کرمان رصد

آخرين مطالب

تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است اجتماعي

تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - استاندار کرمان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پیشگیری از بروز خسارات احتمالی سیل در استان اندیشیده شده، گفت: تجهیزات زیادی به جنوب استان منتقل شده است. - اخبار استانها - محمدمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره پیش‌بینی هواشناسی در ارتباط با ورود سامانه بارشی به استان کرمان و وقوع بارندگی‌های سنگین به ویژه در شهرستان‌های جنوبی استان، اظهار داشت: از چند روز گذشته هشدار سطح قرمز هواشناسی صادر شده و تمهیدات لازم برای پیشگیری از بروز خسارات احتمالی در استان اندیشیده شده است. وی با بیان اینکه دستگاه‌های زیرساختی از جمله راهداری و آب و برق و گاز همه پای کار آمدند، ادامه داد: تجهیزات لازم و مورد نیاز به منطقه منتقل شده و همه پل‌ها، سیل‌بندها و مسیل‌ها بازبینی شده است تا در صورت وقوع سیل و جاری شدن سیلاب و راون‌آب‌ها اتفاق ناگواری نیفتد. استاندار کرمان با اشاره به اینکه شخصاً به جنوب استان کرمان سفر کردم و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در شهرستان‌های مختلف قرار گرفتم، گفت: بررسی‌های لازم انجام و در جاهایی که مشکلاتی وجود داشته پیگیری شده است که برطرف شود، تجهیزاتی که نیاز بوده هم به منطقه منتقل شده است. وی با بیان اینکه تجهیزات بسیار مفصلی در جنوب استان فراهم شده است و در برخی از شهرها چیزی در حدود 70 تا 80 دستگاه لودر، بلدوزر و حتی تجهیزات بخش خصوصی نیز منتقل شده است، افزود: به کشاورزان، دامداران و عشایر اطلاع‌رسانی لازم انجام شده است. مرخصی تمام مدیران استان کرمان لغو شداحتمال بارش 80 میلی‌متر در جنوب استان کرمان فداکار با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده که عمده بارندگی‌ها در حوزه جازموریان اتفاق بیفتد، گفت: پیش‌بینی می‌شود که بیشترین بارندگی‌ها را در شهرستان‌های جنوبی استان از جمله منوجان و قلعه‌گنج و پس از آن رودبار، جازموریان، کهنوج، عنبرآباد و جیرفت و بخشی از شرق استان و شهرستان ریگان داشته باشیم. وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی لازم به دامداران انجام شده تا از دام‌های سبک و سنگین خود را محافظت کنند، ادامه داد: گروه‌های جهادی در منطقه به ویژه در شهرهایی که احتمال بارش‌ها زیاد در آنها وجود داشته، مستقر شدند تا در صورت ضرورت کمک کنند. استاندار کرمان با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را انجام دادیم تا مشکل زیادی به وجود نیاید و مشکلات احتمالی را به حداقل برسانیم، ادامه داد: در خیلی از پل‌ها و مناطقی که احتمال خطر بیشتری وجود داشته تجهیزات در نزدیکی همان محل مستقر شده است و آمادگی لازم برای مقابله با هر اتفاقی وجود دارد و عمده مدارس جنوب استان کرمان نیز دو روز تعطیل شده است. انتهای پیام/511/

استاندار کرمان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای پیشگیری از بروز خسارات احتمالی سیل در استان اندیشیده شده، گفت: تجهیزات زیادی به جنوب استان منتقل شده است. - اخبار استانها -
محمدمهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره پیش‌بینی هواشناسی در ارتباط با ورود سامانه بارشی به استان کرمان و وقوع بارندگی‌های سنگین به ویژه در شهرستان‌های جنوبی استان، اظهار داشت: از چند روز گذشته هشدار سطح قرمز هواشناسی صادر شده و تمهیدات لازم برای پیشگیری از بروز خسارات احتمالی در استان اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های زیرساختی از جمله راهداری و آب و برق و گاز همه پای کار آمدند، ادامه داد: تجهیزات لازم و مورد نیاز به منطقه منتقل شده و همه پل‌ها، سیل‌بندها و مسیل‌ها بازبینی شده است تا در صورت وقوع سیل و جاری شدن سیلاب و راون‌آب‌ها اتفاق ناگواری نیفتد.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه شخصاً به جنوب استان کرمان سفر کردم و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در شهرستان‌های مختلف قرار گرفتم، گفت: بررسی‌های لازم انجام و در جاهایی که مشکلاتی وجود داشته پیگیری شده است که برطرف شود، تجهیزاتی که نیاز بوده هم به منطقه منتقل شده است.
وی با بیان اینکه تجهیزات بسیار مفصلی در جنوب استان فراهم شده است و در برخی از شهرها چیزی در حدود 70 تا 80 دستگاه لودر، بلدوزر و حتی تجهیزات بخش خصوصی نیز منتقل شده است، افزود: به کشاورزان، دامداران و عشایر اطلاع‌رسانی لازم انجام شده است.
مرخصی تمام مدیران استان کرمان لغو شداحتمال بارش 80 میلی‌متر در جنوب استان کرمان فداکار با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده که عمده بارندگی‌ها در حوزه جازموریان اتفاق بیفتد، گفت: پیش‌بینی می‌شود که بیشترین بارندگی‌ها را در شهرستان‌های جنوبی استان از جمله منوجان و قلعه‌گنج و پس از آن رودبار، جازموریان، کهنوج، عنبرآباد و جیرفت و بخشی از شرق استان و شهرستان ریگان داشته باشیم.
وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی لازم به دامداران انجام شده تا از دام‌های سبک و سنگین خود را محافظت کنند، ادامه داد: گروه‌های جهادی در منطقه به ویژه در شهرهایی که احتمال بارش‌ها زیاد در آنها وجود داشته، مستقر شدند تا در صورت ضرورت کمک کنند.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را انجام دادیم تا مشکل زیادی به وجود نیاید و مشکلات احتمالی را به حداقل برسانیم، ادامه داد: در خیلی از پل‌ها و مناطقی که احتمال خطر بیشتری وجود داشته تجهیزات در نزدیکی همان محل مستقر شده است و آمادگی لازم برای مقابله با هر اتفاقی وجود دارد و عمده مدارس جنوب استان کرمان نیز دو روز تعطیل شده است.
انتهای پیام/511/

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/621234/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جنگ غزه مستبدان خاورمیانه را مستبدتر کرده است

تازیانه بی‌آبی

جنجال نظرات مهدی نصیری

میز خدمت بنیاد شهید استان آذربایجان شرقی برگزار شد

نصب اِلمان نقشه ایران با محوریت روز کار و کارگر در کرمان

نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!

پیام تبریک مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت روز کارگر و معلم

یک مجوز، یک توقف

معرفی متصدیان 5 غرفه متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت

دانشمندان سن آتشفشان‌ها را در قمر آیو تعیین کردند

زراعت پنبه و کلزا روی ماه، چگونه آینده بشر را شکل می‌دهد؟

کیش برای کیشوندان/ قدردانی از زحمتکشان خدمات شهری به مناسبت گرامیداشت روز کارگر

بازداشت 25 نفر از داوطلبان کنکور سراسری

زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد

وزن‌ میانه‌روها در مجلس جدید

اصلاح‌طلبان حرف‌های نصیری را باور ندارند

فرهیختگان: نصیری نماد رادیکالیسم متوهم است

روبات چینی در مسیر ماه

وحدت رمز پیروزی ایران اسلامی در دفاع مقدس بود

فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت

تقدیر از معدنچیان زغالسنگ در شهرستان زرند

پیشنهاد مجلس به دولت در مورد سهمیه بندی بنزین

حکم جدید بابک زنجانی اعلام شد

ماجرای کمین نتساریم؛ بمب‌های اسرائیلی بر سر خودشان ریخته شد

تصاویر تلسکوپ فضایی وب از یک سحابی در فاصله 1300 سال نوری

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با مشارکت دستگاه‌ها امکان‌پذیر است

بیش از 21 هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد

توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت

مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی

با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد

تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان

فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد

اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است

فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت

مدیر توسعه تجارت و امور گمرکی منطقه آزاد کیش: صادرات در کیش با کمترین تشریفات گمرکی انجام می شود/ رسوب صفر کالا در گمرک کیش

قدردانی از زحمتکشان خدمات شهری به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر

نگاهی واقع‌بینانه به اعتراضات دانشجویی آمریکا

دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر

آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / 1000 سال حکومت ایلیاتی و 800 سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم

خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی

جانباز 70درصد البرزی «محمدرضا دستافر» به خیل شهدا پیوست

اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

سازش 21232 فقره پرونده در جنوب کرمان

(عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان

یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان

وجود 60 هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان

سامانه جدید بارشی، اول به سراغ این استان ها می رود

این پنل‌های خورشیدی جدید هرجایی می تواند نصب شود

شیراز میزبان اجلاس سراسری مدیران بیمه دی

حمایت بیش از 6000 معلم کرمانی از ایتام