان

لحظه تصادف امام‌جمعه بخش اسماعیلیه شهر بلوک

چرا ساترا به حذف «حشاشین» ورود کرد؟/ ترور را به ایران نسبت دادند!

اولین داروی رشد مجدد دندان در جهان، از شهریورماه در ژاپن آزمایش می‌شود

روستای تاریخی و کویری اصفهک، در راه جهانی شدن

عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟

اقدام باورنکردنی وزارت بهداشت درباره داروخانه ها

فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد

پدر علمِ تاریخ اسلام در ایران را بشناسید

انفجاری به اندازه یک سیاره، تاج خورشید را به لرزه درآورد

تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه

فیلم‌های سیاه ما با فیلم‌های سیاه آمریکایی تفاوت‌هایی دارد

پروژکتور پزشکی برای آموزش

به مناسبت سالروز درگذشت استاد دانشگاه‌های مطرح کشور، استاد صادق آیینه‌وند

تشکیل 13 پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان

تشکیل 13 پرونده قضائی در کمیته امنیت روانی دادسرا در کرمان

دستیابی به دانش چاپگر سه بعدی دندانپزشکی

ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی

ژن‌های افسردگی و بیماری قلبی کشف شد

سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری

ارزیابی 157 طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»

چینی‌ها برای 12 هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند

بیش از 1500 مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد

ایجاد اشتغال برای 12 هزار نفر توسط چینی ها در کرمان

فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند

بیقراری ها برای «سبحان» 15 روزه شد!

ایجاد اشتغال برای 12 هزار نفر توسط چینی‌ها در کرمان

11 هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد

طوطی‌های در قفس ظاهراً از تماس تصویری با دیگر طوطی‌ها لذت می‌برند

فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزارهای شهدا توجه ویژه داشته باشند

کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری

جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار

بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی

دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن ها

بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال کشف شد

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 17 اردیبهشت 1403

آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد

ماهواره چین بیش از 100 شراره خورشیدی را شناسایی کرد

زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی و عملیات مختلف ساخته شد

ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در خیابان لاله‌زار تهران؛ کجا آتش گرفته است؟

خلاصه بازی گل گهر و شمس آذر در لیگ برتر ایران

سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی 40 زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی

واگذاری 60 واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران

ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین