کرمان رصد

آخرين مطالب

تاکید استاندار برای تامین زیرساخت‌های پروژه نهضت ملی مسکن در استان کرمان گفتگو

تاکید استاندار برای تامین زیرساخت‌های پروژه نهضت ملی مسکن در استان کرمان
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - استاندار کرمان گفت: وضعیت زیرساخت‌های پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان کرمان تا هفته دوم بعد از نوروز باید تعیین تکلیف شود. - اخبار استانها - به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز در دوازدهمین جلسه شورای مسکن استان کرمان در سال 1402، اظهار داشت: اولویت واگذاری زمین با افرادی که سهم آورده خود را پرداخت کردند، انجام شود و کار هر چه سریع‌تر آغاز شود. وی با بیان اینکه استان کرمان نقشی در پروژه نهضت ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ندارد، گفت: این طرح تفاهمی بین دو دستگاه در تهران است اما مشکلات آن استان را درگیر کرده است. استاندار کرمان با اشاره به اینکه روز گذشته هم مردم تجمعی در این ارتباط داشتند که ما فقط پیگیری می‌کنیم تا مشکلات برطرف شود، اما استان نقشی در پروژه نهضت ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ندارد، افزود: اگر مشکلات برطرف نشود نیاز است دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم به موضوع ورود کند. وی با بیان اینکه واگذاری زمین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان باید سرعت داده شود، ادامه داد: این کار یک کار جمعی است و نیاز است زیرساخت‌های آب، برق و گاز نیز به پروژه برسد. فداکار با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدمت‌رسان آب، برق و گاز هر چه سریع‌تر باید کار خود را شروع کنند، گفت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن باید خدمات دریافت کنند و کوتاهی در این زمینه به هیچ عنوان پذیرفته نیست. وی با بیان اینکه واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های مختلف به سرعت در حال انجام است و به همین نسبت باید زیرساخت آب، برق و گاز تامین شود تا مردم دچار مشکل نشوند، افزود: هفته دوم بعد از نوروز جلسه شورای مسکن استان کرمان برگزار می‌شود و تا آن روز باید وضعیت زیرساخت‌های این پروژه‌ها تعیین تکلیف شده باشد. وی با اشاره به اینکه برای پارک علم و فناوری در شهر کرمان باید زمین اختصاص داده شود و تعهد استان است، بیان کرد: ترجیحاً نزدیک دانشگاه‌ها یک زمین خوب اختصاص داده شود؛ این پارک اشتغال بالایی ایجاد می‌کند و کار ارزشمندی هم هست. استاندار کرمان با بیان اینکه واگذاری زمین به چهار قلوها انجام شده است، گفت: برای ساخت مسکن آنها هم از منابع غیردولتی کمک خواهیم کرد. انتهای پیام/511/

استاندار کرمان گفت: وضعیت زیرساخت‌های پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان کرمان تا هفته دوم بعد از نوروز باید تعیین تکلیف شود. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز در دوازدهمین جلسه شورای مسکن استان کرمان در سال 1402، اظهار داشت: اولویت واگذاری زمین با افرادی که سهم آورده خود را پرداخت کردند، انجام شود و کار هر چه سریع‌تر آغاز شود.
وی با بیان اینکه استان کرمان نقشی در پروژه نهضت ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ندارد، گفت: این طرح تفاهمی بین دو دستگاه در تهران است اما مشکلات آن استان را درگیر کرده است.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه روز گذشته هم مردم تجمعی در این ارتباط داشتند که ما فقط پیگیری می‌کنیم تا مشکلات برطرف شود، اما استان نقشی در پروژه نهضت ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ندارد، افزود: اگر مشکلات برطرف نشود نیاز است دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم به موضوع ورود کند.
وی با بیان اینکه واگذاری زمین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان باید سرعت داده شود، ادامه داد: این کار یک کار جمعی است و نیاز است زیرساخت‌های آب، برق و گاز نیز به پروژه برسد.
فداکار با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدمت‌رسان آب، برق و گاز هر چه سریع‌تر باید کار خود را شروع کنند، گفت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن باید خدمات دریافت کنند و کوتاهی در این زمینه به هیچ عنوان پذیرفته نیست.
وی با بیان اینکه واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های مختلف به سرعت در حال انجام است و به همین نسبت باید زیرساخت آب، برق و گاز تامین شود تا مردم دچار مشکل نشوند، افزود: هفته دوم بعد از نوروز جلسه شورای مسکن استان کرمان برگزار می‌شود و تا آن روز باید وضعیت زیرساخت‌های این پروژه‌ها تعیین تکلیف شده باشد.
وی با اشاره به اینکه برای پارک علم و فناوری در شهر کرمان باید زمین اختصاص داده شود و تعهد استان است، بیان کرد: ترجیحاً نزدیک دانشگاه‌ها یک زمین خوب اختصاص داده شود؛ این پارک اشتغال بالایی ایجاد می‌کند و کار ارزشمندی هم هست.
استاندار کرمان با بیان اینکه واگذاری زمین به چهار قلوها انجام شده است، گفت: برای ساخت مسکن آنها هم از منابع غیردولتی کمک خواهیم کرد.
انتهای پیام/511/

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/622320/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برنامه برگزاری کنگره‌ اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای

مستند «الکافی» نمایانگر سرگذشت مهم‌ترین کتاب حدیث شیعه در گذر تاریخ است

ترور یک اسرائیلی در مصر همزمان با آغاز یورش به رفح

عصر ایران: به جای سرک کشیدن به «بستر» دیگران ، حواس تان به «سفره» مردم خودمان باشد

آمریکا و اسرائیل به نقطه شکست رسیدند؟

معمای ناپدید شدن سبحان 5 ساله

این وسیله یک نجات غریق در مواقع اضطراری است

خدمت‌رسانی در بافت تاریخی نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاست

تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان + عکس

با توجه به شعار سال امکانات کشور و دستگاه‌های اجرایی باید در حمایت از تولید باشد/تلاش برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی

بازداشت باند نامرئی که همگی زن بودند

جزئیات جدید از قتل مدیر ارشد شهرداری تهران

تیراندازی، مراسم عروسی را در یک لحظه به عزا تبدیل کرد

انگیزه عامل قتل هولناک در بوستان ولایت فاش شد

تلاش انتخاباتی اصولگرایان زیر سایه اختلافات تندروها

دیروز «زیرساخت»‌، امروز «کرامت زن» ‌

افشاگری‌های هاشمی

هشدار درباره حریم مدارس

تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان +عکس

هم‌میهن: چه کسانی از خشم و اعتراض مردم سودجویی می‌کنند؟

نهنگ تک‌شاخ، تازه‌ترین عروسک ریزگرانشی ناسا

عکس/ تخریب بافت تاریخی روستای شیلاندر

لیگ یک / بی‌فایده برای دو تیم نارنجی

کشف تخلف میلیاردی در بازرسی از یک طلا فروشی

افتتاح رسمی خیابان 2300 میلیارد تومانی قم همزمان با سفر رئیس‌جمهور

تولدِ فرزندِ شهید حادثه تروریستی کرمان

ذره‌بین روی بودجه فرهنگی

استراتژی جدید برادر محسن؟

صنعت دستاوردسازی در فرزندآوری!

حباب‌های مرموز در داخل زمین

«بزرگداشت مریم میرزاخانی» در اصفهان برگزار می‌شود

برگزاری جلسه ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی دامغان

بغض رئیس ترکید

ریاست یا رقابت در 1404؟

امنیت درون‌زا و توسعه ایران

بحران‌طلبی یک جریان سیاسی در زنگ حساب

مدیرمسئول همشهری نوشت: بغض وحدت ساز

گریه برای وحدت!

فاطمه هاشمی: با گفتن دل‌مان می‌سوزد، کار پیش نمی‌رود

جهان در شوک اتمی؛ روسیه و چین در ماه، پایگاه هسته‌ای می‌سازند

از جنایت «تاسوکی» تا امید در میان خرابه‌های «بم»

وصول جریمه 13 میلیاردی قاچاقچی طلا در سیرجان

چرا مشوق‌های نوسازی در شهرداری‌های استان یزد خاک می‌خورد؟

زمین چگونه شگل گرفت؟

حضور نشر شاهد با حدود 20 اثر تازه در نمایشگاه کتاب تهران

دیدار مدیریت شعب بانک سپه آذربایجان شرقی با سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

تجلیل از خانواده معلم شهید غریب در اسارت «صفدر محمدی» در کرمانشاه

بسته‌های تشویقی بازآفرینی برای مردم جذابیت ندارد

درمان اعتیاد باید اجتماع محور باشد

مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در بم