کرمان رصد

آخرين مطالب

هدایای امام خامنه‌ای به قهرمانان مدال‌آور استان کرمان اهدا شد + تصاویر ورزشي

هدایای امام خامنه‌ای به قهرمانان مدال‌آور استان کرمان اهدا شد + تصاویر
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - هدایای رهبر معظم انقلاب به قهرمانان مدال‌آور استان کرمان در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو چین اهدا شد. - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین اهدای هدایای مقام معظم رهبری به قهرمانان مدال‌آور استان کرمان در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو چین ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در این آیین با تبریک پیشاپیش ولادت با سعادت حضرت علی (ع)، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به جوانان و ورزش در جامعه عنایت ویژه دارند. وی با بیان اینکه اگر کسی بخواهد در سطح جهانی و ملی در ورزش رتبه بیاورد باید به چهار رکن توجه کند، گفت: هر چه این چهار رکن قوی‌تر بشود قطعاً درخشش ورزشکار بیشتر است. نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه توانمندی فرد، رکن اول است و ورزشکار باید در رشته ورزشی خود توانمندی لازم را داشته باشد تا به سکوی قهرمانی برسد، ادامه داد: آمادگی رکن دوم است و ورزشکار با آمادگی جسمانی و روحی لازم می‌تواند سطح خود را بالا ببرد. وی با بیان اینکه رکن سوم و چهارم تمرکز و انگیزه فرد است که همه اینها باید در کنار هم قرار بگیرد تا فرد ورزشکار به سطوح بالا برسد، گفت: ورزشکار نمونه ورزشکاری است که به لحاظ شخصی، فرهنگی و فکری خود را مدیریت کند چرا که الگوی جامعه است. میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم انفجار تروریستی کرمان اظهار داشت: مدال‌آوران هانگژو از استان کرمان نقش مهمی در جایگاه دومی ایران در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو در چین داشتند. وی با اشاره به اینکه 289 ورزشکار ایرانی حضور داشتند که از این تعداد 11 ورزشکار از استان کرمان بود که هشت ورزشکار کرمانی موفق به کسب مدال شدند، گفت: ورزشکاران کرمانی با کسب هفت مدال طلا، چهار نقره و 2 برنز، 10 درصد از مجموع مدال‌های کشور را به‌نام خود ثبت کردند. مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه افتخار داشتیم خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم، گفت: مقام معظم رهبری در آن دیدار فرمودند برای داشتن ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشیم. وی با اشاره به اینکه این فرمایشات مقام معظم رهبری و این روحیه ایشان وظیفه همه دست‌اندرکارانی را که در این حوزه گام بردارند سنگین‌تر می‌کند، افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار از بانوانی که با حجاب اسلامی در این مسابقات شرکت کردند به ویژه بانویی که با فرزند خود بر روی سکوی قهرمانی رفت تجلیل کردند. پاریزی با بیان اینکه ورزشکاران الگوی جامعه محسوب می‌شوند و ورزشکاران کرمانی الگوی موفقی در این حوزه بودند، ادامه داد: از رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم که نسبت به ورزشکاران لطف داشتند و هدایایی برای مدال‌آوران پاراآسیایی هانگژو فرستادند که جای تقدیر دارد و باعث انگیزه و روحیه مضاعف می‌شود. وی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر بیش از هزار و 100 برنامه در سطح استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: 38 پروژه ورزشی نیز در دهه فجر امسال در سطح استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد. انتهای پیام/511/

هدایای رهبر معظم انقلاب به قهرمانان مدال‌آور استان کرمان در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو چین اهدا شد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین اهدای هدایای مقام معظم رهبری به قهرمانان مدال‌آور استان کرمان در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو چین ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در این آیین با تبریک پیشاپیش ولادت با سعادت حضرت علی (ع)، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به جوانان و ورزش در جامعه عنایت ویژه دارند.
وی با بیان اینکه اگر کسی بخواهد در سطح جهانی و ملی در ورزش رتبه بیاورد باید به چهار رکن توجه کند، گفت: هر چه این چهار رکن قوی‌تر بشود قطعاً درخشش ورزشکار بیشتر است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه توانمندی فرد، رکن اول است و ورزشکار باید در رشته ورزشی خود توانمندی لازم را داشته باشد تا به سکوی قهرمانی برسد، ادامه داد: آمادگی رکن دوم است و ورزشکار با آمادگی جسمانی و روحی لازم می‌تواند سطح خود را بالا ببرد.
وی با بیان اینکه رکن سوم و چهارم تمرکز و انگیزه فرد است که همه اینها باید در کنار هم قرار بگیرد تا فرد ورزشکار به سطوح بالا برسد، گفت: ورزشکار نمونه ورزشکاری است که به لحاظ شخصی، فرهنگی و فکری خود را مدیریت کند چرا که الگوی جامعه است.
میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم انفجار تروریستی کرمان اظهار داشت: مدال‌آوران هانگژو از استان کرمان نقش مهمی در جایگاه دومی ایران در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو در چین داشتند.
وی با اشاره به اینکه 289 ورزشکار ایرانی حضور داشتند که از این تعداد 11 ورزشکار از استان کرمان بود که هشت ورزشکار کرمانی موفق به کسب مدال شدند، گفت: ورزشکاران کرمانی با کسب هفت مدال طلا، چهار نقره و 2 برنز، 10 درصد از مجموع مدال‌های کشور را به‌نام خود ثبت کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه افتخار داشتیم خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم، گفت: مقام معظم رهبری در آن دیدار فرمودند برای داشتن ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه این فرمایشات مقام معظم رهبری و این روحیه ایشان وظیفه همه دست‌اندرکارانی را که در این حوزه گام بردارند سنگین‌تر می‌کند، افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار از بانوانی که با حجاب اسلامی در این مسابقات شرکت کردند به ویژه بانویی که با فرزند خود بر روی سکوی قهرمانی رفت تجلیل کردند.
پاریزی با بیان اینکه ورزشکاران الگوی جامعه محسوب می‌شوند و ورزشکاران کرمانی الگوی موفقی در این حوزه بودند، ادامه داد: از رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم که نسبت به ورزشکاران لطف داشتند و هدایایی برای مدال‌آوران پاراآسیایی هانگژو فرستادند که جای تقدیر دارد و باعث انگیزه و روحیه مضاعف می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر بیش از هزار و 100 برنامه در سطح استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: 38 پروژه ورزشی نیز در دهه فجر امسال در سطح استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

کرمان رصد

کرمان رصد

کرمان رصد

کرمان رصد

کرمان رصد

کرمان رصد

کرمان رصد

کرمان رصد


انتهای پیام/511/

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/622187/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

باکتری‌ها برای ما رشته سیم رسانا می‌سازند

انتقال قلب پیوندی توسط هوانیروز

نصب بیش از 7 هزارو 740 کنتور در کرمان

آموزش روز چهارم، پخت مرغ با سبزی معطر

خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد

جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان

اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!

ترمیم سریع سوختگی با بانداژ ساخته‌شده از سیب، ذرت و سویا!

آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول

تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام در استان کرمان

ویدیو/ بدرقه شهدای گمنام در رفسنجان و اصفهان

فیلم | لحظاتی قبل از خاکسپاری شهید گمنام در رفسنجان

مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر 390 میلیاردتومان

ساخت 11 مدرسه جدید در سیرجان

61 میلیارد دلار هم برای اوکراین پیروزی به دنبال نمی‌آورد

سحابی زیبای crab را ببینید

یک ربات با الهام از زنبور ساخته شد

نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان

هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان

اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند

نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان

نجات 10 گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار

جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان

جوان 33 ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد

پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت

شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت

بدون لباس مخصوص در فضا چه بلایی سر انسان می‌آید؟

هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو

رالی «موج سرخ» در ترکیه

تصاویری شگفت‌انگیز از سحابی carina در آسمان نیمکره جنوبی

افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید

کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند

تدفین پیکر مطهر 2 شهید گمنام در کرمان

فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان

هشدار متفاوت به روسای قوا تا کارمان به فاجعه نکشیده!

تصویر روز ناسا: پیش‌بینی وضع هوا در سیاره فراخورشیدی «اسطرلاب»

پیش‌بینی وزش باد و خیزش گرد و خاک در کرمان

اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ 20 پروژه شهری در مراحل پایانی

دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از 39 سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی

خواص شگفت‌انگیز این میوه برای سلامت قلب

دیپلمات پیشین: موضع چین در مورد فلسطین از موضع روسیه منصفانه‌تر است

قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور

اندازه ای که ماه را میبینیم تقریبا نیم درجه است!

تشییع وتدفین پیکر شهید گمنام در کوهپایه کرمان

برگزاری مراسم عزای صادق آل محمد در کیش

گردوخاک در راه کرمان

نگاه نزدیک کاوشگرِ perseverance به صخره ای در مریخ

وطن من | کلوت‌های شهداد کرمان

عزای امام صادق در انار برپا شد

عزاداری مردم فهرج در عزای امام صادق(ع)