کرمان رصد

آخرين مطالب

افتتاح 24 خانه ورزش روستایی در استان کرمان به مناسبت دهه فجر ورزشي

افتتاح 24 خانه ورزش روستایی در استان کرمان به مناسبت دهه فجر
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمان گفت: همزمان با دهه فجر، 24 خانه ورزش روستایی که با اعتبار 600 میلیون تومان تجهیز شده‌اند، افتتاح می‌شود. به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، میثم پاریزی امروز یکشنبه هشتم بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش سرانه ورزش استان در سال‌های اخیر، میزان آن را به ازای هر نفر 65 صدم مترمربع اعلام و اظهار کرد: 38 پروژه ورزشی در دهه فجر افتتاح می‌شود که 50 هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی اضافه خواهد کرد. وی با اشاره به اینکه اعتبار پروژه‌های دهه فجر 61 میلیارد تومان است، افزود: بیش از 1100 برنامه ویژه دهه فجر در سرتاسر استان با شعار «ورزش قوی، ایران قوی «در مجموعه ادارات ورزش و هیئت‌های ورزشی برگزار می‌شود. مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان توسعه متوازن در ورزش را موجب تحقق ورزش قوی دانست و تصریح کرد: همان‌قدر که توسعه زیرساخت‌ها و پروژه‌ها مهم است، نشاط عمومی و سلامت عمومی و فعالیت در سایر حوزه‌های ورزشی نیز باید مدنظر باشد. پاریزی با اشاره به به اینکه تمام برنامه‌های ورزشی با ایجاد شور و نشاط عمومی برپا می‌شود، گفت: از آنجا که ورزش همواره اثربخش و امیدآفرین بوده است، برنامه‌ها را با پیوست انتخاباتی و بدون جهت‌گیری خاصی برگزار خواهیم کرد تا حضور حداکثری مردم را در انتخابات رقم بزنیم. پاریزی از برگزاری جلسات مشاوره رایگان برای رده سنی جوانان خبر داد و افزود: نگاهمان در حوزه جوانان هویت‌سازی است تا اقداماتی انجام می‌دهیم که بتواند کمک کند نگاه جوانان به زندگی و مسائل اجتماعی عمیق‌تر شود. وی با اشاره به ثبت 170 سمن دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان، تصریح کرد: حضور جوانان در گروه‌های سنی خاص در تشکل‌ها که امکان گفت‌وگو و گفتمان‌سازی را ایجاد کند، یک ضرورت است و رسانه‌ها نقش بسزایی در آن دارند. مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در ادامه از برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی با بیشترین تعداد شرکت‌کننده در کشور خبر داد و ادامه داد: استان کرمان سال گذشته در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور صعود 12 پله‌ای داشته است. وی افزود: پیش‌بینی می‌شود در صورت برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم رتبه هشتم استان کرمان را در دوره جدید المپیاد استعدادهای برتر کسب کنیم که می‌تواند زمینه‌ساز تقویت تیم‌های استانی و ملی در آینده باشد تا در رقابت‌های بین‌المللی خوش بدرخشیم. پاریزی در ادامه از افتتاح 24 خانه ورزش روستایی در دهه فجر با اعتبار 600 میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری جشنواره «رسم جوانمردی» همراه با جشن ورزش زورخانه‌ای و تقدیر از باشگاه‌های استان به جز باشگاه‌های پرورش اندام و صنعتی، از برنامه‌های دهه فجر است. وی جمعیت جوان استان کرمان در رده سنی 18 تا 34 سال را بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر اعلام کرد و با اشاره به اهمیت بحث نیازسنجی شغلی برای جوانان در آینده، گفت: والدین می‌توانند در سنین پایه مهارتی را به فرزندان بیاموزند تا به راحتی در آینده وارد بازار کار شوند. کد خبر 723751

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمان گفت: همزمان با دهه فجر، 24 خانه ورزش روستایی که با اعتبار 600 میلیون تومان تجهیز شده‌اند، افتتاح می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، میثم پاریزی امروز یکشنبه هشتم بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش سرانه ورزش استان در سال‌های اخیر، میزان آن را به ازای هر نفر 65 صدم مترمربع اعلام و اظهار کرد: 38 پروژه ورزشی در دهه فجر افتتاح می‌شود که 50 هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی اضافه خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه اعتبار پروژه‌های دهه فجر 61 میلیارد تومان است، افزود: بیش از 1100 برنامه ویژه دهه فجر در سرتاسر استان با شعار «ورزش قوی، ایران قوی «در مجموعه ادارات ورزش و هیئت‌های ورزشی برگزار می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان توسعه متوازن در ورزش را موجب تحقق ورزش قوی دانست و تصریح کرد: همان‌قدر که توسعه زیرساخت‌ها و پروژه‌ها مهم است، نشاط عمومی و سلامت عمومی و فعالیت در سایر حوزه‌های ورزشی نیز باید مدنظر باشد.
پاریزی با اشاره به به اینکه تمام برنامه‌های ورزشی با ایجاد شور و نشاط عمومی برپا می‌شود، گفت: از آنجا که ورزش همواره اثربخش و امیدآفرین بوده است، برنامه‌ها را با پیوست انتخاباتی و بدون جهت‌گیری خاصی برگزار خواهیم کرد تا حضور حداکثری مردم را در انتخابات رقم بزنیم.

کرمان رصد

پاریزی از برگزاری جلسات مشاوره رایگان برای رده سنی جوانان خبر داد و افزود: نگاهمان در حوزه جوانان هویت‌سازی است تا اقداماتی انجام می‌دهیم که بتواند کمک کند نگاه جوانان به زندگی و مسائل اجتماعی عمیق‌تر شود.
وی با اشاره به ثبت 170 سمن دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان، تصریح کرد: حضور جوانان در گروه‌های سنی خاص در تشکل‌ها که امکان گفت‌وگو و گفتمان‌سازی را ایجاد کند، یک ضرورت است و رسانه‌ها نقش بسزایی در آن دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در ادامه از برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی با بیشترین تعداد شرکت‌کننده در کشور خبر داد و ادامه داد: استان کرمان سال گذشته در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور صعود 12 پله‌ای داشته است.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود در صورت برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم رتبه هشتم استان کرمان را در دوره جدید المپیاد استعدادهای برتر کسب کنیم که می‌تواند زمینه‌ساز تقویت تیم‌های استانی و ملی در آینده باشد تا در رقابت‌های بین‌المللی خوش بدرخشیم.

کرمان رصد

پاریزی در ادامه از افتتاح 24 خانه ورزش روستایی در دهه فجر با اعتبار 600 میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد: برگزاری جشنواره «رسم جوانمردی» همراه با جشن ورزش زورخانه‌ای و تقدیر از باشگاه‌های استان به جز باشگاه‌های پرورش اندام و صنعتی، از برنامه‌های دهه فجر است.
وی جمعیت جوان استان کرمان در رده سنی 18 تا 34 سال را بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر اعلام کرد و با اشاره به اهمیت بحث نیازسنجی شغلی برای جوانان در آینده، گفت: والدین می‌توانند در سنین پایه مهارتی را به فرزندان بیاموزند تا به راحتی در آینده وارد بازار کار شوند.
کد خبر 723751

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/622179/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فارن پالیسی: ایران و متحدانش بازدارندگی اسرائیل را نابود کردند

معاهده آمریکا بدون اسرائیل

گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور

دیدن و بوییدن غذا ممکن است به راه جدیدی برای درمان دیابت تبدیل شود

این ستاره‌ها گرسنه هستند!

ضرورت کمک به ساخت خانه ایثار و ساماندهی گلزار مطهر شهدا در مازندران

دانایی و دارایی و تخصص اساس کار آموزش و پرورش باشد

کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس 2024

صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقات«هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» دانشگاه آزاد سیرجان

حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد

زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است

مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت

آسمان کرمان دوباره آبی شد

مناسبت روز/ یکشنبه، 16 اردیبهشت

اینفوگرافی/ آشنایی با شهری تاریخی به قدمت دایناسورها به بهانه روز مراغه

واکنش «کیهان» به سرمقاله هم‌میهن: اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI6 و موساد باشد

گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم

میدان مغناطیسی زمین 26 میلیون سال ناپدید شده بود

معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق

برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس 2024»

برداشت گل محمدی از 500 هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی

سرمقاله اطلاعات/ ناترازی‌ها در اقتصاد

سرمقاله ابتکار/ دفاع هوایی یکپارچه

سرمقاله جمهوری اسلامی/ خط پایان زمامداری بی‌کفایت‌ها

درمان بیماری کلیوی با سَم صدپایان!

امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان

امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات

سرمقاله کیهان/ نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود

سرمقاله فرهیختگان/ مسخ دیاسپورای ایرانی چگونه ممکن شد

سرمقاله شرق/ تسلیحات هوش مصنوعی

سرمقاله ایران/ پیام بازدارندگی نظامی در ساحت افکارعمومی

سرمقاله اعتماد/ شورای همکاری خلیج فارس در ترازوی دوستی

سرمقاله دنیای اقتصاد/ سیاستگذاری دستوری و مسائل آن

سرمقاله جام جم/ سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی

ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است

تصویر روز ناسا؛ پیش‌بینی وضع هوا در سیاره فراخورشیدی «اسطرلاب»

تصویر روز ناسا؛ تلسکوپ‌های کمکی زیر آسمان پرستاره جنوب

سرمقاله خراسان/ مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!

بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)

شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!

برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم 4 مصدوم و 2 فوتی برجا گذاشت

برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم 4 مصدوم و 2 فوتی برجا گذاشت

نوسازی 400 هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال

گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان

ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار

کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار

(ویدیو) ترافیک فوق سنگین آزادراه رشت-قزوین نرسیده به رودبار

باکتری‌ها برای ما رشته سیم رسانا می‌سازند

انتقال قلب پیوندی توسط هوانیروز

نصب بیش از 7 هزارو 740 کنتور در کرمان