کرمان رصد

آخرين مطالب

تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به 10عدد می‌رسد اجتماعي

تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به 10عدد می‌رسد
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - محمود ایرانمنش، در نشست با رئیس اتحادیه صنف میدان‌داران میوه و تره‌بار کرمان درخصوص بررسی عملکرد و چگونگی توسعۀ این بازارچه‌ها در سطح شهر که در محل دفتر معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان تشکیل شد، افزود: با توجه به ضرورتی که در شهر کرمان وجود داشت، بازارچه‌های محله‌ای دائمی «از تولید به مصرف» راه‌اندازی شد. بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان وی با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی این بازارچه‌ها، جلب رضایت مردم است، افزود: در انتخاب مکان بازارچه‌ها چند نکته را مدنظر داشتیم؛ ازجمله اینکه در محل‌هایی باشد که اقشار متوسط و پایین جامعه در آن ساکن هستند، تراکم جمعیت بالا داشته و از هسته مرکزی شهر فاصله داشته باشد. معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان تصریح کرد: راه‌اندازی، فعالیت و نظارت بر بازارچه‌های محله‌ای با همکاری متقابل اتحادیه صنف میدان‌داران میوه و تره‌بار کرمان انجام می‌شود و خوشبختانه سه بازارچه‌ای که از ابتدای فروردین‌ماه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، نمونه‌های موفقی هستند. ایرانمنش افزود: قصد داریم تا پایان امسال تعداد بازارچه‌ها را به 10 بازارچه برسانیم که همۀ مردم شهر کرمان از این خدمت بهره‌مند شوند و میوۀ باکیفیت و با قیمت مناسب به دست مردم برسد. وی افزود: برای واگذاری بازارچه‌ها مزایده برگزار می‌شود و قرارداد‌های شش‌ماهه منعقد خواهد شد و فقط افراد مورد تأیید اتحادیه می‌توانند در مزایده شرکت کنند. رئیس اتحادیه صنف میدان‌داران میوه و تره‌بار کرمان نیز در این نشست، گفت: پارسال چندین جلسه برای هماهنگی راه‌اندازی بازارچه‌های محله‌ای تشکیل شد تا این اتفاق رقم خورد و خوشبختانه بازخورد خوبی از مردم گرفتیم. محمدرضا حاج‌عباسی، با اشاره به نظارت دائمی بر فعالیت بازارچه‌های محله‌ای به لحاظ کیفیت و قیمت عرضه، تصریح کرد: سعی کردیم عوامل و واسطه‌هایی که موجب گرانی میوه می‌شود را برطرف و حذف کنیم تا قیمت نهایی جهت عرضه به شهروندان، کاهش یابد. وی تأکید کرد: قیمت میوه‌های عرضه‌شده در بازارچه‌های محله‌ای به قیمت میدان میوه و تره‌بار و بعضاً کمتر از آن است و یکی از مهم‌ترین مزایای این بازارچه‌ها، متعادل کردن قیمت بازار است. مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان هم بیان کرد: پس از صدور دستور راه‌اندازی بازارچه‌های محله‌ای از سوی معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، تیمی تشکیل شد و موانع را برطرف کردیم و کار را به‌صورت جهادی پیش بردیم. امیر هاشمی، افزود: پس از شروع کار، مهم‌ترین نکته تداوم و حفظ دستاورد‌های آن است که نیاز به نظارت و تلاش جدی دارد و دغدغۀ همه کسانی که به این حوزه ورود کرده‌اند، کسب رضایت مردم است. وی تصریح کرد: از ابتدا موارد تأسیساتی موردنیاز بازارچه‌ها را با جدیت فراهم کردیم و همچنان پای کار هستیم. مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان اظهار داشت: توسعۀ بازارچه‌ها و مکان‌یابی مناسب را با مشورت اتحادیه انجام خواهیم داد و از افراد مورد اعتماد اتحادیه و خوشنام در بین مردم برای مدیریت بازارچه‌ها استفاده خواهد شد. سه بازارچۀ محله‌ای «از تولید به مصرف» شهر کرمان واقع در میدان «غدیر دو»، بلوار «پزشک» و شهرک «شهید مطهری» انتهای بلوار «حضرت ابوالفضل (ع)»، از اول فروردین‌ماه امسال کار خود را آغاز کرده‌اند و هم‌اکنون در حال فعالیت هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

محمود ایرانمنش، در نشست با رئیس اتحادیه صنف میدان‌داران میوه و تره‌بار کرمان درخصوص بررسی عملکرد و چگونگی توسعۀ این بازارچه‌ها در سطح شهر که در محل دفتر معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان تشکیل شد، افزود: با توجه به ضرورتی که در شهر کرمان وجود داشت، بازارچه‌های محله‌ای دائمی «از تولید به مصرف» راه‌اندازی شد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
وی با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی این بازارچه‌ها، جلب رضایت مردم است، افزود: در انتخاب مکان بازارچه‌ها چند نکته را مدنظر داشتیم؛ ازجمله اینکه در محل‌هایی باشد که اقشار متوسط و پایین جامعه در آن ساکن هستند، تراکم جمعیت بالا داشته و از هسته مرکزی شهر فاصله داشته باشد.
معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان تصریح کرد: راه‌اندازی، فعالیت و نظارت بر بازارچه‌های محله‌ای با همکاری متقابل اتحادیه صنف میدان‌داران میوه و تره‌بار کرمان انجام می‌شود و خوشبختانه سه بازارچه‌ای که از ابتدای فروردین‌ماه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، نمونه‌های موفقی هستند.
ایرانمنش افزود: قصد داریم تا پایان امسال تعداد بازارچه‌ها را به 10 بازارچه برسانیم که همۀ مردم شهر کرمان از این خدمت بهره‌مند شوند و میوۀ باکیفیت و با قیمت مناسب به دست مردم برسد.
وی افزود: برای واگذاری بازارچه‌ها مزایده برگزار می‌شود و قرارداد‌های شش‌ماهه منعقد خواهد شد و فقط افراد مورد تأیید اتحادیه می‌توانند در مزایده شرکت کنند.
رئیس اتحادیه صنف میدان‌داران میوه و تره‌بار کرمان نیز در این نشست، گفت: پارسال چندین جلسه برای هماهنگی راه‌اندازی بازارچه‌های محله‌ای تشکیل شد تا این اتفاق رقم خورد و خوشبختانه بازخورد خوبی از مردم گرفتیم.
محمدرضا حاج‌عباسی، با اشاره به نظارت دائمی بر فعالیت بازارچه‌های محله‌ای به لحاظ کیفیت و قیمت عرضه، تصریح کرد: سعی کردیم عوامل و واسطه‌هایی که موجب گرانی میوه می‌شود را برطرف و حذف کنیم تا قیمت نهایی جهت عرضه به شهروندان، کاهش یابد.
وی تأکید کرد: قیمت میوه‌های عرضه‌شده در بازارچه‌های محله‌ای به قیمت میدان میوه و تره‌بار و بعضاً کمتر از آن است و یکی از مهم‌ترین مزایای این بازارچه‌ها، متعادل کردن قیمت بازار است.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان هم بیان کرد: پس از صدور دستور راه‌اندازی بازارچه‌های محله‌ای از سوی معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، تیمی تشکیل شد و موانع را برطرف کردیم و کار را به‌صورت جهادی پیش بردیم.
امیر هاشمی، افزود: پس از شروع کار، مهم‌ترین نکته تداوم و حفظ دستاورد‌های آن است که نیاز به نظارت و تلاش جدی دارد و دغدغۀ همه کسانی که به این حوزه ورود کرده‌اند، کسب رضایت مردم است.
وی تصریح کرد: از ابتدا موارد تأسیساتی موردنیاز بازارچه‌ها را با جدیت فراهم کردیم و همچنان پای کار هستیم.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان اظهار داشت: توسعۀ بازارچه‌ها و مکان‌یابی مناسب را با مشورت اتحادیه انجام خواهیم داد و از افراد مورد اعتماد اتحادیه و خوشنام در بین مردم برای مدیریت بازارچه‌ها استفاده خواهد شد.
سه بازارچۀ محله‌ای «از تولید به مصرف» شهر کرمان واقع در میدان «غدیر دو»، بلوار «پزشک» و شهرک «شهید مطهری» انتهای بلوار «حضرت ابوالفضل (ع)»، از اول فروردین‌ماه امسال کار خود را آغاز کرده‌اند و هم‌اکنون در حال فعالیت هستند.
باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/623123/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم 4 مصدوم و 2 فوتی برجا گذاشت

برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم 4 مصدوم و 2 فوتی برجا گذاشت

نوسازی 400 هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال

گل‌گهر- شمس آذر؛ دوئل همسایه‌ها در سیرجان

ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار

کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار

(ویدیو) ترافیک فوق سنگین آزادراه رشت-قزوین نرسیده به رودبار

باکتری‌ها برای ما رشته سیم رسانا می‌سازند

انتقال قلب پیوندی توسط هوانیروز

نصب بیش از 7 هزارو 740 کنتور در کرمان

آموزش روز چهارم، پخت مرغ با سبزی معطر

خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد

جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان

اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!

ترمیم سریع سوختگی با بانداژ ساخته‌شده از سیب، ذرت و سویا!

آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول

تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام در استان کرمان

ویدیو/ بدرقه شهدای گمنام در رفسنجان و اصفهان

فیلم | لحظاتی قبل از خاکسپاری شهید گمنام در رفسنجان

مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر 390 میلیاردتومان

ساخت 11 مدرسه جدید در سیرجان

61 میلیارد دلار هم برای اوکراین پیروزی به دنبال نمی‌آورد

سحابی زیبای crab را ببینید

یک ربات با الهام از زنبور ساخته شد

نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان

هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان

اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند

نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان

نجات 10 گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار

جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان

جوان 33 ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد

پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت

شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت

بدون لباس مخصوص در فضا چه بلایی سر انسان می‌آید؟

هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو

رالی «موج سرخ» در ترکیه

تصاویری شگفت‌انگیز از سحابی carina در آسمان نیمکره جنوبی

افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید

کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند

تدفین پیکر مطهر 2 شهید گمنام در کرمان

فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان

هشدار متفاوت به روسای قوا تا کارمان به فاجعه نکشیده!

تصویر روز ناسا: پیش‌بینی وضع هوا در سیاره فراخورشیدی «اسطرلاب»

پیش‌بینی وزش باد و خیزش گرد و خاک در کرمان

اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ 20 پروژه شهری در مراحل پایانی

دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از 39 سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی

خواص شگفت‌انگیز این میوه برای سلامت قلب

دیپلمات پیشین: موضع چین در مورد فلسطین از موضع روسیه منصفانه‌تر است

قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور

اندازه ای که ماه را میبینیم تقریبا نیم درجه است!